ساختمان و مسکن

ایده های خود را برای برنامه های معاصر خانه طراحی کنید

برنامه های خانه معاصر خواستار سطوح تمیز ، صاف و منظمی است. استعداد معاصر در طراحی حداقل است و از توازن نامتقارن بین مضامین خطی ، زاویه ای و هندسی برخوردار است. نگاه مدرن دنیایی به دور از فضای داخلی شلوغ است که اجداد ما عاشق آن بودند. با این حال ، طراحی معاصر به معنای اتاق های استریل و سرد نیست که در آن مردم از زندگی می ترسند. رنگ ها باید برخلاف برخورد و الگوهای شاد سال گذشته ، خنک و خاموش باشند. طرح های مدرن رنگی تخم مرغ و کرم زیادی دارند و سایه های تیره آن شامل قهوه ای ، آبی تیره و بنفش است. اما این بدان معنا نیست که طراحی معاصر خسته کننده است: می توانید با استفاده از یک نقاشی پر جنب و جوش ، اسپری رنگ را به دیوارهای سفید اضافه کنید. یا برای جلب چشم ، صندلی ها و مبل هایی با رنگ روشن اضافه کنید. لمس های رنگی دیگر می تواند از فرش ، پتو ، بالش و زیور آلات باشد که علاقه خاصی به یک اتاق معمولی به دنبال می آورد.

بافت در طرح های مدرن خانه از فلز براق ، کاشی های خنک و چوب جلا ساخته شده است. طبقات معمولاً کاشی ، گرانیتی ، تخته سنگ یا چوب با دانه های ریز مانند توس ، خاکستر و افرا هستند. با فرش استفاده شده برای اضافه کردن رنگ و گرما به اتاق. مبلمان کروم روی مبلمان و وسایل مخصوصاً در آشپزخانه ها و حمام ها به ایجاد یک ظاهر مدرن کمک می کند. همچنین از شیشه برای دستیابی به تأثیر بسیار زیادی توسط بسیاری از طراحان داخلی معاصر استفاده می شود. این حس متنی قوی را می توان با افزودن مطالب دیگری مانند پرتاب مخمل ، کوسن های خز فوکس یا پرده های ابریشمی که تضاد جالب توجهی به نمای کلی دارند ، کاهش داد. مبلمان و مبلمان سطح آن مرتب و تمیز است. تعداد بسیار کمی از بافت ها یا تصاویر به خوبی انتخاب شده در رنگ های خیره کننده می توانند تأثیر عمده ای بر روی خطوط نرم و دیوارهای تمیز یک خانه مدرن داشته باشند. آشپزخانه های معاصر از مواد مدرن دست ساز مانند فولاد ضد زنگ ، مشمع کف اتاق ، پلاستیک ، تخته سه لا قالب و تراشه ها که به راحتی تمیز می شوند ، نیاز به نگهداری کمی دارند ، می توانند سیستم رنگ را گرم کرده و یک آشپزخانه جذاب ایجاد کنند. آشپزخانه های مدرن از اصول طراحی جهانی برای ایجاد فضاهای منعطف ، سازمان یافته ، آسان برای استفاده و بصری استفاده می کنند که باعث کاهش خستگی و جلوگیری از تصادفات می شوند.

طرح های خانه های معاصر ظاهری “زندگی در زندگی” ندارند. در حقیقت ، بعضی اوقات آنها بیشتر به کارهای هنری شبیه خانه های خانوادگی می شوند. طراحی داخلی معاصر می تواند چالشی برای صاحب خانه باشد. اما به یاد داشته باشید ، ایده اصلی این است که عملکردی باشد. نه تنها کف های چوبی زیبا به نظر می رسند بلکه بسیاری از فرش ها را از دیوار به دیوار تمیز می کنند. نورپردازی مانند روشنایی آهنگ بسیار زیاد و قابل تنظیم است و می تواند برای ایجاد مناطق صمیمی و زاویه دار برای حفظ حریم خصوصی یا سرگرمی طراحی شود. و در حالی که تمام فضای غیر سازمان یافته می تواند یک کابوس باشد وقتی می توانید فضای کافی برای نگهداری از اموال خانواده خود پیدا کنید ، فضای زیر رختخواب ، سازمان دهنده کمد ، ظروف انباشته پشته و سایر شگفتی ها می توانند ضمن ایجاد فضای ذخیره سازی ، به ایجاد یک ظاهر ساده کمک کنند. خلاء کافی.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا