دنیای وب

ایده های بازاریابی اجتماعی برای تبلیغ مشاغل املاک و مستغلات شما


کار املاک و مستغلات. چه چیزی می تواند کمتر اینترنت محور باشد؟ مطمئناً ، می توانید به عکس ها نگاه کنید ، اما مشتریان شما باید خانه را ببینند ، گشت بزنند و از مکان لذت ببرند. ابزارهای موجود بازاریابی اجتماعی چگونه می تواند به شما کمک کند؟ فیس بوک یا توییتر چه ارتباطی با فروش املاک و مستغلات دارند؟ خیلی هر کارشناس املاک و مستغلات می داند که فروش خانه نه مربوط به ساختمان بلکه مربوط به مردم است. و بین تبلیغات و شبکه ، افراد حرفه ای 50-75٪ از وقت خود را صرف تلاش برای دستیابی و تعامل با آنها می کنند. مشتریان موجود ، مشتریان بالقوه و مشتریان گذشته هسته اصلی یک شبکه اجتماعی املاک و مستغلات را تشکیل می دهند. به طور طبیعی ، همه عوامل فعال می خواهند این شبکه رشد کند ، اما چگونه؟ حتی در ابتدایی ترین سطح ، سایتی مانند فیس بوک به شما امکان می دهد با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید ، و ارتباط برقرار کنید. شما فقط دسترسی گسترده تری از تلفن خود دارید. چیزی به سادگی ایجاد صفحه فیس بوک شما را فوراً در استخری قرار می دهد که می توانید با جمعیت شنا کنید. حضور وب خود را گسترش دهید و از طریق صفحات توییتر و فیس بوک یک انجمن آنلاین برای تجارت خود ایجاد کنید. بعد آمد درباره آنچه انجام می دهید توضیح دهید و این کار را به روشی انجام دهید که به طرفداران فیس بوک شما نشان دهد چگونه می توانید به آنها کمک کنید. این در مورد شما نیست ، بلکه در مورد مشتریان شما است. از بسیاری جهات آن را وارد کنید. یک نظرسنجی ایجاد کنید تا بیشترین قدرت را در هنگام خرید خانه ببینید. اخبار مرتبط را ارسال کنید ، عکس ها را مشاهده کنید و از صفحه بحث برای ایجاد سر و صدا استفاده کنید. همه را از وقایع آینده آگاه کنید ، اگرچه مشکلی در نحوه صحیح تبلیغات و تبلیغات شخصی وجود ندارد. طرفداران در صفحه فیس بوک شما به شما می گویند که چگونه شما یک معامله را بسته اید و یک زوج جوان تازه عروس را از داشتن خانه اول خود خوشحال می کنید. در مورد شهر خود با ویژگی های منحصر به فرد خود صحبت کنید. اگر این لیست بهترین مکان برای زندگی باشد ، حتی بهتر خواهد بود. به همه بگو! ایده های بازاریابی اجتماعی برای رونق کسب و کار شما در املاک و مستغلات – با استفاده از توییتر آن را به سطح بعدی برسانید. توییتر بیشتر در مورد تعامل در زمان واقعی است. شما در میانه یک معامله هیجان انگیز قرار دارید. خانواده ای به تازگی به منطقه شما نقل مکان کرده اند و شما برخی از املاک غیرمعمول را که اخیراً با قیمت های پایین تاریخی در بازار عرضه شده است به آنها ارائه می دهید. با شور و شوق برای همه در توییتر توییت کنید. شور اشتیاق ایجاد می کند. از همه دوستان خود به صورت آنلاین دعوت کنید تا در اسرع وقت به دیدار آنها بروند. در مورد چگونگی یافتن نجار ، باغبان یا لوله کش کامل مشاوره رایگان دریافت کنید. لیست اطلاعات خانه باز. همه را از روند بازارهای محلی آگاه کنید. امروزه همه علاقه مندند که اقتصاد چگونه بر بخش املاک و مستغلات تأثیر می گذارد. برای این ایده ها معلم مورد علاقه توییتر باشید. متخصصان املاک و مستغلات می توانند با استفاده از جدیدترین ابزارهای رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنند و لیست مشتریان موجود خود را به طور گسترده گسترش دهند.برخوردهای زندگی واقعی ، واقعیت مجازی. ببینید چگونه یکدیگر را تقویت می کنند. هر دو صفحه فیس بوک و توییتر می توانند:

جامعه ای حول تجارت خود ایجاد کنید و بیشتر به چشم بیایید
مطالب ارزشمندی را در ایده ها و منابع DIY به اشتراک بگذارید. در زمینه “خانه های سبز” چه خبرهای جدیدی است؟ بزرگترین مزایای استفاده از آژانس املاک و مستغلات در مقایسه با انجام کارهای شخصی خود چیست؟
طرفداران را از آنچه در تجارت ملک در حال رخ دادن است آگاه کنید. آیا قیمت خانه در حال افزایش است؟ پایین؟ بازار بازار خریدار یا فروشنده است. به آنها بهترین راه خرید خانه در بازار امروز را بگویید. چگونه می توانند دلار خود را به بهترین شکل گسترش دهند؟ فروشندگان را فراموش نکنید – به آنها اجازه دهید 10 کار برتر را که می توانند انجام دهند تا شانس فروش خانه شما در بازار امروز را افزایش دهند ، بدانند. یا همان چیزی که ممکن بود آنها در ابتدای راه اندازی خانه خود به بازار انتظار داشته باشند.
از طرفداران بخواهید در مورد تجربیات شکار در خانه خود اطلاعات و بازخورد ارائه دهند. بزرگترین موانع کدامند و چگونه بر آنها غلبه کردید؟ آیا می توانید بهترین منابعی را که در پروژه های نوسازی خود استفاده کرده اید ، نام ببرید؟
مسابقات و محصولات ویژه ایجاد کنید
کمی دیوانه و خلاق شوید – بنشینید و سرگرم شوید
رویدادهای آینده مانند خانه های باز و موارد دیگر را تبلیغ کنید
فیلم ها و تصاویر خود را از خانه هایی که می فروشید بارگذاری کنید. طرفداران فیس بوک خود را برای بارگذاری عکس ها و فیلم های “قبل و بعد” از برنامه افزودنی تشویق کنید.
محصولات / خدمات جدید خود را تبلیغ کنید
چه اتفاقی در شهر شما و اطراف آن می افتد؟ مردم را از رفتن به شهر خود هیجان زده کنید. به روش های مختلفی برای انجام این کار فکر کنید. دریابید که محله های مختلف برای تفریح ​​و سرگرمی چه می کنند. چرا این را با بازدیدکنندگان شبکه های اجتماعی خود به اشتراک نمی گذارید؟
درباره سایر موضوعات مرتبطی که مخاطبان شما به آن توجه می کنند ، چطور؟ می توانید در مورد: نکات مربوط به تزئینات منزل ، ایده های مربوط به پروژه های گلخانه ای ، گزینه های کفپوش ، منابع DIY ، بازگرداندن پروژه های معمول بازسازی و نحوه بازیافت مواد قدیمی از پروژه های بازسازی ، داخل و خارج از باغ به آنها اطلاعات بدهید. این لیست درباره خانه و باغ همچنان ادامه دارد.
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا