دنیای وب

اکتبر 2020: استاندارد محتوای جدید فیس بوک

تغییر در شرایط خدمات فیس بوک چه تاثیری بر کسب و کار شما خواهد داشت؟

اینکه می گوییم سال 2020 سال تغییر است، بی معنی است! در حالی که ما هرگز نمی دانیم آینده چه خواهد داشت، یک چیزی که می توانم با اطمینان بگویم این است که رسانه های اجتماعی به تغییر و تکامل خود ادامه خواهند داد.

و به نظر می رسد هفته بدون به روز رسانی رسانه های اجتماعی نمی گذرد! کافی است حتی یک فروشنده باتجربه را دلسرد کنید.

یکی از راهنماهای جدید فیس بوک برای سال 2020 FB5 است که به “فیس بوک جدید” معروف است.

مطمئنم متوجه این تغییر شده اید که ظاهر و احساس پلتفرم را روی دسکتاپ و تلفن ها تغییر داده است. فیس‌بوک می‌گوید این ویژگی جدید تجربه کاربر را ساده‌تر و سریع‌تر می‌کند و روی جامعه تمرکز می‌کند.

از آنچه در فید خود خواندم، هنوز اتفاق نیفتاده است! اما مانند همه تغییرات، ما اغلب به زمان نیاز داریم تا به یک طرح جدید زمین عادت کنیم تا بتوانیم از این تغییر استفاده کنیم.

تجربه شما از طراحی جدید تا کنون چیست؟ دوستش داشته باشی یا ازش متنفر باشم؟ در زیر به من اطلاع دهید!

تمدید TOC از 1 اکتبر 2020 اعمال می شود

و یک تغییر بزرگ دیگر در راه است: فیسبوک به‌تازگی به‌روزرسانی شرایط سرویس را اعلام کرده است که از اول اکتبر اعمال می‌شود. بسیاری از کاربران این هفته پیام پاپ آپ زیر را مشاهده کردند:

«از اول اکتبر 2020، بخش 3.2 شرایط خدمات ما به‌روزرسانی می‌شود تا شامل موارد زیر باشد: «اگر تشخیص دهیم که برای جلوگیری یا کاهش موارد بد ضروری است، ممکن است دسترسی به محتوا، خدمات یا اطلاعات شما را حذف یا محدود کنیم. قانون یا تأثیر قانون در فیس بوک. “”

شما ممکن است این را می خوانید و فکر می کنید … پس چه؟ آنها دائماً شرایط خدمات خود را به روز می کنند.

اما این استانداردهای جدید محتوای فیس بوک به دلایلی توجه را به خود جلب می کند، یکی از آنها این است که غول های رسانه های اجتماعی اغلب در مورد به روز رسانی ها به ما نمی گویند – بیش از حد، و بیشتر آنها کوچک هستند.

در اینجا دو نظریه وجود دارد که من می بینم که چرا این پیام به اشتراک گذاشته می شود:

  • آنها قصد دارند قبل از انتخابات ایالات متحده محتوا را حذف یا سانسور کنند. آنها قبلا به سانسور برخی از پیام های سیاسی متهم شده بودند.
  • پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی اخیراً تهدید کردند که ناشران و شهروندان استرالیایی را از اشتراک‌گذاری اخبار مسدود خواهند کرد، پس از آن که قانون‌گذاران قانونی را پیشنهاد کردند که می‌تواند پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی را ملزم به جبران خسارت سازمان‌های رسانه‌ای برای استفاده از داستان او کند. ممکن است هزینه زیادی داشته باشد، بنابراین آنها می خواهند آماده باشند.
  • این قانون جدید یک سیاست انتشار است تا تلاش‌های آن‌ها برای تبدیل شدن به یک شرکت رسانه‌ای «واقعی» را منعکس کند، نه فقط یک پلت فرم رسانه اجتماعی. قبل از اینکه اخبار به مرکز سایت تبدیل شود، دستورالعمل های انتشار را تعیین می کنند.

به هر دلیلی، این تغییرات در شرایط خدمات با بررسی دقیق کاربران در سراسر جهان مواجه است.

جالب خواهد بود که ببینیم استاندارد محتوای جدید فیس بوک برای شرکت های با اندازه های مختلف در سراسر جهان چه معنایی دارد.

نوآوری برای صاحبان مشاغل کوچک به چه معناست؟

البته، مشخص نیست که تأثیر این دستورالعمل‌های جدید فیس‌بوک در سال 2020 چه خواهد بود. اما من دو پیشنهاد دارم تا مطمئن شوم که برای هر چیزی که استانداردهای محتوای جدید فیس‌بوک به ارمغان می‌آورد، آماده هستید:

1. به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، ما به شدت به رسانه های اجتماعی برای راهنمایی یا فروش خود متکی هستیم بازار رسانه های اجتماعی یا از طریق صفحه کسب و کار

اما خطر تأکید بیش از حد بر رسانه های اجتماعی بر سر راهبرد و نادیده گرفتن سایر تاکتیک های بازاریابی مانند تبلیغات پولی و بازاریابی ایمیلی وجود دارد.

و البته، مهم است که وب سایت خود را در بهترین حالت برای تجربه مشتری (به عنوان مثال، سرعت وب سایت، تصاویر جذاب) و برای موتورهای جستجو (به عنوان مثال، ترافیک هدفمند) نگه دارید. کلمات کلیدی مناسب در کپی، برای اطمینان از اینکه تمام صفحات شما آنها را مطابقت دهید. برچسب های عنوان).

2. و صحبت از وب سایت ها، من متوجه شدم که بسیاری از کارآفرینان فقط برای ایجاد فروش برای تجارت خود به فیس بوک تکیه می کنند. این یک راه اجتناب ناپذیر برای اداره یک تجارت است! هر جا که برای بیشترین سرنخ مراجعه می کنید، باید وب سایتی داشته باشید که پایه و اساس کسب و کار شما باشد.

اتکا به رسانه‌های اجتماعی برای کل کسب‌وکارتان، شما را در معرض خطر تعطیل کردن همه آن‌ها به دلیل انجام کاری ناخواسته بر خلاف شرایط آن پلتفرم قرار می‌دهد.

اگر فیس بوک تصمیم بگیرد که شما قانون را زیر پا گذاشته اید، رونق بگیرید! نمایه، صفحه و/یا گروه شما ممکن است در یک لحظه حذف شود.

3. تاثیر شرایط جدید خدمات بر تبلیغات چیست؟ این یک سوال بزرگ است. اما اگر بودجه و تلاش خود را برای تبلیغات پولی در رسانه های اجتماعی برای کسب و کار کوچک خود اختصاص می دهید، مطمئن شوید که در سایر پلتفرم ها مانند Google Ads در معرض دید کافی قرار دارید.

به این ترتیب، در صورتی که ترافیک پولی شما از رسانه های اجتماعی به طور ناگهانی یا کامل کاهش یابد، آماده هستید.

4. مراقب آنچه که پست می کنید باشید. با این حال، این یک قانون سرانگشتی خوب است. پست‌های خود را در رسانه‌های اجتماعی دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید چیزی که ممکن است نامناسب یا توهین‌آمیز تلقی شود را به اشتراک نمی‌گذارید.

توصیه می کنم از مقالات سیاسی (یا مقالاتی در مورد موضوعات دیگری که در مهمانی شام صحبت نمی کنید) اجتناب کنید. به این ترتیب، شما همیشه برای به اشتراک گذاری هر چیزی که می تواند به عنوان توهین آمیز به این استانداردهای محتوای جدید فیس بوک طبقه بندی شود، سانسور یا جریمه نمی شوید.

من نمی گویم این تغییر تأثیر عمده ای بر کسب و کار کوچک شما خواهد داشت. این تغییرات در شرایط خدمات ممکن است صرفاً به معنای کاهش اطلاعات نادرست و محتوای توهین آمیز باشد.

اما ما باید آماده، فعال باشیم و منتظر این – و به روز رسانی بعدی – باشیم تا از رقبا جلوتر بمانیم و آن لیدها را حفظ کنیم!

برای موفقیت کسب و کارتان،

سوزان

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا