ساختمان و مسکن

انواع مختلفی از برنامه های خانه

آیا قصد ساخت خانه دارید؟ برنامه های بسیاری وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. برخی از بهترین ها:

طرح زغال اخته

این طرح دارای یک خانه مستطیل شکل است و دارای یک بالکن اضافی است. همچنین یک دودکش مرکزی و درب جلو نیز در مرکز خانه قرار دارد. سقف شیب تند است و پنجره ها دو برابر هستند.

این طرح همچنین یک پلان یک و نیم طبقه نامیده می شود زیرا اتاق های داخلی در طبقه دوم شبیه به جعبه است. اتاق زیر شیروانی خانه را به شکل مربع در می آورد. نکته منحصر به فرد در مورد این طرح این است که ارتفاع سقف طبقه اول و دوم 71/2 فوت است.

نقشه شومینه

تقریباً شبیه به طرح زغال اخته است ، اما با چند ترفند. اصلاحات شامل موارد زیر است:

پنجره تصویر بزرگتر و مدرن تر با پنل های سنتی

سقف بلند و چند طبقه که شبیه کلبه غربی است

یک جعبه گل جمع و جور که عمدتا برای اهداف تزئینی ساخته شده است

سقف بلند با طراحی ییلاقی آمریکایی. این باعث می شود که طبقه دوم شما گسترش یابد.

برنامه لذت کامل

اگرچه این یک طراحی اولیه آمریکایی است ، اما در دنیای مدرن بسیار محبوب است. این طرح دارای شکل مستطیلی است که با اضافه شدن یک گاراژ همراه است. همچنین دارای پنجره های دوجداره ، سنگ چوبی ، کف سالن مرکزی و سقف شیب دار شیب دار.

طرح تقلید

این طرح سنتی شامل تعدادی از ویژگی های مشابه با خانه های استعماری از جنوب آمریکا است. خانه ها دارای شکل مستطیلی ، زمینی شیب دار و پلان تالار مرکزی هستند.

برای مدرن سازی این طرح ، تعدادی تغییراتی از جمله وجود داشته است: پنجره های جلویی ، پنجره بزرگ عکس ، دودکش با شکوه و شومینه که در دیواره بیرونی یکپارچه شده است. این خانه ها طوری ساخته شده اند که با آجر ساخته شده اند.

نقشه جواهرات

بسیاری از معماران می گویند این طرح ویژگی های غیرمعمول بسیاری دارد. به عنوان مثال ، دارای یک درب جلو است که به دور از مرکز قرار می گیرد. این طرح همچنین دارای یک پنجره بزرگتر و مدرن تر تصویر است که با یک لایه شیشه ای به صورت تزئینی همراه است. یک سایدینگ وجود دارد که شامل سنگ ، زونا و تابلوهای عمودی است.

نتیجه

در اینجا چند برنامه وجود دارد که می توانید آنها را دنبال کنید. صرف نظر از برنامه ای که شما انتخاب می کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که این کار توسط یک معمار واجد شرایط ، حرفه ای و آسان صحبت انجام می شود. این امر به شما نیاز دارد تا برای یافتن حرفه ای ، جستجوی کاملی انجام دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا