دنیای وب

استفاده از فیس بوک برای بازاریابی مشاغل کوچک

فیس بوک ابزاری عالی برای کمک به طرح کسب و کار کوچک شماست.

بزرگترین اشتباهی که بسیاری از کارآفرینان در مورد سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک مرتکب می شوند، این باور است که این سایت ها فقط برای شرکت های بزرگ با برندهای بزرگ مفید هستند. در واقع، فیس بوک می تواند یک ابزار بازاریابی عالی برای مشاغل در هر شکل و اندازه باشد.

امروزه فیس بوک محبوب ترین شبکه اجتماعی در اینترنت است. طبق گزارش رسمی حقایق فیس بوک، امروزه بیش از نیم میلیارد کاربر فعال فیس بوک وجود دارد که 50 درصد از آنها در یک روز وارد فیس بوک می شوند. کاربر متوسط ​​فیس بوک به 80 صفحه، گروه و رویداد اجتماعی متصل می شود و 90 قطعه محتوا در ماه تولید می کند. بیش از 30 میلیارد قطعه محتوا، مانند پیوندهای وب سایت، اخبار، پست های وبلاگ، یادداشت ها، گالری عکس و غیره هر ماه در فیس بوک به اشتراک گذاشته می شود.

همانطور که می بینید، اگر علاقه مند به گنجاندن رسانه های اجتماعی در برنامه بازاریابی کسب و کار کوچک خود هستید، فیس بوک بهترین مکان برای شروع است.

فیس بوک مکانی عالی برای افزایش اعتماد و اقتدار در اینترنت است. ترکیب یک صفحه تجاری فیس بوک نیز راهی عالی برای تبلیغ کسب و کار شما و ارتباط با مشتریان و مشتریان احتمالی در یک پلت فرم شخصی و در دسترس است. نیازی به گفتن نیست که صفحه شرکت شما فرصت های بیشتری برای ظاهر شدن در نتایج جستجوی فیس بوک به شما می دهد.

در حالی که البته برای ایجاد و حفظ یک صفحه خوب در فیس بوک کار وجود دارد، اما از نظر بازاریابی ارزش آن را دارد. در اینجا چند نکته برای ایجاد یک صفحه فیس بوک کسب و کار کوچک آورده شده است.

** یک صفحه فیس بوک برای شرکت راه اندازی کنید
اولین کاری که باید انجام دهید ایجاد یک صفحه تجاری است. این بسیار ساده است و همه چیز شامل بازدید از پلت فرم تبلیغاتی فیس بوک، ایجاد یک صفحه و ارسال اطلاعات در مورد کسب و کار شما است. اگر به چیز پیچیده تری نیاز دارید، مانند صفحه فرود سفارشی شده برای اعضای جدید، ممکن است لازم باشد یک مشاور برای کمک به شما استخدام کنید. اما اگر نسخه ساده جین برای شما مناسب است، می توانید صفحه خود را در کمتر از یک روز راه اندازی کنید.

می‌توانید محتوای تجاری کوچکی را به صفحه فیسبوک شرکت خود اضافه کنید، مانند عکس‌ها، بیانیه‌های مطبوعاتی، ویدیوها، پست‌های وبلاگ و سایر اطلاعات مرتبط. شما به اطلاعات تماس دقیق و یک وب سایت و یک نمای کلی واضح از آنچه شرکت شما و برای چه کسی انجام می دهد نیاز دارید.

** شروع به اتصال کنید
هنگامی که صفحه شما راه اندازی شد و تمام اطلاعات شما درست شد، کار بعدی این است که با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. دوستان فیس بوک خود را تشویق کنید تا صفحه کسب و کار فیس بوک شما را (که به آن “طرفدار شوید”) “لایک” کنند و صفحه خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. شما باید به‌روزرسانی‌های روزانه را پست کنید، که ممکن است شامل تبلیغات، پست‌های وبلاگ و سایر اخبار مرتبط با تجارت باشد.

مهمترین جنبه استفاده از فیس بوک در بازاریابی، توانایی برقراری ارتباط با مشتریان است. اگر در صفحه فیس بوک کسب و کار شما نظر گذاشتند، همیشه پاسخ دهید. از دیوار فیس بوک مشتری خود دیدن کنید و در آنجا نیز نظر بدهید. ارتباطات باز، رو به جلو و عقب، ارتباط با مشتریان و آینده خود ایجاد کنید و به دوستان فیس بوک خود اجازه دهید با شما ارتباط برقرار کنند و خدمات مشتری شما را تجربه کنند.

** صفحه فیس بوک خود را تبلیغ کنید
آخرین مرحله برای داشتن یک صفحه فیس بوک موثر این است که به مردم اطلاع دهید که وجود دارد. شما باید برای تبلیغ صفحه فیس بوک خود در رابطه شخصی با همکاران خود وقت بگذارید. فراموش نکنید که ویجت ها را به صفحه وب یا وبلاگ خود اضافه کنید. اگر یک شرکت آجر و ملات دارید، می توانید تابلویی آویزان کنید که از مشتریان بخواهید از شما در فیس بوک دیدن کنند. پیوندهایی را به صفحه فیس بوک خود در ایمیل های خود، در تبلیغات صفحات زرد، در تبلیغات روزنامه های محلی و غیره اضافه کنید. حتی ممکن است به ارائه نوعی انگیزه مانند تخفیف یا بلیط ویژه به مشتری که شما را «دوست دارد» فکر کنید. در فیسبوک.

فیس بوک ابزار بسیار ارزشمندی برای افزودن به زرادخانه بازاریابی کسب و کار کوچک شماست. یک صفحه تجاری فیس بوک به شما امکان می دهد با مشتریان و آینده خود ارتباط اجتماعی ایجاد کنید و محتوایی ایجاد کنید که می تواند به صورت ویروسی به اشتراک گذاشته شود. اگر به دنبال راهی ارزان برای افزایش شناخت برند خود هستید، فیسبوک را به طرح کسب و کار کوچک خود اضافه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا