دنیای وب

استفاده از ویدئو برای برندهای شرکتی

امروزه برندهای تجاری که از ویدئو استفاده می کنند یکی از محبوب ترین و موثرترین روش ها چه به صورت آنلاین و چه آفلاین هستند. بازاریابی ویدئویی ثابت کرده است که ابزاری موثر و اقتصادی برای ایجاد آگاهی و تصویر برند است. ویدئوهای کوتاه مقدماتی برای جلب توجه بینندگان و به ارمغان آوردن نتایج عالی به گونه ای ساخته می شوند که قابل مقایسه با رسانه های دیگر نیست. با رشد افرادی که از اینترنت استفاده می کنند، فروش مشاغل از طریق ویدئو به سرعت در حال ظهور است به عنوان یک راه ارجح برای دستیابی سریعتر به مخاطب.

بنابراین، چرا بازاریابی ویدئویی از بازاریابی چاپی سنتی محبوب‌تر است؟ این فیلم می تواند توجه همه بینندگان را به آثار خود جلب کند. آنها پیام تبلیغاتی شما را برای مخاطبان زنده می کنند. پیامک های مورد استفاده در تبلیغات چاپی، در عین زیبایی و تاثیرگذاری، در مقایسه با نتایج فیلم، غالباً بی اهمیت هستند. علاوه بر این، مخاطبان آنلاین به محتوای تبلیغاتی سریع، سریع و جالب علاقه مند هستند. این ویدیو به شما امکان می دهد همه اینها را انجام دهید، که دلیل دیگری برای علاقه آنهاست.

یکی دیگر از مزیت های اصلی یک برند شرکتی با استفاده از ویدئو، ارتباط خوب آن است. گویی مستقیماً با مخاطب خود صحبت می کنید. این نوع رابطه تاثیرگذار است و اعتماد برند را ایجاد می کند. هزینه این رسانه تجاری یک نقطه بالاتر است. اگر نتایج را در نظر بگیرید و آن را به برند خود منتقل کنید، ایجاد یک ویدیو واقعا آسان است. با توجه به این مزایای قابل توجه، ساخت برند از طریق ویدئو یکی از عناصر ضروری استراتژی بازاریابی یک کسب و کار امروزه است.

انتظار می رود روند فعلی در تبلیغات فیلم برای شرکت ها در آینده افزایش یابد. در یک نظرسنجی اخیر توسط TurnHere، این ویدیو بیشترین تعداد اولویت های بازاریابی آنلاین را در سال 2010 داشت. ویدیوی آنلاین ابتدا در لیستی از اولویت های شرکت های برنده در تبلیغات رسانه های اجتماعی، تبلیغات ایمیل و بازاریابی جستجو قرار گرفت. یکی دیگر از یافته های مهم مطالعه این است که دلیل اصلی استفاده از ویدیو، برندسازی است.

این مطالعه برای درک روند فعلی در ویدیوی آنلاین و آینده این ابزار بازاریابی در بین شرکت‌های کوچک، متوسط ​​و متوسط ​​طراحی شده است. 500 شرکت فورچون، برندهای محلی، بخش های دیجیتال، و آژانس های روابط عمومی و بازاریابی سنتی، در هدف این مطالعه شرکت کردند. این مطالعه شامل شرکت کنندگان در تمام سطوح سازمان، از مدیران اجرایی تا کارمندان بخش فروش بود.

استخدام مهارت های یک شرکت حرفه ای تولید ویدیو می تواند به شما کمک کند تا بیشترین بهره را از صنعت ویدیو خود ببرید. این شرکت ها دارای مهارت های فنی لازم، همراه با دانش ضروری کسب و کار و مخاطبان شما و خلاقیت، برای ایجاد محتوای ویدیویی قانع کننده هستند.

شما تشویق می‌شوید که یک شرکت تولید ویدیو را انتخاب کنید که وظیفه نوشتن، آپلود، ویرایش ویدیو، تبدیل فرمت ویدیو و سایر تکنیک‌های ایجاد ویدیو را بر عهده دارد. بهترین شرکت ها باید در مورد بهینه سازی ویدیو (فرایند ساخت یک ویدیو غنی از کلمات کلیدی به طوری که بالاترین تکنیک مخاطب را داشته باشند) آگاه باشند. با توجه به روندها، واضح است که بازاریابی ویدیویی یک سرمایه گذاری بسیار ضروری و رضایت بخش است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا