دنیای وب

ایده های مشاغل خانگی برای سال 2011

وجود اینترنت جستجوی ایده های مشاغل خانگی سال 2011 را بسیار راحت می کند ، در حالی که در گذشته ما فقط به منابع آفلاین فقط برای ایده محدود می شدیم. با توجه به شرایط اقتصادی موجود ، تأمین هزینه های زندگی برای تعداد زیادی از مردم ، اینترنت منبع عظیمی را برای صاحبان مشاغل خانگی بالقوه و موجود فراهم می کند.

ایده های آنلاین مشاغل خانگی می تواند به معنای جستجوی راه هایی برای بهبود وب سایتی باشد که برای بسیاری از افراد در اینترنت وجود دارد. به عنوان مثال ، برای همگام شدن با روندهای مداوم اینترنت یا ایجاد ترافیک بیشتر در سایت ، ممکن است بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یا طراحی مجدد سایت شما لازم باشد.

هنگام ارزیابی روندهای سال 2011 ، باید سیر تحول اینترنت در ده سال گذشته را در نظر بگیریم. در ابتدا کافی بود که در لینک سازی مهارت پیدا کنید تا در وب سایت مشاغل خانگی خود در صفحه اول گوگل جای بگیرید. سپس متوجه شدیم که باید به تحقیقات کلمات کلیدی اعتماد کنیم تا موقعیت موتور جستجوی خود را حفظ کنیم و رقابت را شکست دهیم.

امروز ، گوگل با افرادی مانند یاهو ، بینگ و مطمئناً از طریق سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر رقابت دارد. سایت های رسانه های اجتماعی به طور خاص همچنان نشان می دهند که تعامل اجتماعی در سطح وسیعی توسط مردم مورد نیاز است. بنابراین سناریوی شبکه های اجتماعی به بازاریابان نشان می دهد که هیچ راهی بهتر برای بازاریابی تجارت شما وجود ندارد.

قطعاً یک رونق در صحنه شبکه های اجتماعی اتفاق می افتد. در یک نظرسنجی توسط Gigya ، گفته شد که فیس بوک 44٪ از مردم را به سمت اشتراک اجتماعی سوق داده است. توییتر 29٪ پیشرو است. یاهو و مای اسپیس به ترتیب تنها 18٪ و 9٪ پیشرو هستند. ترافیک به این شبکه های اجتماعی توسط کاربرانی که لینک ، عکس و فیلم به اشتراک می گذارند ایجاد می شود.

در اوایل ژانویه 2011 ، فیس بوک به تنهایی 600 میلیون کاربر را در سراسر جهان مورد حمله قرار داد – رقمی حیرت انگیز. پیش بینی این است که فیس بوک تا سال 2012 یک میلیارد کاربر خواهد داشت. بنابراین ، این قدرت شبکه های اجتماعی است.

یوتیوب را فراموش نکنیم. فقط پس از 5 سال آنلاین ، YouTube روزانه به 2 میلیارد بازدید رسیده است. برای آن دسته از بازاریابان آنلاین که تاکنون از YouTube در بازاریابی تجارت خود غافل شده اند ، بهانه ای ندارید که از ویدیو به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی برای مشاغل خانگی خود استفاده نکنید زیرا این رسانه همچنان در حال انفجار است.

بازاریابی موبایل در سال 2010 به سرعت آغاز شد و این روند قطعاً در سال 2011 نیز ادامه خواهد داشت. شرکت های بیشتری از تلفن های هوشمند و تبلت ها به عنوان بخشی از فعالیت های تجاری خود استفاده می کنند. گزارش اخیر پیش بینی کرده است که در این دهه بیش از 10 میلیارد واحد تلفن همراه ، از جمله iPad ها و رایانه های لوحی وجود داشته باشد.

فایننشال تایمز گزارش داد که طبق تجزیه و تحلیل اندرز ، هزینه های تبلیغات موبایل در انگلیس به احتمال زیاد تا سال 2015 از 71 میلیون دلار به بیش از 600 میلیون دلار افزایش خواهد یافت که دلیل آن محبوبیت مداوم تلفن های هوشمند است. این گزارش همچنین خاطر نشان می کند که تبلیغات موبایل می تواند 4٪ از کل تبلیغات آنلاین در سال جاری و بیش از 9٪ تا سال 2015 را تشکیل دهد.

با در دسترس بودن تبلیغات و فرصت های مشاغل خانگی ، از جمله شبکه های اجتماعی ، YouTube و بازاریابی تلفن همراه ، منابع عظیمی در اختیار داریم تا از ایده های مشاغل خانگی 2011 استفاده کنیم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا