طراحی و سئو وب سایت

استفاده از شبکه های اجتماعی برای افزایش فروش و آگاهی از برند

شرکت ها غالباً در تلاش برای تبلیغ برند و افزایش فروش ، کمپین های بازاریابی را آغاز می کنند. برخی از آنها بسیار موثر هستند. شعار و کارزار کارلسبرگ “احتمالاً بهترین خواننده خانگی در جهان” در حال ایجاد شهرت خوب است. این به افزایش فروش و در نهایت افزایش سود کمک می کند. با این حال ، بسیاری از این شرکت ها بودجه زیادی برای بازاریابی و تبلیغات دارند. اگر شرکت شما توانایی پرداخت این ابتکارات بازاریابی را ندارد ، چه می کنید؟ اینجاست که بازاریابی در شبکه های اجتماعی آغاز می شود. بیشتر “ابزارهای” بازاریابی در شبکه های اجتماعی رایگان هستند و می توانند هشدارهای فروش مشابه را هنگام شروع کار شما یا همسرتان ارائه دهند. این مقاله توضیح می دهد که چگونه می توانید از بازاریابی شبکه های اجتماعی برای افزایش فروش با قیمت مناسب استفاده کنید. اول ، بیایید این افسانه را از بین ببریم که بازاریابی در شبکه های اجتماعی منجر به رشد مستقیم فروش نمی شود. در اینجا چند نمونه برای اثبات آن آورده شده است: سونی در ماه فوریه اعلام کرد که 1 میلیون سهم از طریق توییتر دریافت کرده است و دل ژوئن گذشته اعلام کرد که فروش آنها به 3 میلیون دلار افزایش یافته است. ممکن است استدلال کنید که این دو شرکت بزرگ و شناخته شده هستند. با این حال ، سایر مشاغل کوچک نیز فروش بیشتری را از طریق این شکل از بازاریابی تجربه کرده اند. John Fluevog Boots & Shoes Ltd ، یک شرکت کوچک تولید کفش در کانادا ، از افزایش 40 درصدی فروش در سال 2009 ، سال شروع بازاریابی شبکه های اجتماعی ، خبر داد و این تصادفی نیست. بنابراین چگونه می توانید فروش شبکه های اجتماعی خود را افزایش دهید؟ آیا بازاریابی به تجارت شما کمک خواهد کرد؟ ؟ ابزارهای رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهند با میلیون ها نفر ارتباط برقرار کنید. تبلیغات تلویزیونی بلافاصله به گوش تماشاگران می رسد و به آنها امکان تعامل با مشتریان را نمی دهد. یک توییت می تواند به میلیون ها نفر برسد. به عنوان مثال Sainsbury’s ، اغلب در مورد آخرین پیشنهادات خود توییت می کند. هرکسی که بخواهد این موارد را دنبال کند می تواند Sainsbury’s را در توییتر دنبال کند. این به مشتری پتانسیل بیشتری می بخشد و فروش و همچنین تبلیغات تجاری را افزایش می دهد. علاوه بر این ، افراد قادر به پاسخگویی به این توییت ها هستند ، که بستری را برای تعامل مشتری و در نتیجه درک مشتری فراهم می کند. شرکت شما با ارائه تبلیغات رایگان با توییت های تبلیغاتی خود ، می تواند از این امر تقلید کند. وقتی با خلاقیت انجام شود ، واقعاً می تواند باعث افزایش فروش و تمایز کسب و کار شما شود. بازاریابی اجتماعی مانند سایر روشهای بازاریابی کار می کند. این یک ویروس است ، مردم ابتدا با کمی فروش به دوستانشان می گویند. این نوع بازاریابی ، به ویژه توییتر و فیس بوک ، بر اساس “دوستان” کار می کنند. مردم می توانند به شما مشاوره خوبی بدهند ، محصولات شما را توصیه کنند و در مورد تجارت شما توییت کنند. این کل جامعه اجتماعی اجازه می دهد تا نام و مارک شرکت توسط افراد زیادی دیده شود. استفاده منظم از شبکه های اجتماعی با گذشت زمان باعث ایجاد آگاهی از برند می شود و بنابراین به افزایش فروش کمک می کند.یکی از مشتریان ما ، PeachorLemon ، یک سایت بررسی خودرو ، هفته گذشته بیش از 100 دنبال کننده در توییتر کسب کرد. 100 نفر از تبلیغات و پیشنهادات اطلاع دارند ، ممکن است به دوستی بگویند ، به سایت مراجعه کنند یا از سایر رسانه های اجتماعی برای مراجعه به PeachorLemon استفاده کنند. همه اینها باعث افزایش آگاهی از برند و افزایش استفاده از وب سایت در طول زمان می شود ، بنابراین ارزش آنها افزایش می یابد. تبلیغ برند فقط یکی از راه های افزایش فروش است ، دلایل زیادی برای اهمیت آن وجود دارد. با این حال ، همانطور که این مقاله نشان داده است ، تبلیغات از طریق این استراتژی جدید بازاریابی می تواند تأثیر بسزایی در تجارت و امور مالی شما داشته باشد. آنتونی آفلین
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا