دنیای وب

ایندکس شدن سایت شما – نکات مهم برای دستیابی به نمایه سازی

بنابراین، شما وب‌سایت جدید خود را دارید که ماه‌ها صرف تکمیل آن کرده‌اید و آن را برای عموم منتشر کرده‌اید، اما متوجه می‌شوید که در موتورهای جستجو ظاهر نمی‌شوید. انتظار برای آمدن موتورهای جستجو و بازی کردن می تواند خسته کننده باشد، اما خوشبختانه بسیار سریعتر از چند سال پیش است، جایی که مجبور بودید ماه ها منتظر بمانید تا رتبه سایت خود را برای نام خود ببینید!

برای وارد کردن سایت شما به موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ نیاز است که شما را ایندکس کنند، که این کار را با انتشار «ربات‌هایی» که همراه می‌آیند و سایت شما را مشاهده می‌کنند و سپس آن را به بخش اصلی ارسال می‌کنند، انجام می‌دهند. هنگامی که سیستم اصلی یافته ها را پردازش کرد، باید وب سایت خود را در نتایج جستجوی سه موتور بزرگ مشاهده کنید، اما این ممکن است زمان ببرد.

در زیر، ما به نکات برتر خود در مورد دستیابی به نمایه سازی برای وب سایت تازه منتشر شده شما نگاه می کنیم.

ابزارهای وب مستر – هر سه موتور جستجوی بزرگ، گوگل، یاهو و بینگ دارای پنل وب مستر مخصوص به خود هستند، به این معنی که می توانید آنها را از سایت خود مطلع کنید، نقشه سایت را ارسال کنید و سپس نتایج و هر مشکلی را به راحتی زیر نظر داشته باشید. فقط چند دقیقه طول می کشد تا سایت خود را با طیف وسیعی از گزینه های مختلف تأیید کنید تا بتوانید این کار را انجام دهید.

از یک محصول گوگل استفاده کنید – با استفاده از یک محصول Google شما در ارسال عنکبوت‌های آن‌ها به همراه تأثیر می‌گذارید، البته به روشی متفاوت از حالت عادی، اما ما تقریباً همان نتیجه را دیده‌ایم. مطمئن شوید که از Google Analytics در سایت‌های خود استفاده می‌کنید، زیرا ما سایت‌هایی را فقط از طریق انجام این کار فهرست‌بندی کرده‌ایم و همچنین ارزش آن را دارد که کمپین هزینه هر کلیک کمی برای کمک به کارها انجام دهید.

بهینه سازی در سایت – هر چه سایت شما بهتر بهینه شده باشد، شانس بیشتری برای موتورها وجود دارد که وقتی به بازی می آیند آنچه را که می بینند دوست داشته باشند و در واقع شما را به درستی و با پاداش ایندکس کنند. رساندن ربات‌های عنکبوتی به سایت شما بسیار آسان است، کار سخت این است که مطمئن شوید سایت به اندازه کافی خوب است تا به آنها اجازه دهد داده‌ها را بخزند و سپس کاری با آن انجام دهند، با بهینه‌سازی خوب در سایت برای اطمینان از این فرآیند ضروری است. موفق می شود.

انتشارات مطبوعاتی و مقالات ارسالی – چند بیانیه مطبوعاتی و مقاله بنویسید و آنها را در اینترنت ارسال کنید. می‌توانید از وب‌سایت‌های انتشار مطبوعاتی رایگان و پولی برای دستیابی به پیوندهای برگشتی استفاده کنید، با سایت‌های انتشار مطبوعاتی مانند Official Wire و سایت‌های فهرستی مانند EzineArticles که واقعاً مورد احترام موتورهای جستجو هستند. هر بار که یک بیانیه مطبوعاتی یا مقاله منتشر می کنید، اگر کارها را به درستی انجام دهید و به خصوص با مقالاتی که وقتی دیگران آنها را در صورت باکیفیت بودن مجدداً منتشر کنند، پیوندی دریافت خواهید کرد.

بک لینک با رتبه صفحه بالا – سعی کنید زمانی که سایت شما راه اندازی می شود، چند لینک با رتبه صفحه بالا دریافت کنید، که اگر صاحب سایت های ایندکس شده دیگری هستید یا دوستانی که سایت های ایندکس شده خوبی دارند به شما لطف دارند، قابل دستیابی است. ربات‌های عنکبوتی پیوندهایی را از سایت‌های معتبر به دیگران دنبال می‌کنند و معمولاً سایت شما را به این ترتیب پیدا می‌کنند، بنابراین هرچه سایت مورد احترام‌تر باشد، در تئوری، ربات‌ها باید سریع‌تر بیایند و از شما بازدید کنند.

رسانه های اجتماعی – چند سال پیش استفاده از فیس بوک و توییتر برای تلاش برای کمک به ایندکس شدن سایت شما چندان مورد استفاده قرار نمی گرفت، عمدتاً به این دلیل که صفحات آنها به دلایل مختلف به راحتی ایندکس نمی شدند. اکنون که فیس‌بوک تنظیمات حریم خصوصی را تغییر داده است و توییت‌های توییتر بخشی از نتایج جستجو را تشکیل می‌دهند، موتورهای جستجو اکنون می‌توانند سایت‌ها را ببینند و آنها را تا سایت شما دنبال کنند و به جلب توجه موتورها به وب‌سایت شما کمک کنند.

اگر همه این کارها را انجام داده اید و همچنان متوجه می شوید که ایندکس نشده اید، فایل robots.txt خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که موتورها را مسدود نمی کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا