دنیای وب

انتخاب کلمه کلیدی – در مقابل Wordtracker ارسال شده است؟

“چرا مقدمه و Wordtracker همیشه متفاوت است؟ سوال خوب!” جیم ویلیامز مدیر عامل JU2

انتخاب کلمه کلیدی موثر برای هرگونه فعالیت SEO بسیار مهم است. یافتن کلمات کلیدی که در جذب بازدیدکنندگان مناسب به وب سایت شما موثر باشد ، تلاشی است برای قرار دادن خود در ذهن مشتریان بالقوه خود. چگونه می دانید مشتریان شما از کدام یک از سوالات جستجو برای جستجوی محصولات یا خدمات شما استفاده می کنند؟ خوب ، شما می توانید مستقیماً از مشتریان خود سفارش دهید اما تحقیقات بازار با طراحی مناسب ارزان نیست. شما می توانید به آمار وب خود نگاهی بیندازید اگرچه این فقط به شما می گوید که کدام عبارات توسط بازدیدکنندگانی که واقعاً موفق به یافتن وب سایت شما شده اند استفاده می شود. این به شما چیزی در مورد انبوهی از لیدهایی که رها کرده اند یا به یکی از رقبای شما رفته اند نمی گوید. چه ابزار دیگری در اختیار دارید؟

بیشتر متخصصان سئو به ابزار ارائه شده کلمات کلیدی و Wordtracker اعتماد می کنند. اگر از جلو وارد “استخر شنا” شوید ، 46239 جستجو برای ژانویه 2006 خواهید داشت. این را با Wordtracker مقایسه کنید ، که 1914 جستجو را برمی گرداند. چرا این اختلاف وجود دارد؟ برای درک این موضوع ، باید بفهمید که Intro و Wordtracker چگونه به این اعداد رسیده اند.

ابزار تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی ارائه شده برای کمک به تبلیغ کنندگان در انتخاب کلمات کلیدی م effectiveثر به عنوان بخشی از تبلیغات تبلیغاتی پرداخت هر کلیک خود بر روی Yahoo Search Marketing است. تعداد دفعاتی که یک پرسش جستجو در ماه تقویم قبلی در موتورهای معرفی در موتورهای جستجو وارد شده است ، شامل کل جستجوهای Yahoo! جستجو ، AltaVista ، MSN و دیگران. از طرف دیگر ، Wordtracker شماره خود را از ورودی های ساخته شده در Metacrawler و Dogpile بدست می آورد – موتورهای جستجوی متا که بطور همزمان همه موتورهای اصلی را جستجو می کنند.

همچنین به دلیل روشی که Presenter نتایج جستجو را به شرکای خود ارائه می دهد ، یک جستجوی منفرد اغلب منجر به چندین جستجو می شود. در بالای این مقدمه ، جستجوها حروف جمع ، مفرد ، بزرگ و کوچک را با هم ترکیب می کنند زیرا پرس و جوها می توانند معنای بسیار متفاوتی داشته باشند. در حالی که می توان جستجوها را از طریق جستجوی خودکار با استفاده از ابزارهایی مانند بهینه ساز پیشنهادات خودکار ، صفحه های رتبه بندی موتور جستجو و برخی از بسته های تجزیه و تحلیل وب را تقویت کرد که به چند مورد اشاره می کند.

چگونه می توانید تأثیر تکرارها و نمایشگرهای خودکار را کاهش دهید؟ همان کاری را که Wordtracker انجام می دهد انجام دهید و به دنبال موتورهای جستجوی متا باشید. Metacrawler و Dogpile نسبت پرسشهای انسان به خودکار نسبت بسیار بالاتری دارند زیرا در هدایت رباتهای خودکار به آنها ارزش کمی وجود دارد. بهینه سازان پیشنهاد خودکار و صفحه های رتبه بندی موتور جستجو معمولاً مستقیماً در خود موتورهای جستجو انجام می شوند. علاوه بر این ، جستجوهای تکراری حذف می شوند زیرا تعداد سeryالات جستجو به جای ترکیب نتایج حاصل از شبکه شرکا ، از یک منبع واحد برنامه ریزی شده است. متأسفانه ، حتی اگر سهم بازار Dogpile و Metacrawler در ژانویه 2006 کمتر از 0.75٪ بود و به عنوان موتورهای جستجو شناخته می شود که کاربران آنها از نظر فنی از یک کاربر متوسط ​​یاهو بیشتر باهوش هستند – آیا می توانید فرض کنید که عملیات آنها جستجو در Dogpile مشابه یاهو؟ احتمالا نه!

جواب چیست؟ به شرطی که درک کنید مقدمه و Wordtracker موارد مختلفی را اندازه گیری می کنند ، هر دو ابزار در انتخاب کلمات کلیدی موثر برای فعالیت های جستجوگرانه شما کمکی ارزشمند هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی ، با جیم ویلیامز در //www.everydayhealth.com/drugs/types/guide/ تماس بگیرید www.ju2.com با شماره 0845 890 8855 تماس بگیرید یا وبلاگ ما را به آدرس www.ju2blog.com دنبال کنید [http://www.ju2blog.com/].

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا