دنیای وب

ایمیل برای برقراری ارتباط با مشتریان

بازاریابی از طریق ایمیل چیزی نیست جز نوعی بازاریابی که از ایمیل برای برقراری ارتباط با مشتریان استفاده می کند. هر ایمیلی که برای این منظور ارسال می شود به عنوان بازاریابی تلقی می شود. این فرایند شامل موارد زیر است:

ایمیل برای تقویت پیوند بین مشتریان و فروشنده و تأثیرگذاری بر آنها برای خرید.

– ایمیل برای جذب مشتری جدید

– نامه های الکترونیکی همراه با اعلامیه شرکت های دیگر

ایمیل نوعی ارسال نامه مستقیم ، ارسال خبرنامه چاپی یا قرار دادن تبلیغات در مجلات یا روزنامه ها است.

ایمیل در مقایسه با نامه سنتی ، معایب و مزایایی دارد. هیچ تضمینی وجود ندارد که مشتری ایمیل را مشاهده کرده باشد زیرا ممکن است ایمیل رد شود یا فیلتر شود. شرکت های بازاریابی از طریق ایمیل باید نگران قوانین اسپم باشند.

تبلیغات ایمیل:

این فرایند برای ارسال یک تبلیغات ایمیل است که در آن مشتری تأیید خود را برای بازاریابی واقعی از طریق ایمیل می دهد. با این کار معایب بازاریابی از طریق ایمیل برطرف می شود. این امر عمدتاً بر تأمین مطلوب رضایت مشتری و بازاریاب متمرکز است. مشتری می داند چه چیزی را در بازاریابی از طریق ایمیل دریافت می کند زیرا از قبل تبلیغات را مشاهده می کند. یک نمونه خوب از این اطلاعیه ، خبرنامه ای است که جزئیاتی از رویدادها ، تبلیغات یا محصولات جدید در شرکت را ارائه می دهد. این امر همچنین به آنها امکان می دهد تا در زمان خرید محصول ، مشتری را تایید کنند. جزئیات آنها در پایگاه داده ذخیره می شود و خبرنامه ها به طور خودکار از طریق فرایندی به نام بازاریابی قطره ای ارسال می شوند.

دلایل زیر محبوبیت بازاریابی از طریق ایمیل است:

این روش از بسیاری از روش های دیگر برقراری ارتباط با مشتریان ارزان تر است.

– این به شما کمک می کند پیام شما به گوش دیگران برسد و آنها نیازی به مراجعه به وب سایت شما برای به روزرسانی ندارند.

– اگر به درستی انجام شود تاکنون موفق بوده است.

در زیر سه نوع ایمیل ذکر شده است.

ایمیل مستقیم:

این روش ایمیلی ارسال می کند که در واقع یک پیام تبلیغاتی در مورد محصول شما برای مشتریان بالقوه است که آدرس آنها را می توان از شرکت های خدماتی اجاره کرد.

حفظ ایمیل:

این شامل ارسال یک خبرنامه به جای یک روزنامه تبلیغاتی است که در واقع باید اطلاعات مربوط به به روزرسانی ها را ارائه دهد و سعی کند مشتری را برای خرید چیزی یا مشترک شدن در چیزی فریب دهد. مشتری باید از این ایمیل بهره مند شود.

در ایمیل های دیگران تبلیغ کنید:

این روش شامل یک خبرنامه مستقیم برای مشتریان نیست بلکه تبلیغات این خبرنامه را در خبرنامه به دیگران می دهد. این فضا قابل خریداری است و چندین خبرنامه برای فروش فضا به سایر خبرنامه ها در دسترس است.

بازاریابی از طریق ایمیل فرایند جالبی است و گفتنش جالب به نظر می رسد اما بسیار پیچیده است زیرا در طراحی و ارسال پیام برای افراد مناسب مشکل دارد و این کار بسیار بزرگی است زیرا نیاز به اجازه دارد.

اجازه

این امر برای اثبات تقصیر در بازاریابی ایمیلی یک شرکت خاص ضروری است. اگر مشتری اجازه ندهد ، ایمیل شما هرزنامه تلقی می شود و ممکن است منجر به بسته شدن حساب و وب سایت شما شود. علاوه بر این موارد قانونی ، گفته می شود که رابطه با مشتری تنها در صورتی موفقیت آمیز است که بازاریابی از طریق ایمیل محدود به مجوز باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا