دنیای وب

انتظار می رود شرکت های بزرگی که از DRaaS استفاده می کنند در طول دوره پیش بینی بر بازار DRaaS تسلط داشته باشند.

شرکت‌های بزرگی که از DRaaS استفاده می‌کنند، به دلیل رشد اقتصادی، عملیات بهتر با هزینه‌های کمتر، زیرساخت قابل اعتماد، بازیابی سریع‌تر، افزایش بهره‌وری، فشار قانونی و بهبود بازیابی ریسک و تداوم کسب‌وکار، بیشترین سهم بازار را در سال 2016 در اختیار داشتند. فن آوری بالا ارزش اقتصاد را کاهش داده و منجر به رشد بالقوه برای شرکت های بزرگ برای رشد جهانی شده است. امروزه اکثر شرکت ها در حال بهبود مهارت های مدیریتی و پایه فناوری خود برای رقابت با شرکت های بزرگتر هستند. مشکلات مختلفی مانند قطع شدن سیستم، قطع شدن شبکه و موارد دیگر می تواند به دلیل بلایای طبیعی یا انسان ساز رخ دهد. این می تواند منجر به از دست دادن داده های قابل توجه و همچنین ضررهای مالی شود. شرکت‌های بزرگ اکنون روی DRaaS مبتنی بر ابر سرمایه‌گذاری می‌کنند تا به سرعت اطلاعات خود را بازیابی و محافظت کنند. DRaaS نه تنها حفاظت بازیابی را فراهم می کند، بلکه تداوم کامل کسب و کار را برای شرکت های بزرگ تضمین می کند. رشد جمعیت جهانی، گسترش صنعت، خدمات دولتی برای استارت‌آپ‌ها، توانایی انطباق با فناوری‌های در حال تغییر، و بهبود استفاده از منابع انسانی و سرمایه افزایش یافته است، تقاضا برای شرکت‌های بزرگ در سطح جهان افزایش یافته است و رشد بازار DRaaS را افزایش داده است.

شرکت‌های بزرگی که از DRaaS استفاده می‌کنند، به دلیل افزایش پذیرش سازمان‌های دولتی و دولتی و پذیرش سایر کاربران نهایی، محبوبیت زیادی در مناطق توسعه‌یافته مانند آمریکای شمالی و اروپا به دست آورده‌اند. به عنوان مثال، مقررات فدرال حفاظت از اطلاعات (FISMA) قانونی است که سازمان های مختلفی را مسئول حفاظت از داده ها در دولت فدرال تعیین می کند. آنها سیستم هایی را برای محافظت از اطلاعات دولتی در برابر بلایای طبیعی یا ساخته دست بشر ایجاد کرده اند. علاوه بر این، بریتانیا و سایر کشورهای اروپایی شاهد افزایش DRaaS بوده اند که دلیل آن افزایش حمایت دولت و آگاهی از نقض داده ها و جلوگیری از از دست دادن داده ها است. DRaaS همچنین در منطقه آسیا و اقیانوسیه محبوبیت پیدا می کند. تغییرات چشمگیر در توسعه اقتصادی، صنعت سریع، رشد شرکت های کوچک و متوسط ​​و استفاده زیاد از خدمات مبتنی بر ابر منجر به افزایش استفاده از DRaaS شده است.

تولیدکنندگان مختلف در حال برنامه ریزی برای به کارگیری فناوری های مختلف جدید برای جلب توجه مشتریان و افزایش حضور آنها در بازار هستند. با این حال، بازیگران اصلی بازار مانند خدمات وب آمازون، خدمات دسترسی SunGard و IBM Corp، استراتژی‌های مختلفی را برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد پیاده‌سازی کرده‌اند. بازار DRaaS. این شرکت تأسیس شده، پیشرفت فناوری، همکاری و تثبیت و گسترش جغرافیایی را به عنوان یک استراتژی رشد برای تقویت حضور خود در بازار پذیرفته است. به عنوان مثال، در اکتبر 2016، VMware و خدمات وب آمازون یک همکاری استراتژیک را برای توسعه یک سرویس ترکیبی جدید اعلام کردند که مرکز داده های نرم افزاری تعریف شده (SDDC) را به مشتریان ارائه می دهد. VMware Cloud در AWS به مشتریان کمک می کند تا برنامه های مختلفی را در محیط های خصوصی، عمومی و ترکیبی مبتنی بر VMware vSphere اجرا کنند. به طور مشابه، در جولای 2016، Sungard Availability Services بازیابی مبتنی بر ابر Sungard AS را برای خدمات وب آمازون اعلام کرد که بازیابی خودکار بارهای مجازی را در ابر AWS در کشورهایی مانند ایالات متحده، کانادا، بریتانیا و اروپای غربی ارائه می‌کند. با این حال، نیازهای شبکه بالا و عدم امنیت و انطباق ممکن است مانع رشد بازار شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا