ساختمان و مسکن

انواع مختلفی از طراحی منزل

انواع مختلفی از طرح های منزل وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. اگر می دانید بهترین گزینه برای جستجوی شما کدام یک است ، در اینجا یک راهنما آورده شده است.

هنر دکو

وی در فرانسه بزرگ شد و پس از جنگ جهانی اول ظاهر شد. طراحی ترکیبی از دکوراسیون های هنری سنتی ، عکس ها و مواد عصر دستگاه است. ویژگی های اصلی طراحی عبارتند از: رنگ های غنی ، دکوراسیون مجلل و اشکال هندسی جسورانه.

بسیاری از ساختمانها در سراسر جهان وجود دارند که هنوز هم دارای طراحی هستند. مهمترین آنها: تئاتر روباه ، ساختمان نگهبان و ساختمان ماهیگیران که همه در آمریکا هستند.

یک خانه یک طبقه

این یک تکنیک رایج در سراسر جهان است. در حالی که افراد مختلف از لحاظ طراحی دارای معانی مختلفی هستند ، از ویژگی های مشترک یک خانه یی ییلاقی تراس و کم ارتفاع می باشد. این طرح پس از جنگ جهانی اول محبوبیت پیدا کرد.

در آمریکای شمالی و انگلستان ، ییلاقی عمدتا به عنوان یک خانه مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد و معمولاً مجزا است و اغلب دارای یک داستان است. در بعضی موارد ، می توانید برخی از داستان دوم را که در یک سقف کج ساخته شده است ، پیدا کنید.

خانه کشور

خانه مزرعه یک طرح مشترک در مناطق روستایی است. بسیاری از مزارع با یک مروارید خانه همراه هستند. در برخی موارد ، خانه های مزرعه ممکن است به یک یا چند آشیانه که برای ایجاد یک پاسیو ساخته شده اند متصل شوند.

خانه های بسیاری وجود دارد که امروز باقی مانده است. به عنوان مثال ، خانه Low German در دشت آلمان شمالی واقع شده است. این شاسی بزرگ است که با یک سقف جاروبرقی پشتیبانی می شود که توسط دو ردیف عملکرد داخلی پشتیبانی می شود.

خانه بزرگ

این طرحی است که در آن شما یک ساختمان بزرگ خود ساخته دارید. کلمه “کاخ” از فعل گرفته شده است اخلاق این بدان معنی است که شما زندگی می کنید. خانه ها در ابتدا برای کاهنان ساخته شده بودند.

هشت خانه

این طرح در دهه 1850 بسیار محبوب بود و شروع به استفاده در ایالات متحده و کانادا شد. این طرح دارای یک نقشه هشت ضلعی است که با یک سقف مسطح و ایوان در همه جا ارائه می شود. طبق گفته معماری که خانه را طراحی کرده است ، خانه هشت ضلعی ساخت آن آسان است و فضای بیشتری را فراهم می کند. همچنین نور طبیعی بیشتری دریافت می کند و گرم کردن آن بسیار آسان است.

نتیجه

اینها برخی از رایج ترین انواع طرح هایی است که می توانید استفاده کنید. صرف نظر از طرحی که به آن می روید ، اطمینان حاصل کنید که این کار توسط یک معمار حرفه ای انجام شده است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا