دنیای وب

استفاده از توییتر برای من، نه برای شما

من خودم را یک متخصص رسانه های اجتماعی نمی دانم – رسانه های اجتماعی در مراحل ابتدایی خود هستند و هر روز در حال بازتعریف هستند – اما من روزانه به طور گسترده با رسانه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک کار می کنم. من از آنها برای خودم استفاده می کنم نه برای شما (بعدا توضیح خواهم داد).

فشار رسانه های اجتماعی بالاست

شما هیچ کس نیستید مگر اینکه امروزه در توییتر یا فیس بوک باشید – به خصوص مشاغل. اما چگونه می توان شروع کرد؟ چگونه مردم را علاقه مند می کنید و فالوورهای خود را افزایش می دهید؟

ابتدا، بیایید دو افسانه در مورد رسانه های اجتماعی را که بسیاری به آن دچار می شوند، روشن کنیم:

اگر من در فیس بوک و توییتر فالوور یا دوستان زیادی دارم، پس:

  1. من محبوب هستم
  2. من بازار بزرگی از مصرف کنندگان برای تبلیغ دارم

همه آن دسته از کاربرانی که به این ایده ها علاقه دارند در هنگام شبکه های اجتماعی یک هدف دارند: ایجاد لیست فالوورهای خود. افراد زیادی شما یا محصولتان را دوست دارند و بنابراین شما موفق شده اید!

چه بار مزخرفی.

حالا اشتباه نکن داشتن فالوورهای زیاد واقعاً می تواند چیز خوبی باشد، اما باید نوع مناسبی از فالوورها را داشته باشید.

بدست آوردن تعداد زیادی فالوور و دوستان آسان است

به نظر می‌رسد یک قانون نانوشته در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد که می‌گوید اگر من شما را فالو یا دوست می‌کنم، باید لطف کنید و همین کار را به من انجام دهید. من می ترسم که این قانون احتمالاً توسط ارسال کنندگان هرزنامه و افراد خودپسند و از خود راضی شروع شده باشد که سعی می کنند خود را محبوب تر نشان دهند. با این حال، به دلیل این قانون نانوشته، صدها سیستم و ابزار آنلاین وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد که در عرض چند ساعت هزاران کاربر را «انبوه» دوست/فالو کنید، به این امید که آنها لطف کنند. به معنای واقعی کلمه – فقط در عرض چند روز می توانید هزاران دوست و دنبال کننده در توییتر و فیس بوک داشته باشید. این سیستم‌ها حتی به اندازه کافی هوشمند هستند که بررسی کنند و مطمئن شوند که با شما «دوست» می‌مانند – اگر این کار را نکردند، آن‌ها را برای شما لغو یا فالو می‌کنند. این محیطی را ایجاد می کند که در آن کاربران افراد زیادی را دنبال می کنند و فالوورهای زیادی دارند. بگذارید یک توییت را نقل کنم آل یانکوویچ عجیب اینجا:

اگر بیش از 1000 نفر را در توییتر دنبال می کنید، واقعاً هیچ کس را دنبال نمی کنید.

راست میگه اگر بیش از 1000 نفر را دنبال می کنید، فقط به یکی از دو دلیل ذکر شده در بالا سعی می کنید فالوور داشته باشید. دوره زمانی. شما اصلاً به آنچه هیچ یک از این افراد می گویند علاقه ندارید، احتمالاً به این معنی است که آنها نیز به آنچه شما باید بگویید علاقه ای ندارند. “دوستی” شما مصنوعی است. هیچ راهی وجود ندارد که کسی بتواند این تعداد توییت را دنبال کند.

داشتن هزاران فالوور به این معنی نیست که همه آنها گوش می دهند

نکته خنده دار در مورد همه اینها این است که از آنجایی که این سیستم ها به طور خودکار هرکسی را که شما را دنبال می کند، دنبال می کنند، شما چیزی ندارید جز یک شبکه الکترونیکی عظیم از روبات ها که یکدیگر را دنبال می کنند و میلیون ها غریبه را به عنوان «دوست» به یکدیگر متصل می کنند. آنها سپس به ارسال هرزنامه از یکدیگر ادامه می دهند – اما هیچ کس گوش نمی دهد زیرا خواندن و دنبال کردن توییت های بیش از 1000 نفر دیگر تقریبا غیرممکن است.

پس فایده چیست؟

همه ما باید از توییتر و فیس بوک به روشی که قرار بود استفاده شوند استفاده کنیم. نه به عنوان تأیید محبوبیت یا یک ابزار ارسال هرزنامه. از آنها برای پیگیری دوستان، خانواده، مشتریان و افرادی که صمیمانه به آنها علاقه دارید استفاده کنید. اگر افراد بیشتری این کار را می کردند، همه چیز سر جای خودش قرار می گرفت.

چگونه از توییتر و فیس بوک برای خودم استفاده می کنم

در حال حاضر 17 نفر را دنبال می کنم. من آنها را دنبال نمی کنم تا آنها مرا دنبال کنند (بیشتر آنها این کار را نمی کنند) بلکه به این دلیل است که من واقعاً می خواهم آنچه را که آنها می گویند دنبال کنم. دیوانه، درست است؟ اکثر این افراد بازیگران اصلی در دنیای طراحی/توسعه وب هستند. آنها هزاران فالوور دارند، اما خودشان فقط تعداد انگشت شماری را دنبال می کنند. این منطقی است. مطمئناً اگر یکی از این بچه ها من را دنبال کند عالی است، اما به این دلیل نیست که آنها را دنبال می کنم. آنها مرا در جریان و به روز نگه می دارند. از زمانی که شروع به دنبال کردن این افراد کردم، دیگر حتی از RSS Reader خود استفاده نمی کنم. این بچه ها همه مقالات خوب، وب سایت ها و لینک های پست وبلاگ را که پیدا می کنند توییت می کنند. حالا به جای اینکه من مجبور باشم صدها فید RSS را فیلتر کنم و سعی کنم چیز جالبی پیدا کنم، این بچه ها این کار را برای من انجام می دهند!

شگفت‌انگیز است که گاهی اوقات وقتی سؤالی را از یک توییت پاسخ می‌دهم، این بچه‌ها واقعاً به من پاسخ می‌دهند! آمیخته با تمام اطلاعات خوبی که ارائه می دهند، بخش هایی از زندگی شخصی آنهاست. این بچه ها در مورد ناهار چه خورده اند، دخترشان بعد از مدرسه به آنها چه گفته و غیره توییت می کنند. به نوعی دیوانه وار، احساس می کنم آنها را در سطح شخصی می شناسم. روزی در آینده، وقتی در یک کنفرانس با یکی از آنها روبرو می شوم، احساس می کنم در هنگام معرفی خودم شانس بیشتری برای تأثیرگذاری دارم.

چگونه از توییتر و فیس بوک برای کسب و کار خود استفاده می کنم

بسیاری از مشتریان Doodlekit ما را در توییتر و فیس بوک دنبال می کنند. در آنجا سوالاتی می‌پرسند و در مورد نسخه‌های جدید و رویدادهای آینده با ما به‌روز می‌شوند. همچنین اگر سیستم ما به هر دلیلی از کار بیفتد، یک منبع پشتیبان عالی است – این شبکه های اجتماعی یک خط ارتباطی خارج از سیستم خودمان را برای ما فراهم می کنند.

ما همچنین از این شبکه های اجتماعی برای برقراری ارتباط با نقاشی ها و مسابقات رایگان برای دسترسی به مشتریان بالقوه جدید استفاده می کنیم. اگر مستقیماً از مردم بخواهید اگر به محصول یا خدمات شما علاقه مند هستند شما را دنبال کنند، نرخ تبدیل بسیار بالاتری خواهد داشت (در مقایسه با دنبال کردن افراد غریبه و انتظار دنبال کردن). ما نقاشی انجام می دهیم و از افرادی می خواهیم که ما را دنبال کنند که ممکن است علاقه مند به برنده شدن در یک وب سایت رایگان باشند. این امر باعث افزایش فالوورهای ما با فالوورهای باکیفیتی می شود که در واقع یا به طور بالقوه علاقه مند به داشتن وب سایت خود هستند. اگرچه ممکن است در قرعه کشی برنده نشوند، ممکن است بعداً توییتی از ما در مورد ویژگی های جدیدی که اخیراً پیاده سازی کرده ایم یا قرارداد ویژه ای که در وب سایت ها اجرا می کنیم ببینند. مشتریان بالقوه همیشه از آن دسته افرادی هستند که می خواهیم ما را دنبال کنند.

برای من نه تو

هر روز افرادی را در توییتر دنبال می کنم. هر روز مردمی مرا آنفالو می کنند. اینها هرزنامه‌ها و ربات‌هایی هستند که دنبال دنبال‌کنندگان جدید ماهیگیری می‌کنند. متاسفم، اما من فقط به این دلیل که شما من را دنبال می کنید، شما را دنبال نمی کنم. وقتت را تلف نکن من از توییتر برای خودم استفاده می کنم، نه برای شما.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا