دنیای وب

اهمیت محتوای مربوطه

کلماتی که صفحات وب شما را تشکیل می دهند باید دقیق ، آموزنده و مربوط به صنعت ، خط تولید یا خدمات شما باشند. بعضی اوقات در فرآیند تلاش برای خوب نشان دادن ، قسمت “مربوط” نادیده گرفته می شود.

مطالب مرتبط در چند سال گذشته موضوع بحث شدید شده است. بین سالهای 2001 و 2005 انفجاری از مشاغل جدید مبتنی بر اینترنت به صحنه آمد و خلا a را در آنجا پیدا کرد که یافتن محتوای مربوط به آن با کیفیت دشوار بود. علاقمندان و تجار او را برای جذب آنلاین و در اینترنت قرار می دهند. شرکت های بازاریابی اینترنتی و متخصصان سئو در حال خرید یا تولید مقالات و محتوای زیر استاندارد برای مزارع پیوندی هستند که از تجربه کلی وب ارزان نبوده اند.

در اواسط دهه با حل و فصل اوضاع و کندی گسترش شبکه ، حرکت به سمت ایجاد محتوای با کیفیت بهتر صورت گرفت. فرمول ها ، فرمول ها و الگوریتم های مورد استفاده برای اندازه گیری قابلیت اطمینان سایت و تعیین رتبه صفحه آن در حال تغییر هستند. توجه بیشتری به رهنمودهای سرمقاله و مرتبط بودن محتوا و وزن کمتری به تعداد زیاد بک لینک ها داده شد.

چند سال دیگر گذشت ، فناوری تغییر کرد و مصرف کننده متوسط ​​تحصیلات و انتخاب بیشتری را آغاز کرد. تازگی “وب گردی” کمرنگ شد و کاربران خواستار مطالب بهتر و مفیدتر شدند. دایرکتوری های مقاله استانداردهای خود را بالا بردند و موتورهای جستجو شروع به بررسی نمره کیفیت به عنوان تعیین کننده رتبه بندی صفحه کردند. از اوایل سال 2007 تا پایان سال 2008 ، قوانین بازاریابی اینترنتی کاملاً تغییر کرد و وب به آنچه برای آن در نظر گرفته شده بود بازگشت: یک منبع اطلاعاتی مطمئن در مورد هر موضوعی که فکر می کنید.

امروزه هنوز بسیاری از وب سایت ها وجود دارند که حاوی اطلاعات نادرست یا غیرمرتبط هستند اما مشاهده نمی کنید که هیچ یک از آنها در بالای صفحه اول بالا بروند. محتوای مربوطه مهمترین عنصر در حال حاضر است و وب سایت ها ، دایرکتوری ها یا ویکی های حاوی محتوای مربوطه خیلی سریع در صفحات جستجو قرار می گیرند که دیدن آنها هرگز برای شما مهم نیست. افرادی که اطلاعات غلط یا گمراه کننده دارند ممکن است به هیچ وجه در جستجو نشان داده نشوند.

در دهه 1990 ، زمانی که اینترنت شروع به ظهور کرد ، کسانی که از آن استفاده می کردند علاقه مند به اشتراک اطلاعات و برقراری ارتباط با مشتریان و مشتریان بالقوه در سراسر جهان بودند. تبادل نظر آزاد بود و اینترنت به عنوان ابزاری برای ایجاد روابط پایدار مبتنی بر همکاری متقابل مورد توجه قرار گرفت. حرص و طمع آن را برای چند سال از مسیر درست دور کرد. شبکه قطعاً مکانی است که در نهایت بیشتر کارها انجام می شود ، اما بدون محتوای مربوطه نمی توانیم آن را به درستی انجام دهیم. کار هنوز در حال انجام است اما ما قطعاً در مسیر درست پیش می رویم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا