دنیای وب

استفاده از اصول SEO در رسانه های اجتماعی برند شما


رسانه های اجتماعی و سئو بیشتر از آنچه شرکت ها تصور می کنند با یکدیگر گره خورده اند. وقتی مشتری ها برند ، محصولات و خدمات شما را در اینترنت جستجو می کنند ، نه تنها آن را از طریق توییت ها ، پیام ها و سایر بحث های انجمن پیدا می کنند ، بلکه محتوای ارسال شده در سایت و منتشر شده در سایر سایت های جستجوی طبیعی را پیدا می کنند. پاسخ: گوگل و سایر موتورهای جستجو آنچه را که امروز در شبکه های اجتماعی اتفاق می افتد نظارت و رصد می کنند. صفحات عمومی فیس بوک ، موضوعات محبوب توییتر ، پست های وبلاگ ، و همچنین عکس ها ، فیلم ها و مطالب مختلفی که در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده و ایجاد می شوند ، اکنون توسط جاسوسان موتور جستجو مورد بررسی دقیق قرار می گیرند. به همین دلیل ، استفاده از اطلاعات برند از استفاده از دانش فنی SEO در ارتباطات و توزیع شما بسیار سود خواهد برد. در اینجا چهار نشانگر اصلی برای انتقال صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) به رسانه های اجتماعی بیشتر آورده شده است. کلمات کلیدی خود مانند SEO را برای بهبود نام تجاری یا وب سایت یا فهرست خود انتخاب کنید. شما باید کلمات کلیدی یا کلمات کلیدی و عبارات را شناسایی کنید 50 تا 100 مورد از محبوب ترین و مرتبط ترین کلمات کلیدی را برای نام تجاری خود متمرکز کنید – کمترین کلمات کلیدی به استراتژی SEO شما آسیب می رسانند. مشخص باشید و لیست واضحی از کلماتی را که می خواهید هدف قرار دهید تهیه کنید. از کلمات کلیدی ، هشتگ و پیوندهای رایگان برای به روزرسانی ، توییت ها و توییت ها استفاده کنید – همانطور که در بالا ذکر شد – به ویژه موارد با کیفیت بالا یا کسانی که حساب بالایی دارند – به احتمال زیاد توسط موتورهای جستجو انتخاب می شوند. هر زمان که بخواهید بهترین زمان را برای وارد کردن کلمات کلیدی اختصاص دهید. فراموش نکنید که هیچ کس نمی خواهد کلمات مشابه را بارها و بارها بشنود – شما هرزنامه نیستید و هیچ پیروانی نمی خواهد همان حرفهای شما را بزند. اگر کلمات کلیدی مرتبط و ضروری هستند ، همیشه از آنها در زمان مناسب استفاده کنید. از کلمات کلیدی و پیوندهای خود در عنوان وبلاگ خود استفاده کرده و آنها را هدف قرار دهید ، زیرا شبکه های اجتماعی یکی از محبوب ترین کانال ها برای به اشتراک گذاشتن انواع محتوا هستند که برند خود را ایجاد کرده اند ، منطقی است که کلمات کلیدی با ارزش را در هر کجا که هستید کپی کنید. وبلاگ ها مکانی عالی برای ایجاد و نمایش محتوای مارک دار هستند و شما اولین نفری هستید که کنترل کامل کپی ، مارک تجاری و تصاویر مورد استفاده را در اختیار خواهید داشت. پست های وبلاگ به اشتراک گذاشته شده از طریق شبکه های اجتماعی باید بهبود یابد و کلمات کلیدی در عنوان ، پیوندها و برچسب ها مکان خوبی برای شروع هستند. از کلمات کلیدی و پیوندهای هدف خود در تمام توضیحات محتوا استفاده کنید. بسیاری از سایت های رسانه های اجتماعی به کاربران اجازه می دهند توضیحات مربوط به محتوایی را که به اشتراک می گذارند ارسال کنند. این نه تنها باعث می شود محتوای شما برای سایر کاربرانی که پیام شما را می بینند قابل فهم و دوستانه باشد ، بلکه باعث می شود برای بازدیدکنندگان بیشتر دیده شود.شرح کامل کلمات کلیدی مورد علاقه خود را اینجا وارد کنید:
منطقه “درباره” صفحه فیس بوک شما
بخش “درباره” در نمایه توییتر شما
عنوان و توضیحات ویدئو در YouTube
Pinterest Pins
رسانه های اجتماعی نقش مهمی در استراتژی SEO و ادغام اصول اثبات شده SEO دارند. an- رسانه های اجتماعی شانس ورود نام تجاری شما به SERP را افزایش می دهند.
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا