دنیای وب

اینکه چرا انتخاب بستر مناسب توسعه وب مهم است و نحوه انجام آن مهم است

همه ما در دوره ای از زندگی خود یک وب سایت خوب ایجاد کرده ایم ، اما بین تصور یک طراحی وب سایت خوب و بازسازی یا طراحی وب سایت خود بر اساس الهام تفاوت وجود دارد. این یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که شرکتها هنگام طراحی یا تغییر شکل وب سایت خود مرتکب می شوند. صرف اینکه یک طراحی خاص و رابط کاربری برای شخصی کار می کند لزوماً به این معنی نیست که برای شما نیز مفید خواهد بود.

انتخاب یک بستر مناسب توسعه وب برای وب سایت خود مانند انتخاب یک وب سایت فروشگاه عالی است ، به خصوص اگر یک وب سایت تجارت الکترونیکی باشد. شما باید فاکتورهای کلیدی مانند مکان ، ابعاد فروشگاه و هزینه های مرتبط را در نظر بگیرید. به همین ترتیب ، انتخاب یک پلت فرم توسعه اشتباه ، به جای ارائه راه حل ، چالش های بیشتری برای تجارت شما ایجاد خواهد کرد. از درآمد از دست رفته گرفته تا هزینه های بالای نگهداری و بهره برداری ، ممکن است به دنبال انبوهی از مسائل اجتناب ناپذیر باشید که توجه شما را به سمت مواردی که بیشتر به عنوان صاحب مشاغل برای شما مهم هستند ، هدایت کند.

اگر شما در زمره کسانی هستید که تصمیم نگرفته اند که کدام بستر را برای وب سایت کسب و کار خود انتخاب کنید ، در اینجا چند فاکتور اصلی آورده شده است که ممکن است به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام بستر توسعه دقیقاً مناسب کسب و کار شماست.

سازگاری با محصولات / خدمات شما

محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید به سفارشی سازی خاصی نیاز دارند ، شما به سادگی نمی توانید الگویی را انتخاب کنید و همانطور که هست استفاده کنید. قبل از نهایی کردن سیستم عامل ، می توانید در مراحل بعدی با انجام تکالیف درسی بسیاری از مشکلات خود را نجات دهید. بدانید که این روش عمومی در این زمینه چیست و بهتر از آن ، بهتر است با یک آژانس معتبر حرفه ای برای توسعه وب مشورت کنید. انتخاب یک پلت فرم توسعه اشتباه به این معنی است که هنگام تلاش برای شخصی سازی وب سایت خود ، ممکن است با محدودیت های خاصی روبرو شوید.

فاکتور هزینه

بسیاری از افراد آرزوی داشتن قلعه را در سر می پرورانند ، اما غالباً فراموش می کنند که ساختن قلعه هزینه بالایی دارد و نگهداری از آن ارزان تر نخواهد بود. در مورد وب سایت شما نیز همین امر وجود دارد ، شما نه تنها باید تصمیم بگیرید که کدام پلتفرم بهترین عملکرد را ارائه می دهد بلکه باید درباره آنچه برای حفظ آن لازم است نیز فکر کنید. اگرچه بسیاری از توسعه دهندگان ماهر را برای سیستم عامل های اصلی مانند Magento و WordPress پیدا خواهید کرد ، یافتن شخصی که بتواند برای شخصی سازی در Shopify کار کند دشوار است.

سازگاری با نرم افزار و اجزای بازاریابی

شما ممکن است بهترین محصولات یا خدمات را در پیچیده ترین وب سایت ارائه دهید ، اما اگر قادر به بازاریابی تجارت خود نباشید ، به شما کمک نمی کند. اطمینان حاصل کنید که پلتفرمی که انتخاب کرده اید با افزونه های تجزیه و تحلیل و بازاریابی سازگار است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا