دنیای وب

اینترنت چگونه نحوه ارتباط ما را تغییر می دهد

اینترنت چگونه زبان انگلیسی را تغییر می دهد و نحوه صحبت ما با آن

به عنوان یک زبان شناس و معلم سابق انگلیسی ، توسعه زبان همیشه من را مجذوب خود کرده است. از قرن پانزدهم ، زبان انگلیسی تحت تأثیر فن آوری توسعه یافته است ، اما من می گویم که این از نظر سبک شناختی بیشتر از تغییرات ساختاری در زبان بود. اولین تغییر عمده در قرن پانزدهم با استفاده از دستگاه های چاپ صورت گرفت که سبک های جدید و واحدی را در دستور زبان ، املایی و علائم نگارشی وارد کرد. در قرن نوزدهم ، تلفنی الگوهای جدیدی از گفتگو را به ارمغان آورد ، زیرا مردم می توانستند در مسافت های بیشتر با یکدیگر صحبت کنند. پخش رادیو و تلویزیون در اوایل دهه 1900 سبک های جدیدی را به ما معرفی کرد و مفسران ورزشی ، برنامه های گفتگو و مصاحبه را برای ما به ارمغان آورد. با این حال ، اینترنت هم در نحوه صحبت و هم در نوشتن به انگلیسی تغییر بزرگی داشته است.

چه کسی پیش بینی می کرد که فناوری اینترنت این همه تنوع را برای ما به وجود آورد؟ به عنوان مثال ، فقط در مورد فن آوری های مختلف و نحوه ارتباط ما به زبان انگلیسی با استفاده از این فن آوری ها فکر کنید:

خود شبکه جهانی وب است

* پست الکترونیک

* اتاق های گفت و گو

* پیام فوری

* دنیای بازی های مجازی

وبلاگ نویسی

* توییتر

* پیام های متنی از طریق تلفن همراه

* شبکه های اجتماعی

هنگام نوشتن ، ما به همان روشی صحبت نمی کنیم یا با او ارتباط برقرار می کنیم ، همانطور که هنگام نوشتن پیام کوتاه می پردازیم و هر تکنیک سبک خاص انگلیسی خود را دارد. این سبک های مختلف ارتباطی منفجر شده و ادامه خواهد یافت و شما می توانید آنها را در انواع بازاریابی آنلاین یا مواد بازاریابی آفلاین مشاهده کنید

در حالی که اینترنت برخی از واژگان جدید یا “عامیانه اینترنتی” را ایجاد کرده است ، تنها چند صد کلمه محاوره ای انگلیسی جدید به زبان بیش از یک میلیون کلمه وجود دارد. بنابراین عامیانه قرن بیستم “جالب” و “بد بو” جای خود را به عباراتی مانند “lol” (با خنده بلند) و “brb” (بلافاصله برمی گردم) در قرن 21 قرار داده است – اما هنوز هم نسبتاً کم است.

بنابراین ، اگرچه برخی از قالب های علائم نگارشی جدید مانند emoji وجود داشت ، اما تغییر خاصی در سبک های دستور زبان یا پایان فعل ایجاد نشد. تغییر اصلی سبک زبانی است که هنگام برقراری ارتباط از آن استفاده می کنیم.

بسیاری از اصول گرایان و مردم می خواهند شیوه صحیح صحبت کردن به انگلیسی را حفظ کنند. با این حال ، هیچ کس نمی تواند روند سبک سازی و عامیانه را از تغییر شیوه ارتباط ما متوقف کند. خواه نقاشی انسانهای غارنشین روی دیوارها ، نوشتن در ماسه ها با چوب یا ارسال “توییت” به آن طرف دنیا ، انگلیسی چیزی است که هرگز توسط فناوری تغییر نخواهد کرد و تغییر نخواهد کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا