دنیای وب

استفاده از فیلم های بازاریابی بیمه برای بهبود سئو و گسترش آژانس خود

ماندگاری ویدئوها از ماندگاری بالایی برخوردار است و به آژانس های بیمه و کارگزاران فرصتی برای ارائه محتوای آموزشی ، چسبناک و م offerثر ارائه می دهد. ویدئوها می توانند از وبینارهای ضبط شده ، پخش صوتی از طریق پاورپوینت ، تا تولیدات تخته سفید با صدای صوتی و موسیقی پس زمینه رایگان باشند.

چرا فیلم به وب سایت نمایندگی بیمه خود اضافه کنید و چرا یک کانال YouTube مارک دار با فیلم ایجاد کنید؟ یک آمار مهم که باید در نظر گرفت این است که احتمال بیمه شما برای تماشای فیلم شما 80٪ بیش از خواندن مطالب شما است. مورد دیگر تأثیر فیلم بر تلاش های شما برای بهینه سازی موتور جستجو است. Google به صفحات وب حاوی ویدیو اهمیت بیشتری می دهد و البته آنها مالک YouTube هستند. فیلم بیشتر معمولاً برابر با SEO بهتر بیمه است. و هنگامی که فیلم نمایندگی بیمه شما نسبت به سایر وب سایت ها در همان نتایج جستجو دارای مدت زمان طولانی تری است ، شما حتی افزایش SEO بیشتری از Google دریافت می کنید. علاوه بر این ، یک ویدیوی آژانس بیمه ، وثیقه های خوبی را برای بازاریابی از طریق ایمیل ، تلاش های بازاریابی در شبکه های اجتماعی به تولید کنندگان ارائه می دهد.

از کانال های YouTube با مارک حرفه ای می توانید برای ایجاد فیلم های برجسته و لیست های پخش خاص استفاده کنید. به عنوان مثال ، می توانید لیست های پخش P&C ، مزایای کارمندان ، مشتریانی با ارزش خالص بالا و خطوط شخصی را ارائه دهید. هر لیست پخش باید حداقل 3 فیلم داشته باشد ، ترجیحاً بیشتر. سپس می توان از این موارد برای ابتکارات بازاریابی وب از جمله بازاریابی از طریق ایمیل و بازاریابی در شبکه های اجتماعی استفاده کرد.

چشم اندازها (و مشتریان و شرکا) اغلب فیلم ها را به محتوای نوشته شده ترجیح می دهند ، همه این بازدید کنندگان وب سایت ویدیوی شما را به طور کامل مشاهده نمی کنند. بازدیدکنندگان وب سایت بیمه می خواهند بدانند که این ویدئو مربوط به آنها است یا خیر و اگر به سرعت مزایای آن را نمی بینند ، ویدیوی شما را ترک می کنند و به سایت دیگری باز می گردند. برای کمک به بهبود چسبندگی ، مطمئن شوید که زیرنویس ها و متن ها را اضافه می کنید. زیرنویس ها و رونوشت ها به شما کمک می کند تا افراد کل ویدیوی شما را تماشا کنند و اقتدار شما را در Google افزایش دهند. زیرنویس ها و رونوشت ها توسط:

  • افزایش زمان مشاهده (تا 80٪)

  • بهبود پیوند عمیق با کلمات کلیدی در ویدیو

  • بهبود نتایج جستجو برای کلمات کلیدی موجود در ویدیو

برای ایجاد فیلم های بیمه ای وقت بگذارید و از مزایای آنها نهایت استفاده را ببرید. گنجاندن فیلم های بازاریابی بیمه در وب سایت شما و افزودن آنها به کانال YouTube مارک دار ، به تلاش های بهینه سازی موتور جستجوی بیمه شما کمک می کند ، بازدید وب سایت را افزایش می دهد و منجر به ایجاد بیمه بیشتر در خط تولید شما می شود.

اگر به دنبال راه هایی برای بهبود وب سایت آژانس بیمه خود ، تولید فیلم های با کیفیت بالا و بهینه سازی SEO آژانس بیمه خود هستید و فاقد وقت داخلی ، ابزار یا مهارت لازم برای انجام این کار هستید ، می توانید این طرح را به یک آژانس بازاریابی حرفه ای بیمه در نظر بگیرید. .

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا