دنیای وب

اکنون زمان مرور کتاب نسل بعدی است

به دنبال یک کتاب خوب برای قهوه صبح روز یکشنبه خود هستید؟ نمی دانم کدام کتاب را می خوانید؟ همه ما سلیقه شخصی خود را داریم – داستان ، ادبیات ، زندگی نامه ، و حتی آخرین داستان های مورد علاقه ، مانگا ، اما شما نمی توانید یک کتاب را بر اساس جلد آن قضاوت کنید. ما قبل از شروع کتاب جدید از خوانندگان دیگر مشاوره می گیریم به همان روشی که قبل از خرید ابزارهای جدید یا لوازم الکترونیکی نظرات را جویا می شویم.

امروزه ، علاقه مندان به کتاب به دنبال صدور حکمی کامل درباره کتاب هایی با نظرات ، امتیازات ، پیشنهادات و نظرات کارشناسان و سایر خوانندگان هستند. تعداد کمی سایت نقد کتاب وجود دارد که تجزیه و تحلیل دقیق و رتبه بندی را ارائه می دهند.

مرور کتاب پرفروش نیویورک تایمز بر روی نوت بوک یا رایانه رومیزی خود بهترین راه برای شروع جستجوی بعدی است ، اما چرا وقتی فناوری تلفن همراه در دست دارید ، لپ تاپ را روشن می کنید؟ استفاده از صفحه نمایش بزرگتر مناسب تر است زیرا مراحل آسان کوچک برای مرور وب سایت ها می تواند در دستگاه های تلفن همراه کمی پیچیده شود ، زیرا شما باید مرورگر را باز کنید و منتظر بارگیری وب سایت برای بررسی باشید.

دستگاه های قابل حمل قرار است زندگی ما را آسان و سریعتر کنند. برای کاوش در دنیای کتاب در دستگاه های تلفن همراه باید همین روش وجود داشته باشد. برای همه موارد یک برنامه وجود دارد – از برنامه های eBook گرفته تا خوانندگان eBook ، پس چرا یک برنامه بررسی کتاب ندارید؟ در واقع ، بسیاری از برنامه های بررسی کتاب در فروشگاه App Apple وجود دارد ، اما به سختی هر یک از آنها در Android Market هستند!

چند نکته در برنامه نقد و بررسی کتاب وجود دارد.

رابط کاربری ساده و آسان

همگام سازی سریع

طرح های رنگی گسترده و گزینه های نمایش

گزینه های گسترده ای برای مشاهده ، ویرایش ، نشانک گذاری و به اشتراک گذاری خبرمایه با دوستان ، دوستداران کتاب و حتی غریبه ها

افزودنی جدید به بازار آندروید ، بهترین برنامه بررسی کتاب ، قطعاً مشکل دوستداران کتاب را برطرف می کند. بهترین برنامه نقد کتاب ، شما را در آخرین گوشی و تبلت اندرویدی خود با جدیدترین بررسی ها و اخبار کتاب به روز نگه می دارد. اگرچه این یک برنامه همه کاره با گزینه های فراوان است ، اما رابط کاربری آن کاملاً ساده است. این یک تغییر تازه کننده در مقایسه با اکثر برنامه های خوراک RSS مصرف کننده باتری در Android Market است.

استفاده از برنامه های تلفن همراه در حال حاضر فراتر از استفاده از مرورگر وب است زیرا مصرف کنندگان بیشتری در حال انتخاب مسیر سریعتر برای همه چیز هستند ، حتی برای یافتن نقد کتاب. از خواندن از طریق تلفن همراه لذت ببرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا