دنیای وب

الگوهای وب – همه چیز در مورد چیست؟

الگوی وب سایت ، وب سایتی است که از قبل طراحی شده و توسط متخصصان ساخته شده است و هر کسی می تواند آن را خریداری و استفاده کند. می توانید این الگوها را خریداری کرده و آنها را با محتوای اختصاصی خود سفارشی کنید تا وب سایت خود را توسعه دهید. شما می توانید تغییرات مختلفی را در الگوی وب ایجاد کنید مانند تغییر رنگ ، تغییر در تصاویر ، محتوا و غیره. اگر مبتدی در زمینه طراحی وب هستید ، یک الگوی وب می تواند به شما کمک کند تا یک وب سایت زیبا و حرفه ای پیدا کنید.

طیف گسترده ای از تم های قالب با بسیاری از طرح های رنگی را می توان به راحتی در قالب های موجود در بازار یافت. الگوهای تم همانطور که از نامش پیداست ، با گرافیک و طرح های رنگی مناسب ساخته شده و نیازهای تم را در ذهن خود نگه داشته اند. فقط یک اشکال وجود دارد این است که در هنگام راه اندازی وب سایت های مبتنی بر الگو ، حتی پس از سفارشی سازی کامل ، نمی توانید حق چاپ را برای طراحی مطالبه کنید.

ویژگی های یک الگوی وب سایت خوب چیست ؟؟؟

یک مدل خوب طراحی شده همیشه دارای ویژگی های زیر است:

  • الگو باید به راحتی بارگیری شود.
  • باید با اکثر ویرایشگران HTML دوستانه باشد.
  • باید همراه با پرونده های کامل HTML باشد.
  • وقتی محتوا را به الگو اضافه کنید ، بارگیری آن زمان نمی برد.
  • ویرایش در فرم باید آسان باشد.
  • حتی اگر کاربر تغییرات مختلفی در محتوا ایجاد کند ، باید بتواند طرح اصلی را حفظ کند.
  • اگر این یک الگوی مبتنی بر فلش باشد ، فایل های fla و swf مورد نیاز است.

مزایای استفاده از الگوهای وب

  • الگوی وب سایت ابزاری با کاربرد آسان است که به فرد کمک می کند تا یک وب سایت حرفه ای طراحی کند. با استفاده از الگوهای وب ، وب سایت شما دقیقاً همان چیزی را دریافت می کند که در الگو مشاهده می کنید. و اگر می خواهید وب سایت شما متفاوت از الگو باشد ، به راحتی می توانید در محتوا و طرح رنگ تنظیماتی انجام دهید.
  • در دنیای رقابتی امروز ، وقت پول است. اگر وقت تلف کنید ، ضرر می کنید. بنابراین ، به جای صرف ماه ها برای طراحی وب سایت ، استفاده از قالب های وب به شما کمک می کند تا در عرض چند روز با وب سایت خود شروع کنید. شما فقط باید مطالب و تصاویر خود را برای ساخت وب سایت خود آماده کنید.
  • پیش بینی می شود که استفاده از الگوی وب برای یک شرکت نوپا به صرفه باشد. بدیهی است که استخدام یک طراح وب حرفه ای برای طراحی وب سایت های کاملاً سفارشی ، کارهای جیبی شما را بسیار انجام خواهد داد. از این رو ، خرید یک الگوی خوب و جذاب یک تصمیم آسان برای استفاده خواهد بود.
  • از آنجا که تعداد زیادی الگو در اینترنت در دسترس است ، گزینه های تم و طرح های رنگی زیادی را برای یک وب سایت دریافت می کنید. شما موظف نیستید وب سایت خود را در هر طرح رنگی راه اندازی کنید. می توانید گزینه های مختلف را انتخاب کرده و یکی از گزینه های مناسب خود را انتخاب کنید.
  • بسیاری از الگوها با صفحات استاندارد وب سایت مانند صفحه اصلی ، نمایه / افرادی که هستیم ، تماس و غیره بارگیری می شوند. با این حال ، تعداد کمی نیز فرصتی برای ادغام با یک برنامه HTML یا Flash فراهم می کند در حالی که دیگران امکاناتی مانند گالری تصاویر و توابع وب 2.0 مانند وبلاگ ها ، انجمن ها ، نظرسنجی های آنلاین و غیره را فراهم می کنند. ویژگی های چت زنده و معاملات آنلاین نیز گاهی اوقات تلفیق می شوند.

صرف نظر از این که بگویید الگوهای وب انتخاب خوبی و روشی مقرون به صرفه برای بررسی آنها هستند ، نمی توان نیاز به یک متخصص را نادیده گرفت. شرکت طراحی وب سایت برای راه حل های پیچیده طراحی و سطح تجاری.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا