ساختمان و مسکن

انواع طراحی منزل

می توان به طراحی خانه عالی با بودجه کم دست یافت. برای رسیدن به این هدف ، باید سرمایه گذاری زیادی در طراحی معماری انجام داد. مثال خوب خانه آلن دونووان در کیتنژلا است که در مفهوم غرب آفریقا در یک سقف مسطح با سوراخ های حمام روی دیواره پارتیشن طراحی شده است.

نمونه دیگر توسعه شهر Hacienda Eco در مومباسا است که به طور تصادفی با یک کانسپت معماری آفریقای غربی / اسلامی با یک سقف مسطح و حفره های حمام روی دیواره پارتیشن طراحی شده است.

هتل بین المللی ریاست جمهوری در ساگانا ، نیری همچنین یک معماری شگفت انگیز است که از طراحی معماری برای دستیابی به عظمت و بدون لزوما استفاده از مواد گران قیمت استفاده کرده است. این خانه مستطیل شکل استاندارد با سقف های شیب دار و پنجره های درب آلومینیومی کم است.

استفاده از فناوری نیز بر بودجه تأثیر می گذارد. مواد بام سبک تر مانند کاشی های بام سنگی با روکش فلزی مقداری از تیرهای چوبی را که برای پشتیبانی از سقف استفاده می شود ، فراهم می کند.

انتخاب نوع پایه نیز بر هزینه ها تأثیر می گذارد. خواصی مانند جریکو در Eastlands بر روی نوعی پایه ساخته شده و بسیار ارزان است. تخته کف طبقه بر روی تیرهای به ابعاد کوچک که در بالای زمین قرار گرفته اند قرار دارد تا کاوش ها و دیواره های پایه انجام نشود.

بر روی دیوارهای روبنا ، در محدوده نایروبی ، سنگ ساختمان به راحتی در دسترس است و بنابراین گران نیست. یک روش مقرون به صرفه برای دستیابی به سبک ، پوشیدن دستی سنگ ها مطابق سبک شماست. سنگهای فرسوده شخصیتی را به خانه شما اضافه می کنند و از نظر نگهداری موجب صرفه جویی در مصرف می شوند زیرا نیاز به نگهداری کامل ندارد.

خانه های پراباب به آرامی وارد بازار کنیا می شوند. این خانه ها راه حل مسکن ارزان قیمت در اقتصادهای پیشرفته مانند ایالات متحده ، چین و اروپا است و فقط قبل از پیدا کردن جایگاه خود در کنیا ، زمان زیادی پیش می رود.

در پایان ، طراحی معماری و استفاده از فناوری مناسب می تواند هزینه ساخت خانه شما را بسیار کاهش دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا