دنیای وب

انتشارات Ezine – راه های کسب درآمد هنگام انتشار مقالات خود به صورت آنلاین

در حالی که افراد زیادی راه های کسب درآمد آنلاین خود را می نویسند ، ارسال ایمیل به یک روند تبدیل شده است. انتشارات Ezines ابزاری عالی است که به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی برای شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. نکته خوب در مورد این است که شما نیازی به استاد بودن در هواپیما ندارید تا بتوانید این کار را انجام دهید.

در اینجا چیزهای ساده ای وجود دارد که می توانید برای به دست آوردن نشر ezines انجام دهید:

مجهز به یک autoresponder باشید. Autoresponder به شما کمک می کند تا ezine را در حد ممکن برای افراد توزیع کنید. به گونه ای برنامه ریزی شده است که مقالات برای افرادی که می خواهید در این مقاله ها ارسال شوند ارسال می شود.

تبلیغ را درج کنید بسیاری از ایمیلهایی که به مردم ارسال می شود شامل آگهی های تبلیغاتی یا پیوندها هستند. این تنها رایگان نیست. این بخشی از برنامه بازاریابی برای برخی از شرکت ها است ، بنابراین اگر شما اقدام به انجام کارهایی با تجارت الکترونیکی می کنید ، می توانید صرفاً با درج کردن مواردی که ارسال می کنید ، پول زیادی بدست آورید.

مهارت های خود را بفروشید. اگر در کار کردن با مجلات الکترونیکی خوب هستید ، می توانید خدمات خود را به شرکتهایی که به کتاب الکترونیکی نیاز دارند ارائه دهید. تعداد زیادی از آنها در اینترنت وجود دارد. شما فقط باید بدانید که در اینجا به دنبال پروژه هایی مانند این باشید. می توانید در انجمن ها و برنامه های مناقصه و راهنماهای کاری جستجو کنید. شرکت ها مشوق های خوبی را به افرادی می دهند که در زمینه بازاریابی با ezines بسیار با تجربه هستند ، بنابراین ساختن نمونه کارها را با ایجاد ezines های شخصی خود شروع کنید.

Ezine واقعاً به یک بازاری بزرگ در بازاریابی اینترنتی تبدیل شده است. پس آن را پشت سر نگذارید. با این حال ، ارسال و کسب درآمد از سایت شما بسیار آسان است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا