اهمیت بهبود مستمر – نکات مفید 6

سیارات دائماً به دور خورشید می چرخند و زمانی که اکثر آنها در هماهنگی کامل باشند به نتایج مطلوب می رسند. ستارگان مدام تغییر جهت می دهند تا جایی که در نمودار نجومی مکان دلپذیری پیدا کنند. سنگ های غلتان سوپ را جمع نمی کنند! نیاز به حرکت و احیای وجود خود دارد تا به تحققی به نام بهینه سازی دست یابد. بنابراین، برای شجاعت و آزمایش، بهبود فرآیندی مداوم است. مناطق مختلفی وجود دارد که باید سوراخ ها و شکاف ها را در آنها نگه دارید.

• سئو البته مهمترین مرجع در این شرایط است. وب سایت خود را جستجو کنید؛ وضعیت انتخابی شما، محل متن و تصاویر، محتوای موجود در پایه؛ همه چیز باید به درستی قرار گیرد. وضعیت باید به‌روزرسانی و تمدید شود تا زمانی که وضعیت تکمیل را به دست آورید. مثل این است که شما همه مبلمان را دارید اما نصب آنها فقط می تواند به کیفیت اتاق نشیمن شما بیافزاید.

• نوآوری در تمام کارهای شما ضروری است. و دیگران زمانی که آنها پول برنده نیستند. انجام تجارت با چشم کور کمکی نمی کند. از نتایج Google Analytics استفاده کنید تا ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی خوب نیست. مثلاً اورکات دیروز همینطور بود. امروز فیس بوک چنین است!

• همچنین مهم است که فرآیند بهینه سازی خود را از دید کاربر تأیید کنید. این یک پلت فرم آنلاین بسیار رقابتی است و قوانین کاربر به طور مداوم در حال تغییر است. ممکن است با گوگل ادوردز و سایر ابزارها بسیار متفاوت کار کنند. ترفند این است که چندین ایده را بپذیرید. فیلتر کردن آنها و یافتن بهترین راه ها برای موفقیت.

• ممکن است به دلیل احترام به سلیقه های مدرن درخشندگی خود را از دست بدهید. حضور شما در رسانه های اجتماعی آنقدر که روز می خواهد فعال نیست. صفحه شما ممکن است استخوان های زیادی در کمد شما پنهان داشته باشد. مراقبت مناسب از این جزئیات به منظور حفظ بهبود مورد نیاز است. همین امر در مورد داشتن دایرکتوری آنلاین و موفقیت وبلاگ شما نیز صدق می کند. شعار این است که عقب ننشینیم. و بنابراین بهبود باید ادامه یابد.

• فروش محتوا خیلی دیر شده است و باید چشم گربه باشد. با این حال، این کتاب دستخوش تغییرات دریایی شده است و روزنامه‌نگاری از 10 سال پیش شیوه دیگری را برای نوشتن انتخاب کرده است. باید ارزش تکان دهنده و چیز متفاوتی وجود داشته باشد. حتی اگر جایگاه شما بسیار آشنا باشد. این کمک می کند تا تصاویر اصلی و تصاویر خیره کننده در مناطق مختلف ثبت شوند. کلماتی که به دنبال آن هستید خجالتی هستند. الگوی مبهم است و اثر واضح است.

• شاید مهم ترین قانون بهبود مستمر، تنوع کلمه کلیدی باشد. زبان‌ها در حال تغییر هستند و روشی که مردم امروز برای چیزها جستجو می‌کنند نیز تغییر می‌کند. مهم است که همیشه بررسی کنید که آیا کلمات کلیدی قبلی با همان دقت کار می کنند یا خیر. تغییر همیشه آرام است. اما بازار به ایجاد خود ادامه می دهد.

تنوع روز است و رکود متعفن. حتی اگر یک وب‌سایت معتبر و کاملاً قابل اعتماد دارید، اگر به ارائه همان کوکی‌ها ادامه دهید، ممکن است اعتبار شما از بین برود. آنها سقوط خواهند کرد بنابراین به پیشرفت خود ادامه می دهند!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا