دنیای وب

ایجاد روابط از طریق وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی

وقتی سعی می‌کنید شخصی را پیدا کنید تا عشق خود را با او در میان بگذارید، چه در مورد یک تجارت آنلاین، یک رسید مورد علاقه یا یک سرگرمی، این می‌تواند یک مهارت یا خدمات خاصی باشد که ارائه می‌دهید مانند کمک به دیگران برای رسیدن به اهداف و رویاها. مهم نیست که چه می‌خواهید یا چه کاری انجام می‌دهید، ارتباط با افراد همفکر با دیگران است.

با این حال، برای برقراری ارتباط، چه در مقیاس کوچک و چه در مقیاس بزرگ، به یک نقشه، یک چاپ آبی نیاز دارید. این می تواند دشوار باشد اگر کسی به شما نشان نداده باشد، و حقیقت این است که می توان آن را با هزینه کم یا بدون هزینه انجام داد. از آنجایی که به نظر می‌رسد همه با جدیدترین و بهترین‌ها به سراغ شما می‌آیند، چگونه هر کسی که شروع به کار کرده است (مخصوصاً کسی که تازه وارد بازاریابی آنلاین شده است) می‌تواند اطلاعات شخصی خود را نیز به منصه ظهور برساند؟ دیگران، ساعت‌های بی‌پایان جستجو در وب پایانی ندارد. صفحه به صفحه وب، پس از کلیک کلیک کنید. من سالها با این موضوع مبارزه کردم. تا اینکه او به من نشان داد که چگونه، از افرادی که برایشان اهمیت قائل بودند و معتقد بودند که اول تعهد به دیگران مسیر بهتری برای موفقیت است. این به نوبه خود من را به درک، ساده کردن و ایجاد فرمولی که کار می کرد هدایت کرد.

رسانه های اجتماعی (به قول استادان وب 2.0) یکی از راه های متعدد برای انجام این کار است. تبادل اطلاعات و به اشتراک گذاری مردم در سراسر جهان را به گونه ای متحد کرده است که برای همیشه تغییر کرده است.
فرقی نمی‌کند کسی باشید که به دنبال کسی هستید که فرصت‌های MLM شما را بررسی کند یا می‌خواهید شخص دیگری را با علایق مشابه پیدا کنید. شاید شما فردی با ایده خوبی باشید، اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید. از زدن چندین بار سر خود به دیوار خودداری کنید. اجازه ندهید دیگران همیشه شما را به نظافتچی ببرند، با دسترسی قبل از اینکه خیلی دیر شود.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یاد بگیرید دیگران با ایجاد شبکه ها و روابط به روشی ساده و در دسترس چه می کنند. اگر چیزی را به خاطر می آورید، بگذارید باشد، ابتدا باید یک رابطه ایجاد کنید و داشته باشید. بار دیگر “اولین رابطه”! من بیشتر در این مورد در وبلاگم صحبت می کنم. رسانه های اجتماعی در مورد یافتن افرادی با علایق مشترک و ایجاد یک جامعه یا جامعه ای از افراد همفکر است که به اشتراک می گذارند. اگر به دنبال این هستید که محصول خود را به گلوی مردم فشار دهید. اگر هنوز به دنبال رهبری اعتقاد دارید، ممکن است برای شما منطقی نباشد، اما اگر آماده تغییر باشید و با ابزارهای جدید و آموزش ساده، فرصت های شما بی پایان باشد.

اگر فقط عینک جدید را امتحان کنید، ممکن است چیزی کمی متفاوت پیدا کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا