دنیای وب

اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام

تبلیغات فیس بوک، کتاب های الکترونیکی، بازاریابی یوتیوب، توییتر و وبلاگ نویسی، یکی از روش های بازاریابی جدید هستند که به صورت روزانه یا هفتگی ظاهر می شوند و واقعا به شرکت ها کمک می کنند تا اعتبار و فروش آنلاین خود را افزایش دهند. اما، یافتن اینکه کدام یک از استراتژی های بازاریابی محبوب واقعا وجود دارد می تواند هیجان انگیز باشد. ما می دانیم که یک چیز در همه این روش ها غالب است: اینفلوئنسر مارکتینگ، حقیقت! اما رابطه اینفلوئنسر مارکتینگ با بازاریابی اینستاگرام چیست؟

اگر اطلاعات زیادی در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ ندارید، این نوعی از بازاریابی است که بر استفاده از آژانس های مرتبط برای انتشار مفهوم و پیام برند شما به مخاطبان، بازار هدف و به طور بالقوه در بازارهای بزرگتر تمرکز دارد. اینستاگرام بیش از 300 میلیون کاربر ماهانه دارد و 70 درصد از کاربران اینستاگرام در حال حاضر به دنبال برندی در پلتفرمی هستند که بخواهد محتوای خود را تغییر دهد. به همین دلیل است که بازاریابی اینستاگرام اگر به درستی استفاده شود برای تجارت الکترونیک شما موفق است.

به جای فروش مستقیم به گروهی از مشتریان، می‌توانید سرنخ‌هایی را استخدام کرده و انگیزه دهید تا این خبر را برای شما منتشر کنند. بله، اینستاگرام به مکانی برای اینفلوئنسرها تبدیل شده است که بسیاری از آن ها در مدت کوتاهی تعداد مخاطبان خود را از چند نفر به میلیون ها نفر رسانده اند. این سلبریتی های اینترنتی قدرت زیادی در بین مخاطبان رو به رشد مشتریان ناآگاه دارند. آنها تأثیر زیادی بر روی مخاطبان خود دارند و می توانند بر آخرین روندها تأثیر بگذارند. اگر با آنها کار می کنید؟ شما قادر خواهید بود در کوتاه ترین زمان توسعه محصول خود را تسریع کنید.

برای کسب و کارها، باید شروع به شناسایی اینفلوئنسرهای بالقوه برای کار کنید. این بخش غیرقابل تحملی از کل فرآیند است، شما نمی خواهید همه چیز را با این فرآیند به هم بزنید زیرا بر استراتژی بازاریابی کلی شما تأثیر می گذارد. توجه داشته باشید که اگر اینفلوئنسر نمی‌خواهد با برند شما کار کند، سرگرم کردن آنها را متوقف کنید، مجبور نیستید با اینفلوئنسر رابطه برقرار کنید، اگر مدام از آنها بپرسید، ممکن است محصول شما را به شکلی جعلی تعریف کنند. ، با نظرات متعددی که از طرف مخاطبان می گویند “هرزنامه” به پایان می رسد. هنگامی که فرد مناسبی را برای پروژه خود پیدا کردید، قبل از اینکه عمیق‌تر به رابطه بپردازید، پیشنهاد دهید یک کمپین آزمایشی انجام دهید.

استفاده از ابزارهای آنالیتیکس اینستاگرام برای ردیابی معیارهای کلیدی مانند واکنش ها، تعامل و فراخوان ها برای اقدام که تأثیر قابل توجهی بر کسب و کار شما دارند، مهم است.

توجه داشته باشید که برای به روز رسانی کمپین خود باید با تیم استراتژی کمپین خود کار کنید. اگر این کار را با موفقیت انجام دهید، از نتایج و مزایایی که اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند برای کسب و کار شما به ارمغان بیاورد شگفت زده خواهید شد.

اینفلوئنسرهای اینستاگرام کاربرانی هستند که مخاطبان زیادی دارند که می تواند یکی از مشتریان شما باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا