ساختمان و مسکن

باربادوس یکی از جزایر کارائیب است – اجاره ویلا باربادوس

بهترین زمان برای بازدید از باربادوس

همیشه زمان خوبی برای رفتن به باربادوس است. دلیلش این است که هوا همیشه در تمام طول سال عالی است. ژانویه ماه خوبی برای تعطیلات است. جولای بارانی ترین ماه باربادوس است. فصل گردشگری از نیمه دسامبر تا اواسط آوریل. بنابراین انتظار داشته باشید که در این مدت اقامتگاه ها نیز گران تر باشند.

از طرف دیگر ، فصل طوفان از ژوئن تا اکتبر و بیشترین خطر طوفان ها از سپتامبر تا اکتبر است. در طی این مدت باید آب و هوا را در نظر بگیرید.

مکانهایی برای دیدن

Bathsheba مقصد اصلی برای خوانندگان است. اگر می خواهید احساس انزوا کنید ، این منطقه نیز باید پیش برود. در Bathsheba ، می توانید از پیاده روی در سواحل لذت ببرید. اما همچنین می توانید از کوه های پشت خط ساحلی طولانی لذت ببرید. هنگام شب ، با داشتن قورباغه هایی که می چرخند و شرکت خود را در طول شب می چرخانند ، از فضای خلوت خود نیز لذت خواهید برد.

برای گشت و گذار در این شهر ، باید به شهر تنها باربادوس برویدوس بروید. شما می توانید محلات و مغازه های شایع در شهر را گشت و گذار کنید. ضمن انجام این کار ، می توانید برای استراحت وعده های غذایی نیز استراحت کنید و از کافه توسط River Constitution لذت ببرید. شما همچنین می توانید برخی از خریدها را انجام دهید. فقط به خیابان براد استری بروید و هرگز ناامید نخواهید شد. همچنین می توانید از فرهنگ محلی در خیابان سوان لذت ببرید. همچنین.

در مرکز باربادوس یک بازی گشت و گذار است. این که بخواهید زیبایی طبیعی باربادوس را ببینید یا سفری تاریخی در اطراف آن داشته باشید ، این مکان برای شماست. کشف تپه ها آسان خواهد بود. چشم انداز سرسبز همچنین می تواند زیبا باشد.

باربادوس شرقی واقعاً پناهگاهی برای خوانندگان است. با دمیدن آبهای اقیانوس اطلس و وزش باد شدید ، مناظر زیبا بسیار لذت بخش خواهد بود. همچنین از موجهای بی پایان که سواحل و سواحل ناهموار را می شنوید ، لذت خواهید برد. به همین دلیل است که گردشگران عاشق این مکان هستند. و مردم نیز در واقع به عقب برمی گردند.

سواحل جنوبی جایی است که توسعه در حال وقوع است. گسترش فرودگاه به بریجتاون گواه این واقعیت است. با این حال ، اینجا جایی است که شما اکثر اقامتگاه ها از قیمت ارزان تا میان مدت را در نظر می گیرید. در خارج از جاده اصلی ، شما نیز می توانید Dover Beach Bar و خیابان لارنس گپ را کاملاً جذاب ببینید. اگر می خواهید انزوا یا تفریحی گشت و گذار را انجام دهید ، می توانید به منطقه Silver Sands نیز بروید.

جنوب شرقی باربادوس نیز کمی آرام است. اما می توانید استراحتگاههای عالی و دهکده های کوچک و پراکنده در همه جا پیدا کنید. شما همچنین می توانید از سواحل زیبای این منطقه مانند سایر مناطق باربادوس لذت ببرید.

غرب ساحل جایی است که ثروتمندان دارای خانه های تفریحی خود هستند. اگرچه بیشتر سواحل عمومی هستند. توسعه در اینجا نیز اتفاق می افتد ، بنابراین می توانید به دلیل سازه هایی که در این منطقه ساخته شده اند پنهان شوند.

تمام کاری که می توانید در باربادوس انجام دهید

مانند بقیه جزایر کارائیب ، رفتن به باربادوس نیز به معنای محاصره سواحل است. بنابراین ، مردم معمولاً برای لذت بردن از شن های سفید و سواحل بکر به باربادوس می روند. هرچند که توریست ها به منطقه باز می گردند ، هر از چند گاهی توسعه زیادی صورت می گیرد. به همین دلیل می توانید در کل از استراحتگاه ها و بارها لذت ببرید. هنگامی که خلق و خوی شما مناسب است ، می توانید برخی از نوشیدنی ها یا نوشیدنی قهوه میل کنید. غذا نیز مطابق درخواست سلیقه شما خواهد بود. با ساخت هتل و استراحتگاه در آنجا ، قطعاً انواع مختلفی از غذاها در دسترس است.

البته ، نباید مناظر سرسبز و تپه های مرتفع نیز موجود در باربادوس را فراموش کنید. به همین دلیل ، همچنین می توانید انتظار حیات وحش در منطقه را پیدا کنید. همچنین این ماجراجویی ارزش دارد که سعی کنید ماجراجویی خود را در باربادوس انجام دهید.

اجاره تعطیلات باربادوس، اجاره ویلا باربادوس، Saint James، La Paloma

هتل های بسیاری در باربادوس. اجاره تعطیلات بسیار زیاد است ، مانند ویلای تعطیلات و کلبه های تعطیل. چه بخواهید در یک تعطیلات جذاب خصوصی و یا تفریحی جذاب بمانید ، مطمئناً آن را در باربادوس خواهید یافت. اقامتی مناسب برای گروه ها و خانواده ها در دسترس است. هر کجا که شما بمانید ، شما هنوز هم می توانید کل تعطیلات خود را در باربادوس کشف و لذت ببرید. به طور کلی ، شما دوست دارید در سواحل باکره باربادوس شنا کنید یا در جزیره کاوش کنید ، زمان پیوند و ماجراجویی با خانواده یا دوستان همیشه بهترین زمانها خواهد بود.

مکانهای دیدنی باربادوس

Grim Hall Nature Reserve

غار هریسون

غار گل حیوانات

رزرو حیات وحش باربادوس

مورگان لوئیس بادگیر

کالج کوئین (باربادوس)

باغهای آندرومدا

میدان ملی قهرمانان

Francia یک خانه عالی است

جنگل گل

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا