دنیای وب

ایده پردازی در اینترنت – یادگیری برای بازاریابی کمیسیون دومین کاری است که می توانید انجام دهید

اگر به ایده پردازی در زمینه پول سازی آنلاین علاقه دارید ، ممکن است در حال حاضر اطلاعات بیشتری را تجربه کنید. کلماتی مانند “فیس بوک” ، “توییتر” و “پنجر” بخشی از شعار روزانه شما هستند و اکنون جای تعجب دارید که آیا ارزش وقت خود را برای یادگیری راه اندازی کمیسیون دارد. این ممکن است دومین کاری باشد که می توانید انجام دهید.

بنابراین ، بهترین چیست؟ ممکن است اکنون فکر کنید ، و در یک لحظه خواهید فهمید.

چرا بسیاری از افراد بازاریابی وابسته را اداره می کنند؟

دلایل بسیاری وجود دارد:

1: شروع آسان – حتی برای مبتدیان در بازاریابی آنلاین.

2: می توانید بدون داشتن صفحه اصلی خود این کار را انجام دهید.

3: لازم نیست محصولی ایجاد کنید.

4: نیازی به مراقبت از خدمات مشتری نیست.

5: سرمایه اولیه اندک گرفته می شود.

وقتی یازده سال پیش به فرانسه رسیدم ، حقیقت وحشتناک را کشف کردم: کالج فرانسه من برای یافتن شغل در اینجا کافی نبود. من مجبور بودم منابع درآمد دیگری پیدا کنم و باید سریع باشد ، زیرا ما دو فرزند کوچک برای حمایت از آنها داریم و ما نیز چنین می کنیم.

یکی از اولین کارهایی که من کردم این بود که با سازنده برنامه ایمیلی که استفاده کردیم تماس بگیرید و از آن بسیار خوشحال شدیم. ما فروشنده شدیم و مدت کوتاهی پس از آن درآمد کسب کردیم.

شانس من این بود که مجبور شدم راهی برای کسب درآمد پیدا کنم. هیچ شغلی برای بازگشت از آن نداشتم.

این مسئله من را به این نکته منتقل می کند که چرا یادگیری در مورد بازاریابی کمیسیون دومین کاری است که می توانید انجام دهید.

بهترین کاری که می توانید انجام دهید شروع به اجرای بازاریابی وابسته است.

بدیهی است ، اگر در وهله اول شغل خود را بیاموزید ، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد ، اما هرگز نباید فراموش کنید که تحصیل به تنهایی هیچ درآمدی برای شما ندارد. فقط اقدام کنید.

و باور کنید – یادگیری از کسی که واقعاً در اینترنت زندگی می کند بسیار مفید است. وقتی شروع شد ، هیچ کتاب یا دوره ای وجود نداشت. ما مجبور بودیم چیزهای مختلف را امتحان کنیم و ببینیم چه کار کرده است و چه نکرده است. آیا می توانید تصور کنید که یکی از کارهایی که اشتباه کردیم این بود که از مشتریان خود بخواهیم با ما تماس بگیرند و بعد فرم دریافت کنند که آنها مجبور بودند چاپ را برای ما چاپ کنند و برای ما ارسال کنند؟

جای تعجب نیست که ما کاملاً درآمد نداشته ایم. با این حال ، این اولین فکر من در زمینه پول درآوردن از طریق اینترنت بود ، و باعث شد من فکر کنم تقریباً دلتنگ برای آن باشم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا