دنیای وب

اسطوره محلی بازاریابی راسل برونسون – یک بررسی داخلی

افسانه بازاریابی محلی راسل برونسون این هفته آن را به صحنه بازاریابی اینترنتی رساند. این همه چیست؟ من در یافتن هرگونه اطلاعات موثقی مشکلی داشتم ، بنابراین پیش رفتم و با قیمت 497 دلار و مدت 60 روز ضمانت خریدم تا بتوانم وارد شوم و یک نگاه داشته باشم. بعد از گذراندن تمام روز دیروز در داخل سیستم اسطوره بازاریابی محلی ، متوجه شدم که قبل از عضویت ، پاسخ سوالات خود را به اشتراک می گذارم.

1. با افسانه بازاریابی محلی راسل برونسون چه می کنید؟

حقوق “کار در صندوق” حقوق صاحبان مشاغل کوچک در خیابان اصلی را هدف قرار داده است. قدم در تجارت عمده خیابانی این است که دبیر می تواند در ازای استخدام یک مشاور گران قیمت در بازاریابی آنلاین ، بیشتر وظایف مهم SEO را در اوقات فراغت خود انجام دهد. همین بسته 52 هفته آموزش بازاریابی آنلاین به صورت مرحله به مرحله برای صاحب مشاغل کوچک است.

2. قیمت چیست؟

497 دلار برای فروش بسته آموزشی برای شرکت های بزرگ خیابانی و فروش افسانه بازاریابی محلی در یک جعبه

3. چگونه می توانید با افسانه بازاریابی محلی راسل برونسون درآمد کسب کنید؟

دو راه اصلی.

1. شما محصول آموزش را در خیابان های اصلی به صاحبان مشاغل می فروشید.

2. می توانید اسطوره بازاریابی محلی را به عنوان فرصتی برای درآمد تبلیغ کنید.

4- کمیسیون های فروش شرکت های اصلی خیابان چیست؟

پاسخ بستگی به نحوه تنظیم سیستم شما دارد. من در حدود یک ساعت قادر به انجام هر دو کار بودم تا بتوانم آنها را مقایسه و تضاد کنم.

گزینه A:

شما به راسل برونسون و تیم اجازه می دهید صفحات وب را میزبانی کنند ، وجهی را جمع آوری کنند ، درخواست های رستگاری و غیره را کنترل کنند … صفحات میزبان بسته آموزشی را با 27 دلار در ماه می فروشند که از آن 20 دلار می گیرید. مشتری بعداً توسط مرکز تماس راسل تماس گرفته می شود و شما بخشی از هرگونه افزایش فروش را دریافت خواهید کرد. (برای جزئیات بیشتر در این باره ، کادر مؤلف را بررسی کنید.)

گزینه B:

شما خود صفحات را میزبانی می کنید و حساب PayPal یا حساب تجاری خود را به دکمه سفارش پیوند می دهید. می توانید قیمت خود را تعیین کرده و 100٪ نگه دارید. توجه داشته باشید که راسل در ویدیو چند بار تعداد 27 دلار را می گوید ، بنابراین شارژ هر قیمت دیگری برای مصرف کنندگان گیج کننده خواهد بود.) با این گزینه ، مرکز تماس Russell هیچ افزایش فروش را ارائه نمی دهد ، اما شما می توانید مطمئناً!

5- کدام گزینه بهتر است؟

بستگی به آنچه برای شما ارزش دارد و جهت کار شما است. من گزینه B (میزبان خودم) را انتخاب کردم زیرا می خواستم مشتری را کنترل کنم. هنگامی که خودتان را میزبانی می کنید ، مشتری شما هستند و با هرگونه خدمات یا بازپرداخت خدمات مشتری سروکار دارید. با این حال ، شما همچنین می توانید آن را در لیست پستی خود نگه دارید که در آن می توانید محصولاتی را که به صورت خصوصی به فروش می رسد ، تبلیغ کنید. تا آنجا که من می توانم بگویم ، اگر کسی از طریق صفحات میزبان خود اقدام به خرید کند ، راسل برونسون و تیم وی اطلاعات تماس خود را جمع آوری می کنند ، اما شما اینطور نیست.

6. آیا “بازاریابی اینترنتی برای …” محصول خوبی برای مشتری نهایی است؟

از آنجا که من دیروز آن را برداشتم و 52 هفته محتوا در آن موجود است ، اظهار نظر خیلی زود است. راسل برونسون کاملاً بازاریاب برتر است و اگر در دوره 52 هفته ای تمام تلاش خود را انجام داده است ، من انتظار دارم که این ارزش برای یک تاجر محلی به ارمغان بیاورد.

وقتی بیشتر از اینها حفر می کنم بیشتر به دست می آیم. برای اطلاعات بیشتر جعبه منبع نویسنده را برای لینک های ارزشمند بخوانید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا