دنیای وب

بازاریابان Omni-Channel: 5 روند برتر که در سال 2018 باید به خاطر داشته باشید

در نمایشگاه بزرگ NRF 2018، مدیران اجرایی و رهبران فروش حوزه‌های تمرکز خود را امسال به اشتراک می‌گذارند. در اینجا برخی از کارهایی که آنها انجام می دهند آورده شده است:

1. خرده فروشان به تلاش خود برای ارائه تجربه دیجیتال شخصی تر ادامه خواهند داد.

هنگامی که از مدیران Macy’s، Neiman Marcus Group و The Children’s Place از آنها خواسته شد دیدگاهی داشته باشند. تجربه ی مشتری. بنابراین، ارائه یک تجربه عالی برای مشتری در سال 2018 نتیجه ترکیب فناوری با لمس شخصی تر خواهد بود.

2. ترکیب تجربیات خرید آنلاین و آفلاین یک تمرکز اصلی باقی خواهد ماند.

خرده فروشان بزرگی مانند Macy’s و The Children’s Place هنوز در “بازاریابی همه کانالی” فعال هستند. Macy’s همچنان شاهد رشد قابل توجهی در بخش «خرید آنلاین، خرید به فروشگاه» (BOPIS) است. مدیران میسی گفتند که “فروشگاه فیزیکی را ترک نمی کند. مشتریان همیشه این گزینه را می خواهند که به جای خرید سه سایز مختلف از اینترنت، برای امتحان کردن شلوار جین به فروشگاه بروند.”

3. فروشندگان بیشتری به دنبال استفاده از دستیارهای صوتی خواهند بود.

رهبر تجارت الکترونیک جهانی در Samsonite احساس می کند که دستیارهای صوتی با دسته بندی های خاصی به عنوان موارد قابل استفاده شروع می کنند. با این حال، دسته بندی هایی مانند مد می تواند برای استفاده از صدا دشوارتر باشد. 1-800-Flowers.com یکی از اولین فروشندگانی بود که قابلیت های الکسا را ​​ایجاد کرد، مدیر عامل و رئیس جمهور معتقد است که ربات ها و هوش مصنوعی به 1-800-Flowers.com اجازه می دهند تا تجربه خود را افزایش دهد. او فکر می‌کند که ممکن است، “با ظهور صدا به عنوان یک رابط عالی، فکر می‌کنم ما را به اولین تجربه گلفروشی بازگرداند که در آن یک رابطه واقعی 1 به 1 برقرار کردیم. Voice. To-1 با مشتریان در یک در مقیاس بزرگ.”

4. همانطور که هوش مصنوعی (AI) بالغ می شود، برنامه های تجاری در حال اجرا بر روی AI پذیرفته می شوند.

به گفته رئیس تجارت الکترونیک جهانی Samsonite، سال 2018 سالی خواهد بود که هوش مصنوعی در زمان‌های سخت داشته باشیم. خرده فروشان شروع به استفاده از آن خواهند کرد تا حوزه های مختلف تجربیات خرده فروشی و تجارت الکترونیک خود را ساده کنند. 1-800-Flowers.com از هوش مصنوعی برای تقویت ارتباطات با مکالماتی مانند Alexa، Google Assistant و Facebook Messenger استفاده می کند، که اکثر آنها اصلاً نیازی به تماس انسانی ندارند.

5. شخصی سازی، رسانه های اجتماعی و خدمات بازاریابی آمازون به عنوان استراتژی های بازاریابی برای خرید استفاده خواهند شد.

Children’s Place اهمیت یک استراتژی بازاریابی منحصر به فرد را برجسته کرد. استراتژی طبقه بندی آن در سال 2017 آغاز شد، زمانی که این شرکت دانشمندان داده را برای پاکسازی داده های مشتریان استخدام کرد. اکنون که The Children’s Place می‌تواند خریدهای مشتریان را به صورت آنلاین و در فروشگاه به یکدیگر متصل کند، مدیر اجرایی معتقد است که به بهبود استراتژی‌های خرید، مذاکره و حفظ شخصی آنها کمک می‌کند.

به نظر می رسد رسانه های اجتماعی نیز یکی از اولویت های بازاریابی برای مدیرعامل پتکو باشد. از یک طرف، مدیر ارشد تجارت الکترونیک Samsonite معتقد است که “بازاریابی آمازون به استراتژی های بازاریابی برند مانند گوگل و فیس بوک تبدیل می شود. اکنون آمازون بازگشت سرمایه در جستجوی پولی گوگل در سال 2005 دارد و در سال 2002 تبلیغات را نشان می دهد.”

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا