دنیای وب

انجمن های بازاریابی اینترنتی برای مبتدیان

ظهور اینترنت روشهای مدرن کسب و کار را متحول کرده است. اگر محصول ، فناوری ، خدمات و مهارت بتوانند سودآوری در زندگی واقعی داشته باشند ، پس این ارزشمند است. آنها می توانند بصورت آنلاین و یا وام فروخته شوند! اما فروش در وب یک آزمایش بزرگ است. شما تنها کسی نیستید که مهارت ، محصول یا فناوری ارائه دهید. بسیاری از افراد دیگر نیز همین کار را انجام می دهند ، شاید با هزینه کمتری با ویژگی های اضافی. به عبارت ساده تر ، بدون بازاریابی مناسب ، حتی بی نظیرترین و ابتکارترین ایده ها به بن بست می روند.

اگر می خواهید ترافیک بیننده را به وبلاگ خود تبدیل کنید ، بازاریابی اینترنتی ضروری است. خوشبختانه ، نیازی به ثبت نام در MBA از راه دور نیست. با استفاده از اینترنت ، می توانید به صورت حرفه ای بازاریابی آنلاین شوید! تعدادی فروم وجود دارد که بازاریابی آنلاین را برای مبتدیان آسان و ساده می کند.

مزایای پیوستن به یک انجمن بازاریابی آنلاین به شرح زیر است:

1. از بازاریابان با تجربه و دارای سالها دانش مشاوره ، راهنمایی و نفوذ در بازاریابی دریافت کنید.

2. روندهای فعلی در بازاریابی را به روز کنید.

3. محصولات و خدمات خود را در معرض مخاطبان مناسب قرار دهید.

بیایید نگاهی به برخی از سیستم عامل های محبوب امروز بیندازیم:

1. فروم جنگجو

Warrior Forum که در سال 1997 تأسیس شده است قدیمی ترین انجمن بازاریابی آنلاین است. همچنین محبوب ترین در بین بازاریابان آنلاین و کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو است. این سایت بیشترین تعداد کاربران فعال را در هر زمان دارد. همچنین بیشترین تعداد پست و سرب را شامل می شود. جامعه بسیار دوستانه ، فروتن و مفید است و متشکل از ساده ترین زبان آموزان به معلمان بازاریابی است.

اگر نمی توانید راه حلی برای جستجوی خود بیابید ، می توانید با پرداخت 37 دلار بخشی از اتاق جنگ شوید. در اینجا ، شما نه تنها می توانید مشکلات خود را با کارشناسان بازاریابی بلکه همچنین توسط مسئولان حل کنید. برخی از کاربران شناخته شده و فعال در تالار گفتمان Adrian و Howie هستند.

2. آتش شیطانی

Wicked Fire محبوب ترین انجمن راه اندازی کمیسیون است. اگر با پرداخت هزینه هر کلیک (PPC) و هزینه هر کار (CPA) کار می کنید ، این انجمن برای شما مناسب است. برخی از اعضای موفق تر این کشور پول زیادی کسب می کنند و نحوه انجام این کار را با یکدیگر به اشتراک می گذارند.

انجمن در مدت زمان کوتاهی نامی را برای خود حک کرد. این کشور در سطح پیشرفته تری از Warrior Forum قرار دارد و برای بدست آوردن حوائج آنچه گفته شد ، به تجربه نیاز دارد. ممکن است برخی مکالمات از زبان عادی منحرف شوند. برای مبتدیان ، آنها باید دانش را تا حد امکان جذب کنند تا اینکه در هر مکالمه شرکت کنند یا شرکت کنند.

3. نکات هفتگی خود برای مبتدیان

لین تری انجمن هفتگی خود را برای مبتدیان ، یک جانباز 12 ساله بازاریابی اینترنتی آغاز کرد. این بخش از بقیه تالارهای مذکور در اینجا بسیار کوچکتر است ، اما مشاوره ارائه می شود ، مستقیم و شخصی. لین همچنین در مذاکرات انجمن شرکت می کند و به بازاریاب ها مشاوره می دهد.

SSWT برای مبتدیانی که ممکن است بعضی از سایتهای بزرگتر را خسته کننده بدانند ، بسیار توصیه می شود. جامعه از نزدیک ، جذاب و بسیار پشتیبان است. همچنین می توانید به محض به دست آوردن تجربه ای که مورد استقبال شما قرار می گیرد قدمی بردارید و به دیگران کمک کنید.

انجمن حق بیمه اعضا ، انجمن اعضای نخبگان ، برای کسانی است که به دنبال نکات پیشرفته هستند.

4. فروم نقطه دیجیتال

Forum Dots Forum محیط گسترده ای از A تا Z را برای بازاریابی آنلاین ارائه می دهد.

می توانید اطلاعات مربوط به:

آ. موتورهای جستجوگر که غولهای برتر مانند یاهو ، گوگل ، مایکروسافت و دایرکتوری را دارند

ب مشاغل متشکل از تجارت الکترونیکی ، مشاغل عمومی ، پردازش پرداخت ، مسائل مربوط به نام دامنه ، موضوعات حقوقی ، خرید / تجارت / فروش و کپی ها.

ج بازاریابی شامل سئو ، شبکه های اجتماعی ، مبانی بازاریابی ، توسعه لینک ، هزینه به دست آوردن ، پرداخت به ازای هر کلیک و غیره می باشد.

دکتر.. طراحی و توسعه شامل طراحی وب سایت و HTML ، چندرسانه ای و گرافیک ، برنامه نویسی ، سیستم مدیریت محتوا ، بانک اطلاعاتی و مدیریت سایت و سرور

محتوای با کیفیت وجود دارد ، سوالات شما پاسخ فوری به آنها می دهد و جامعه دوستانه و مفید است.

5- در مورد سازنده پول بحث کنید

این انجمن تنها یک موضوع دارد که می تواند از طریق بازاریابی وابسته به کسب درآمد بپردازد. برخی دیگر از مباحث ذکر شده در اینجا شامل سئو ، بازاریابی در رسانه های اجتماعی و نکات تقویت ترافیک است.

جامعه دوستانه و کمک کننده است. علاوه بر این ، شما به عنوان یک مبتدی ، از اعضای باتجربه پشتیبانی زیادی می کنید.

6. Problogger

اگر به دنبال ترافیک بیشتر به وبلاگ خود هستید ، problogger.com مکانی برای شماست. این انجمن در مورد چگونگی تبلیغ وبلاگ شما بدون کمک خارجی صحبت می کند.

برخی از موضوعات تحت پوشش عبارتند از:

وبلاگ خود را تبلیغ کنید

ایجاد محتوا

– با وبلاگ خود درآمد کسب کنید

– جنبه های وبلاگ خود را طراحی کنید

مشکل فنی

همکاری و انتقاد

– دروس خوب

بیش از 21،500 ارسال وجود دارد و انجمن بسیار فعال است. کیفیت اطلاعات بسیار عالی است و می توانید با سایر وبلاگ نویسان ارتباط برقرار کرده و در مورد موفقیت آمیز وبلاگ خود مشاوره ای را مبادله کنید.

با این حال ، شما باید هزینه اشتراک ماهانه 5.95 دلار را بپردازید که اگر به تصویر بزرگ نگاه کنید ، کاملاً اقتصادی است.

برخی از توصیه ها برای مبتدیان

1. فقط برای تبلیغ سایت خود به انجمن ها نپیوندید. این می تواند شما را بیرون کند.

2. امضای شما می تواند برای ارتقاء سایت شما استفاده شود. فقط پیوندی را درون امضای نمایه خود قرار دهید و در هر پستی که می نویسید نشان داده خواهد شد.

3. هر انجمن شامل مجموعه ای از قوانین است که شما باید قبل از شروع به ارسال آنها را بخوانید.

4- قبل از ایجاد موضوع جدید ، اطمینان حاصل کنید که این یک کپی از پست قبلی نیست. این باعث صرفه جویی در وقت همه خواهد شد.

5- به دیگران کمک کنید. پس از اظهار نظر بازاریابی ، به مبتدیان کمک کنید. به یاد داشته باشید که یک بار هم مبتدی بودید.

پیروی از این نکات مطمئناً دانش شما را ارتقا خواهد بخشید و می توانید از انجمن های بازاریابی آنلاین برای مبتدیان نهایت استفاده را ببرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا