دنیای وب

اشتباهات در شبکه های اجتماعی سنتی


شاید شخصی که این را می خواند اکنون فیس بوک ، توییتر یا اینستاگرام داشته باشد. رسانه های اجتماعی در همه جای دنیا وجود دارد ، اما برخی از شرکت ها هنوز رسانه های اجتماعی را باقی مانده می دانند. هر شرکت بازاریابی دیجیتال به شما می گوید که می توانید تجارت خود را از طریق استراتژی های بازاریابی اجتماعی رشد دهید.
حدود 20٪ مشتریان از کانال های رسانه های اجتماعی برای یافتن اطلاعات مربوط به هر شرکت استفاده می کنند. این بدان معناست که مسئولیت شما در داشتن مشاغل باید حفظ حضور برند خود در اینترنت باشد.
چیزی که برخی از کارآفرینان متوجه نمی شوند این است که این فقط سرگرم کننده نیست بلکه نیرویی است که باید حساب شود. اگر به درستی استفاده شود ، می تواند تجارت شما را بهبود بخشد. از طرف دیگر ، هرج و مرج در شبکه های اجتماعی می تواند برای یک شرکت بد باشد. در اینجا عمده نقص هایی که مشاغل آنلاین ایجاد می کنند وجود دارد.
1. داشتن کانال های اجتماعی بیش از حد
بله ، اگر در یک شبکه اجتماعی هستید ، نیازی به ورود به سیستم عامل ندارید. شرکت شما باید در زمره محصولاتی باشد که بتواند توجه مشتریان خود را جلب کند. علاوه بر این ، ممکن است محتوایی که در LinkedIn ارسال می کنید برای Snapchat اعمال نشود ، زیرا ممکن است بینندگان شما در دو سیستم عامل یکسان نباشند.
علاوه بر این ، تمام کانال های ارتباطی حوزه دیگری است که شما باید به طور منظم از آن محافظت کنید. این یک کانال واقعی است ، به این معنی که محتوا باید همیشه به صفحه شما سرازیر شود. بنابراین اگر پنج کانال مختلف دارید (که می توانید انجام دهید) ، باید مطمئن شوید که می توانید همه آنها را به طور منظم مدیریت کنید.
2. ایده ها را نادیده بگیرید
بر ایده های خوب یا بد اعمال می شود. مشتریان می خواهند مارکی را که دنبال می کنند بشنوند زیرا شرکت شما طبیعتی سرگرم کننده و دلسوز ارائه می دهد. اگرچه پیگیری روابط پیروانتان دشوار است ، اما هرچه بیشتر پاسخ دهید (و سریعتر) می توانند تجربه بهتری به شما بدهند.
گفته می شود که 71٪ از مشتریان تجربه خوبی با این برند دارند که بیشتر آنها را به سمت دیگران سوق می دهد. همچنین می توانید اطلاعات شخصی خود را فاش کنید. لازم نیست مثل یک ربات تماس بگیرید. از لحن مناسب مارک خود استفاده کنید. نام تجاری Spotify هزاران سال است که وجود دارد ، بنابراین صدای آن جالب و جذاب است.
3. جگر را با دست جمع کنید
ایجاد محتوا و مدیریت کانال های اجتماعی غالباً یک کار ترسناک است. این زمان و تلاش زیادی را می گیرد ، به همین دلیل است که برخی از شرکت ها اغلب به روز نمی شوند. خوشبختانه ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند به شما در بهبود مدیریت رسانه های اجتماعی کمک کند.
ابزارهایی برای نیازهای مختلف وجود دارد. برای عرضه ، Hootsuite ، Buffer و Sprout Social وجود دارد. برای عکسهای سریع ، Canva در دسترس است. در اینجا چند نمونه از ابزارهایی آورده شده است که می توانید برای صرفه جویی در وقت و مدیریت آنها آسان تر کنید.
4- باعث بهبود فضای داخلی هر منطقه نمی شود
هشتگ شما در اینستاگرام منطقی است و نه در فیس بوک.در همین حال ، تعداد بهترین شکلک های موجود در فیس بوک مانند توییتر نیست و تعداد شکلک هایی که در اینستاگرام ارسال می کنید به LinkedIn نمی رسد. هر پلت فرم رسانه های اجتماعی ارزش های خاص خود را دارد ، بنابراین باید پیام خود را در هر کانال بهینه کنید.
برخی از شرکت های بازاریابی دیجیتال می دانند که بازاریابی در شبکه های اجتماعی چیزی فراتر از ثبت نام برای یک حساب کاربری است. حفظ کانال شما کار زیادی است ، اما می تواند باعث ایجاد وفاداری به برند شود که یافتن آن سخت است. بنابراین دفعه بعدی که با یک حساب کاربری در شبکه های اجتماعی در تجارت خود ثبت نام می کنید ، یادتان باشد که آن را نزد یک شرکت عادی نگه دارید.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا