دنیای وب

ایجاد یک وب سایت معتبر برای فرصت Google Adsense

اصطلاح “Google AdSense” اصطلاحی است که بسیاری از دارندگان وب سایت می شناسند. این یک مدل درآمد است که می توانید با میزبانی تبلیغات مربوطه برای سایت خود در صفحات خود ، برای کسب درآمد از وب سایت خود استفاده کنید. بسته به بلوغ سایت شما و تعداد بازدیدهای مکرر که در آن ایجاد می شود ، می توانید هر ماه با Google AdSense یک درآمد 4 رقمی سفارشی ایجاد کنید.

اما … برخی نظریه های متناقض در رابطه با نحوه به راحتی درآمد با Google AdSense وجود دارد. یک اردوگاه دوست دارد پیشنهاد کند که شما نیاز به ایجاد یک وب سایت معتبر دارید ، و اردوگاه دیگر پیشنهاد می کند که صفحات مینی تخصصی را تنظیم کنید که برای یک کلمه کلیدی با یک اصطلاح سروکار داشته باشند. سپس تبلیغات AdSense را در همه جا قرار دهید تا کلیک را تشویق کنید.

من شخصاً ایده صفحات تخصصی کوچک را دوست ندارم. به نظر می رسد “اسپم” باشد ، تبلیغ ترسناک است و ارزش بازدید کننده ای را که از صفحه بازدید می کند ، واقعی نمی کند. من فکر می کنم شما باید به مسیر وب سایت سازمان بپیوندید و چند دلیل برای این ذکر می کنم. در اینجا دلیل اول:

1) تجارت خود را برای زندگی بسازید

می توانید یک وب سایت ایجاد کنید که ممکن است 30 یا 40 سال طول بکشد (یا حتی بیشتر). اگر می خواهید تعداد زیادی از سایت های معتبر بازدید کنید که تعداد اعضای آن زیاد است ، به احتمال زیاد تعداد زیادی از تبلیغات AdSense شما کلیک می شود – زیرا شما در یک مکان تخصصی کار می کنید. قدرت پراکنده نیست و ادامه کار با آن دشوار نیست.

اما با داشتن سایتهای طاقچه کوچک ، باید تعمیر و نگهداری زیادی انجام دهید. افرادی که تلاش می کنند با Google AdSense کسب درآمد کنند (و مسدود شده اند) “وبلاگهای اسپم” کوچکی را تنظیم می کنند که از هرجای این محتوا خلاص می شوند.

از این روش ناکارآمد پیروی نکنید. در عوض ، روی یک سایت متمرکز شوید تا پول خود را قوی کنید و آن را به بازار عرضه کنید. اگر نمی دانید چگونه می توانید در یک وب سایت درآمد کسب کنید ، چگونه انتظار دارید که در هزاران سایت درآمد کسب کنید؟ منطق را اینجا ببینید؟ این فقط بی معنی است. در اینجا دلیل دیگری برای پیگیری مسیر وب سایت مؤسسه وجود دارد:

2) بازگرداندن افراد به سایت شما آسان است

اگر یک وب سایت دارای مجوز داشته باشید ، به احتمال زیاد آدرس های ایمیل را جمع آوری کرده و با اعضای لیست خود در تماس خواهید بود. به همین دلیل ، آسان است از صدها یا هزاران بازدید در روز – به سادگی از طریق بازاریابی از طریق ایمیل! تصور کنید که با همه این بازدید کنندگان مکرر ، میزان کلیک بر روی تبلیغات شما است. بسته به طاقچه شما ، این می تواند بهتر از فروش هر نوع کالایی باشد.

از آنجا که بازگشت افراد به سایت شما بسیار آسان است ، به نفع شماست که این مسیر را پیش ببرید. مهم نیست که چه چیزی بفروشید – از جمله AdSense … بازاریابی ایمیل بهترین راه برای کسب درآمد با هر فرصتی آنلاین است.

ما امیدواریم که شما از این دو دلیل استفاده کنید که باید با استفاده از مشاغل AdSense خود یک وب سایت دارای مجوز ایجاد کنید. به این برنامه پایبند باشید و در کسب و کار مورد نظر می توانید درآمد کسب کنید.

امروز موفق باشید با کسب درآمد با Google Adsense ، درآمد کسب کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا