دنیای وب

اینترنت MLM را می کشد – جای GPT را باز کنید

آغاز

هنگامی که بازاریابی چند سطحی برای اولین بار آغاز شد ، این یک مدل تجاری طراحی شده بود تا شرکت ها بتوانند محصولات خود را از طریق دهان به دهان به بازار عرضه کنند. بسیاری از شرکت ها احساس می کردند که این روش بازاریابی م thanثرتر از روش های سنتی تبلیغات از طریق رسانه هایی مانند مجلات ، بیلبوردها و تلویزیون است.

ساختار هزینه های این شرکت ها نیز متفاوت خواهد بود زیرا اکنون آنها به جای پرداخت هزینه های بزرگ تبلیغات به شرکت های تبلیغاتی ، به توزیع کنندگان برای فروش خود که قبلاً انجام داده اند پاداش می دهند ، زیرا هزینه تبلیغات همیشه منعکس کننده میزان درآمد تولیدی نیست. از آنجا که MLM ها فقط توزیع کنندگان را به ازای هر فروش پرداخت می کنند ، این یک وضعیت برنده بود و می ماند.

توان درآمد باقیمانده

یکی از بزرگترین جذابیت های صنعت MLM این است که افراد می توانند در طولانی مدت از درآمد باقیمانده برخوردار شوند. توانایی تولید این نوع درآمد دلیل اصلی جذب بسیاری از افراد به این مدل تجاری است. از آنجا که ساختار فروش هرمی است ، حامی مالی قسمت کوچکی از هر آنچه را که از او تولید می شود بدست می آورد و بنابراین درآمد باقیمانده امکان پذیر است.

در حال حاضر مفهوم درآمد باقیمانده فقط در صورتی کار می کند که همه در یک سازمان باقی بمانند و آنها به شرکت دیگری منتقل نشوند. البته برخی از افراد در مقطعی مجبور به جابجایی هستند و این تا زمانی که اکثر مردم در محل خود باقی نمانند و این هر توزیع کننده به استخدام نمایندگان جدید ادامه می دهد و فروش مداوم ایجاد می شود ، این مشکل بزرگی نیست.

اینترنت جا می گیرد

سریع به امروز. اینترنت با جهشی رشد می کند. این باعث نزدیک شدن جهان می شود و هر روز سایت های شبکه های اجتماعی بیشتری وجود دارند. به حدی که اکثر مردم به سختی می توانند سرعت خود را حفظ کنند.

MLM ها در حال انتقال به اینترنت هستند و افراد به طور طبیعی شروع به انتقال آنلاین تجارت MLM می کنند. اکنون که این امکان فراهم شده است ، بسیاری از افراد برای توسعه تجارت خود حتی مجبور نیستند خانه خود را ترک کنند. به طور ناگهانی امکان ایجاد یک کسب و کار از طریق راحتی در منزل در اینترنت وجود دارد. این همان اتفاقی است که هر روز در یک روز رخ می دهد. سالانه صدها اگر هزاران شرکت جدید MLM به صورت آنلاین ایجاد می شوند. با این کار مشاغل جدید و فرصت های جدیدی برای افراد در بازاریابی شبکه ای فراهم می شود تا از آنها استفاده کنند.

تخریب وثیقه و رهن

مهمانی های قبل از ناهار در همه جا برگزار می شود. بازاریابان شبکه با این شرکتهای جدید حق رای دادن قول رسیدن به سطح زمین را می دهند.

حال به این فکر کنید که وقتی یک رهبر در سازمان شما به شرکت دیگری منتقل می شود چه اتفاقی می افتد. آنها آرام نمی روند. آنها کل تیم خود را که برای ساختن آنها سخت کار کردند با خود بردند.

حالا این کجا تو را ترک می کند؟

درست. در پایان ماه یک چک برای شما باقی مانده است ، که نصف شده است!

باور نمی کنید؟

من هم باورم نمی شد ، تا اینکه گزارش GPT را خواندم که باعث ایجاد احساس در صنعت MLM شد. چیزی که اگر می خواهید به کسب درآمد خود در این تجارت ادامه دهید ، باید خود را در مورد آن آموزش دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا