دنیای وب

بازاریابی آنلاین رسانه های اجتماعی – اگر می توانید یک بار آن را انجام دهید ، می توانید دو بار آن را انجام دهید

این جمله ، “اگر یک بار بتوانید آن را انجام دهید ، اگر عمداً این کار را انجام دهید ، می توانید دو بار آن را انجام دهید” با کمی تردید در این مجموعه مقالات در مورد بازاریابی اینترنتی از طریق رسانه های اجتماعی و همچنین در تمام ادبیات بازاریابی به یک شکل یا شکل دیگر استفاده می شود. از من خواسته شده است تا مقاله ای بنویسم که به تفکر من در مورد این گفته اختصاص دارد. من به نوشتن این مقاله به تنهایی فکر نکرده ام زیرا مدت زیادی است که این را به عنوان مربی می گویم و آنقدر اساسی است (که ذهنم را تهدید می کند) و فراموش کردم که درک واقعی این مفهوم واقعاً چقدر مهم است. به نظر من ، این یکی از کلیدهای اصلی موفقیت در بازاریابی اینترنتی است.

با شروع بیانیه ، “… اگر من عمداً این کار را کردم.” این بدان معناست که شما برای رسیدن به آن نتیجه ، نتیجه دلخواه و نوعی برنامه اقدام را دارید. گلوله ای در تاریکی نبود. شما آنچه را با هدف و هدف انجام داده اید ، انجام دادید. این یک نکته حیاتی است و به همین دلیل است که من آن را در انتهای بیانیه بیان می کنم زیرا شما به احتمال زیاد آن را به یاد می آورید. با تکان خوردن شدید می توانید به خواسته خود برسید. با این حال ، بعید است که بتوانید به طور موثر یا مداوم به این هدف برسید. به عنوان مثال ، اگر قبلاً هرگز گلف بازی نکرده باشید ، تصور نمی کنید که چه می کنید ، حتی اگر احتمالاً می دانید که توپ کوچک در آن سوراخ کوچک قرار دارد. از نوسان مناسب توپ استفاده کنید (اگرچه هر گلف باز خوب در اطراف شما آن را برای آنچه در واقع است می بیند … یک ضربه وحشی به توپ). از راهرو پرواز می کند و شما چه می دانید؟ آنجا مستقیماً وارد آن سوراخ کوچک می شود … یک سوراخ در یکی! حالا … دوباره تکرار کن آره درست. این اتفاق نخواهد افتاد شما در وهله اول تصوری از چگونگی انجام این کار ندارید و انجام آن حتی برای افراد حرفه ای تقریباً غیرممکن است. مطمئناً ، در تئوری شما یک بار این کار را انجام داده اید ، بنابراین قطعاً می توانید دوباره آن را انجام دهید. این تا زمانی که اتفاق نیفتد هیچ قانونی از نظر فیزیک را به چالش نمی کشد. با این حال ، هنگامی که بخواهید ، یا حتی نزدیک به آن نمی توانید به آن دست پیدا کنید. تا زمانی که درک نکنید برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید چه کاری انجام دهید ، نمی توانید یاد بگیرید که آن را به طور مداوم تکرار کنید تا نتایج پایدار داشته باشید.

بنابراین ، اکنون شما یک برنامه عملی دارید و می فهمید که چرا برای رسیدن به هدف خود به این کار نیاز دارید … که ممکن است کسب درآمد زیاد باشد. در این بحث ، منطقی است که شروع به مراجعه به بازاریابی کنیم تا گلف. وقت آن است که ابتدای عبارت “اگر می توانید یک بار این کار را انجام دهید …” را بپذیرید. شما در حال اجرای استراتژی خود برای جذب بازدید کننده به وب سایت خود هستید. این کار نمی کند. حالا چی؟ از آنجا که می دانید دقیقاً چه کاری انجام داده اید و به نتیجه مطلوب نرسیده اید ، می توانید با این استراتژی تنظیم کنید. فقط یکی. این مهم است. اگر همزمان چندین تغییر در استراتژی خود ایجاد کنید ، نمی دانید چه عواملی منجر به موفقیت شما شده است (این ، مهمترین اطلاعاتی است که در اینجا به دنبال آن هستید). با درک خود از همه کارهایی که به طور ملموس انجام می دهید و با نتایج قابل لمس قابل لمس است ، می توانید این طرح را تکرار کنید ، آن را اجرا کنید ، اندازه گیری و تنظیم کنید تا زمانی که یک برنامه اجرایی پیدا کنید که شما را به عنوان یک بازدید کننده پیدا کند. اکنون می دانید که دقیقاً چگونه یک بازدید کننده را بدست آورده اید. همچنین ممکن است برخی از برنامه های اجرایی را بدانید که کارساز نیستند. هر دو قسمت اطلاعات برای شما از ارزش بالایی برخوردار است!

ما اکنون خود را در م componentلفه دوم آن عبارت اصلی می یابیم ، “… شما می توانید این کار را دو بار انجام دهید …”. اگر فرایندهای تفکر ، برنامه پیاده سازی و روش های اندازه گیری شما منطقی باشد ، اکنون می دانید که چگونه فقط یک بازدید کننده را جلب نکنید. شما همچنین می دانید که چگونه یک بازدید کننده واحد را برگردانید … معروف به دوبار. علاوه بر این ، شما همچنین می دانید که چگونه یک بازدید کننده سوم … و چهارمین … و صد … هزار … شما یک استراتژی عملی و آگاهانه عملی دارید که شما را به یک بازدید کننده تبدیل می کند ، با اجرای برنامه شناخته شده خود می توانید هر زمان که بخواهید دوباره یک بازدید کننده بگیرید یک بار دیگر شما دانش و مهارت لازم را برای ایجاد تجارت خود … عمداً ایجاد کرده اید.

علاوه بر این ، از آنجا که شما از تمام مراحل لازم برای بازدید یک بازدید کننده آگاه هستید ، اکنون می توانید در بهبود کارهایی که انجام می دهید بهتر ، سریعتر ، کارآمدتر و سرعت بازدید کننده خود را در مقایسه با تلاش خود بهبود ببخشید. همچنین ، از آنجا که هیچ یک از مراحل شما برای شما یک رمز و راز نیست ، سرانجام به روشهایی برای بهبود و خودکار کردن مراحل خود برای اثربخشی بیشتر فکر خواهید کرد.

آیا اگر دقیقاً ندانید چگونه اولین بازدید کننده خود را به دست بیاورید ، به جایی خواهید رسید که هزاران بازدید کننده داشته باشید؟ و اگر نمی دانید چگونه کاری را که انجام داده اید تکرار کنید ، آیا می دانید چگونه دوم را بدست آورید؟ سومین؟ چهارمین؟ نه در حالی که اگر شما دچار فراز و نشیب های بزرگ دنیای بازاریابی اینترنتی شوید ، می توانید خوش شانس باشید ، هرگز قادر نخواهید بود به تجارت خود نگاه کنید ، تصمیم بگیرید که آن را رشد دهید و سپس آن را درک کنید … از روی هدف.

این اولین گزاره اکنون به سه قسمت تقسیم شده است و توضیحی در مورد دلیل وجود هر بخش است. بعد از این پاراگراف برای شما شعاری است که یک گسترش منطقی از آنچه این مقاله در مورد آن است است. هنگامی که مجموعه ای از اقدامات را می دانید که م areثر می دانید ، با درک و اجرای چگونگی انجام آنها ، می خواهید آنها را به سطح بعدی اثربخشی برسانید:

بشویید و تکرار کنید. بشویید و تکرار کنید. بشویید و تکرار کنید …

اگر یک بار بتوانید آن را انجام دهید ، می توانید دو بار هم انجام دهید ، به شرطی که این کار را عمداً انجام دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا