دنیای وب

استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای شکار سر

با حضور روزافزون رایانه و اینترنت ، که هم اکنون جهانی شده است ، کارفرمایان و استخدام کنندگان بانک بیشتری از کارمندان بالقوه دارند که آنها نیز به دنبال کار هستند. پیش از این ، هنگامی که مشاغل تبلیغاتی یا از طریق شغلهای شغلی و آژانس های استخدام پیدا می شدند ، استخدام بالقوه موجود محدود شده بود. اکنون که سایت های شبکه های اجتماعی پایگاه کاربری خود را گسترش داده اند ، منابع کاندیدای شبکه های اجتماعی کلید واژه جدید در یافتن بهترین استعدادها هستند.

همه کارفرمایان مناسب ترین مشاغل موجود را می خواهند. کاندیدای مناسب می تواند به هر صاحب مشاغل در رشد و پیشرفت تجارت کمک کند. از آنجا که افراد حرفه ای بیش از هر زمان دیگری از هر یا همه سایت های شبکه های اجتماعی استفاده می کنند ، تهیه منبع یک کاندیدای رسانه های اجتماعی ابزاری بسیار کارآمد برای استخدام است.

سه سایت اصلی شبکه های اجتماعی Facebook ، LinkedIn و Twitter هستند. فیس بوک برای شبکه های اجتماعی و دوستی است ، LinkedIn یک سایت حرفه ای تر است ، نیروی کار زیادی را به خود جذب می کند و توییتر یک سایت وبلاگ نویسی کوچک است. YouTube و Google+ نیز بخشی از روند استخدام هستند. به غیر از اینها ، یک سری سایتهای کوچکتر و تخصصی تر مانند Bebo ، Classmates ، Ning ، Worky ، Friendster و Plaxo وجود دارد که می تواند برای اهداف استخدام استفاده شود. روش های مختلفی برای استفاده از هر سایت برای جذب استعداد مناسب وجود دارد.

بنابراین چگونه از منابع فیلتر رسانه های اجتماعی استفاده می کنید؟

با استفاده از نام شرکت در یک حساب کاربری ثبت نام کرده و خود را به ثبت برسانید و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهد برخی از سایت ها دارای صفحات شرکتی هستند. مرتباً مطالب را به روز کنید.

برای حضور در سایت ها و حتی کوچک بودن آنها سعی کنید نام تجاری بسازید و فالوئر جذب کنید. هرچه تعداد افراد در شبکه شما – همکاران ، کارگران سابق ، شرکای تجاری ، دوستان و همکلاسی ها – بیشتر باشد ، احتمال بیشتری وجود دارد که کاندیدای مناسب را بدست آورید.

کلمه ای را که استخدام می کنید با جزئیات شغل ، شرایط داوطلب و سایر اطلاعات ارسال کنید.

تبلیغات در سایت پرداخت شده – این ابزار قدرتمند دیگری برای منابع مشتری شبکه های اجتماعی است. برای قرار دادن تبلیغات شغلی خود به عنوان مثال می توانید هزینه پرداخت کنید. یا می توانید مسابقات را برگزار کنید یا به عنوان راهی برای جذب افراد به شبکه و جوایز استعدادیابی خود پاداش دهید.

اگر وب سایت شرکتی جداگانه دارید ، همچنان باید در سایت های رسانه های اجتماعی باشید. در حقیقت ، اگر سایت ها پیوند داده می شدند ، بیشتر در معرض دید و سریعتر قرار می گرفتند.

جلب توجه هنگام استفاده از منابع فیلتر رسانه های اجتماعی این است که در واقع می توانید کاندیداها را بصورت آنلاین تأیید کرده و در وقت زیادی صرفه جویی کنید. به عنوان مثال ، اگر به صفحات Facebook یا LinkedIn یک نامزد احتمالی بروید ، می توانید ایده بهتری از مناسب یا نبودن نامزد مورد نیاز خود دریافت کنید.

چه داوطلبان سطح بالا ، چه در سطح متوسط ​​و چه در دوره متوسطه را ببینید ، قطعاً می توانید یک نامزد اجتماعی متوسط ​​را برای یافتن فرد مناسب برای این شغل بدست آورید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا