دنیای وب

بازاریابی آنلاین – فرم

بحثهای اخیر با یک تاجر کوچک که قبلاً هرگز وب سایتی نداشته است ، روشهای بازاریابی قدیمی و جدید را روشن می کند. او در مورد راه اندازی آنلاین و اینکه چه چیزی شامل می شود س askedال کرد. او سرانجام به چهارراه راه های قدیمی و جدید رسیده است.

بدون حضور در وب ، ممکن است زنده بماند

چند سوال منجر به پاسخ های شگفت انگیز شد. او اكراه داشت كه اذعان كند كه شركت كردن شركت خود در اينترنت به نفع او خواهد بود يا مي تواند. در واقع ، او هرگز به این فکر نکرده است. این تا زمانی بود که او از دیگران شکایت کرد که آنلاین هستند و مشاغل مشابهی را اداره می کنند. مشتری های او به سایت های خود می رفتند و سپس از مالکان سو mis استفاده می کردند زیرا آنها نمی توانستند اطلاعات صحیح را پیدا کنند. حتی بدتر از آن ، خیلی ها کارهایشان را به جای دیگری می بردند و آن را بیرون از خانه رها می کردند

مشتریانش نیز از او شکایت کردند زیرا آنها نمی توانستند او را به صورت آنلاین پیدا کنند و بدون تماس یا مسافرت به شرکت وی نمی توانند جزئیات خدمات ، هزینه ها و ضمانت های وی را کسب کنند. او نتوانست درک کند که اکثر مردم اکنون انتظار دارند بتوانند از طریق رایانه های خود و بدون خروج از خانه ، مشاغل را بررسی کنند.

فناوری نحوه تجارت ما را تغییر داده است

این نشان می دهد که فناوری حتی با کوچکترین معامله گرانی که ترجیح می دهند عقب بنشینند و اجازه دهند افراد ماجراجو بیشتری زمام امور را در اختیار بگیرند و آنها را کنار بزنند ، به سرعت درگیر می شود. هیچ شرکتی نمی تواند از این طریق مشتری خود را از دست بدهد زیرا در وهله اول تبلیغات و علاقه مند کردن آنها به خدمات شما کاری سخت و پرهزینه است.

مشتریان گمشده ممکن است هرگز برنگردند

صاحبان مشاغل از همه کلاس ها امروز باید جوانب مثبت و منفی آنلاین قرار دادن اطلاعات خود را بسنجند. آیا آنها می توانند در تجارت دیگری مشتری خود را از دست بدهند؟ پاسخ منفی است زیرا این احتمال وجود دارد که آنها برای همیشه از بین بروند و دیگر هرگز برنخواهند گشت.

دریافت آنلاین ساده است و طیف وسیعی از کمک ها و مشاوره ها در انتظار آنها است. همه کسانی که برای محافظت واقعی از تجارت خود به آن نیاز دارند ، الهام گرفتن و درک این نکته است که روش های قدیمی در حال محو شدن سریع هستند. نسل های جدید وقت نخواهند داشت که به یک شرکت سفر کنند تا بفهمند در مورد چه چیزی است. و تلفن دیگر برای توضیح آن کافی نیست. مردم اطلاعات سریع ، تصاویر ، قیمت ها ، لیست خدمات ، اطلاعات مربوط به کارمندان و مدیرعامل را می خواهند و اکنون آنها را می خواهند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا