دنیای وب

اینترنت: یک قدرت اقتصادی واقعی

خدمات اضطراری اینترنتی منبعی برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان بوده است، از زمانی که ال گور اصطلاح “بزرگراه اطلاعاتی” را در سال 1995 ابداع کرد تا توضیح دهد که اطلاعات با چه سرعتی در مکان‌های جغرافیایی در عرض چند ثانیه منتقل می‌شوند.

ما می‌توانیم شهادت دهیم که سهم اینترنت در اقتصاد جهانی حداقل قابل توجه بوده است. به گفته Quelch، بیش از 1.2 میلیون نفر (عمدتاً جوانان) مستقیماً در اقتصاد اینترنت کار می کنند. این رقم مربوط به افرادی است که از اینترنت برای تبلیغات، بازاریابی و حمایت مالی استفاده می کنند. همه ما می دانیم که چگونه از سرویس AdWords برای تبلیغات در گوگل استفاده کنیم که تخمین زده می شود هزاران شغل ایجاد کند. تخمین زده می شود که بیش از 3 میلیون نفر در اینترنت کار می کنند.

شرکت ها به دلیل وجود استانداردها و پروتکل های متعددی که به سهولت اشتراک گذاری داده ها و فعالیت های ارتباطی بین سازمان ها بدون نیاز به راه اندازی یک سیستم اطلاعاتی مشابه کمک می کند، گزینه های بهتر و آسان تری را برای انتقال و تبادل اطلاعات یافته اند. به این ترتیب آنها توانستند سرمایه گذاری کنند و از اتلاف وقت در روابط تجاری اجتناب کنند.

و در زندگی خودمان تاثیر مستقیم گوشی های هوشمند و رسانه های اجتماعی وب سایت هایی مانند یاهو، گوگل، فیس بوک، توییتر در نحوه ارتباط ما با دوستان و خانواده خود بر زندگی ما تأثیر دارند. شکی نیست؛ دنیا دهکده کوچکی است

با وجود بحران اقتصادی کنونی و داده های نگران کننده اقتصادی جهانی، اینترنت هرگز کند نشده است. اینترنت خالق واقعی مشاغل و فرصت ها است و به نظر نمی رسد به این زودی ها تغییر کند. اگرچه بخش‌های سنتی مانند خودرو، امور مالی، تولید، ساخت‌وساز و غیره در حال کاهش هستند، اما از نظر سهم آنها در ایجاد شغل و تولید ناخالص داخلی (GDP)، شرکت‌های بیشتری وجود دارند که به طور غیرمنتظره به اینترنت متصل می‌شوند و فرصت‌های بیشتری را ایجاد می‌کنند. .

به گزارش اقتصاد آنلاین، اخبار بین الملل، سیاست، تجارت، مالی، علم و فناوری پیش بینی می کند که در سال 2016، اقتصاد 5.3 درصد رشد کند، این صنعت یکی از کشورهای گروه 20 است که حدود 4.2 تریلیون دلار تخمین زده می شود.

همه این اعداد چشمگیر شامل کسانی نمی شود که از اینترنت برای مشاغل خانگی کوچک استفاده می کنند، که اغلب نظارت بر آنها دشوار است، به ویژه در کشورهای سراسر جهان. به طور کلی، این نوع فرصت‌ها منجر به چیزی می‌شود که به آن «آدرس غیرفعال» از طریق بازاریابی وابسته و راهی برای تأمین درآمد اضافی برای حمایت از درآمد خانواده یا تکمیل درآمد خانواده‌شان می‌گویند. بسیار خاص.

با این حال، هزاران، اگر نگوییم میلیون‌ها نفر، از اینترنت به عنوان ابزاری برای ایجاد کسب‌وکارهای کوچک از ابتدا استفاده می‌کنند، زیرا شروع آسان‌تر و سریع‌تر است. به عبارت دیگر، این فرصت را برای عده‌ای که پول نداشتند، فراهم کرد. به عنوان مثال، جف بزوس “amazon.com” را در آن زمان راه اندازی کرد و شرکت او هزاران نفر را در سراسر جهان استخدام می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا