دنیای وب

این شگفت انگیز است که چقدر احتمال دارد خودتان را در رسانه های اجتماعی متوجه شوید

دو عدد برای الهام بخشیدن به اشتیاق شما برای بازاریابی رسانه های اجتماعی در تجارت شما:

بیش از یک سوم از یک میلیون مرد و زن در سراسر کره زمین از فیس بوک استفاده می کنند و بیش از نیمی از این نشانه ها هر روز این کار را انجام می دهند. روزانه 55 میلیون به روز رسانی وضعیت پست می شود و هر ماه بیش از 2.5 میلیارد عکس آپلود می شود.

هنوز راه طولانی برای رفتن وجود دارد ….

توییتر در جولای 2009 تعداد 30 میلیون مشترک را اعلام کرد. از این تعداد، تقریباً 3/4 در اوایل سال 2009 به آن ملحق شده بودند. 1/3 از کاربران بیشتر فعالیت را به خود اختصاص می دهند.

آیا می دانید روزانه چند پست وبلاگ ایجاد می شود؟ در مورد اطلاعات، انتشار رسانه ها، آپلود عکس و ویدئو در اینترنت چطور؟ میلیاردها فکر کنید

هر روز! شگفت انگیز است که چقدر احتمال دارد این کاربران را جذب کنید و برند خود را در مقابل آنها قرار دهید.

خوب. چه بفهمی چه نفهمی. بسیاری از مردم این کار را نمی کنند. مهم نیست – اما واقعیت این است که این افراد بیشتر وقت خود را در سایت های رسانه های اجتماعی صرف صحبت با زوج ها و ترتیب دادن جلسات می کنند. اما، تحقیقات نشان می‌دهد که 80 درصد از این نوع افراد با استفاده از کانال‌های رسانه‌ای اینترنتی گزینه خرید را انجام می‌دهند.

یعنی دادگاه خرید.

اکنون، اگر یک شرکت یا فردی هستید که چیزهایی را برای بازپرداخت می فروشید، ممکن است بخواهید با این مشتریان معامله کنید. ممکن است بخواهید بخش مهمی از انتخاب های آنها باشید. اگر این کار را نکنید، رقبای شما این کار را انجام خواهند داد.

بسیاری از شرکت ها این موضوع را می پذیرند و برای تبدیل شدن به یک عنصر ارتباطی در شبکه های اجتماعی، پول زیادی خرج می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا