دنیای وب

بازاریابی استراتژیک آنلاین

عمیق ترین اثر انقلاب ارتباطات که جهان در یک دهه گذشته شاهد آن بوده است این است که مسافت را به شدت کاهش داده است و در عرض چند ثانیه به قاره ها می رسد و زمان پاسخ گویی از هر طرف ، و باعث می شود حتی چند دقیقه از هرگونه واکنش تأخیر مهم عقب بیفتد. این همان تغییری است که World Wide Web در دنیای ارتباطات به ارمغان آورده است ، چیزی که قبلاً کسی آن را ندیده یا انتظار داشته باشد. اکنون اینترنت مترادف با شبکه است و چهره وب برای بیشتر شرکت ها در سراسر جهان اجتناب ناپذیر است. اما دسترسی به اینترنت فراتر از همه موارد تجاری از تبلیغات گرفته تا تحقیقات بازار گرفته تا جستجوی استعدادها و بازاریابی آنلاین است. در اینجا ما در مورد موارد ذکر شده در بالا و بازاریابی آنلاین صحبت می کنیم.

هرچه تجارت باشد ، برای بازاریابی یک محصول ، به نوعی تعامل با مشتری احتیاج دارید و موفقیت کل مصیبت به این بستگی دارد که فرد بازاریابی چگونه می تواند مشتری را متقاعد کند. به طور کلی ، مرد بازاریابی آن را از طریق یک جلسه شخصی یا یک تماس تلفنی مدیریت می کند. بازاریابی اینترنتی دقیقاً همین کار را انجام می دهد – بازاریابی – اما متوسط ​​اینجا اینترنت یا شبکه جهانی وب است. و در این دنیای جهانی ، اولویت ندادن به بازاریابی آنلاین بدان معنی است که تجارت خود را با ضرر روبرو می کنید. در عوض ، داشتن یک برنامه بازاریابی استراتژیک به صورت آنلاین برای هر شرکتی بسیار مهم است که از نظر دید ، نفوذ در بازار و بله در جمع آوری یک مشتری قوی بتواند با رقبای خود رقابت کند.

بازاریابی استراتژیک اینترنتی به فکر برنامه ریزی و اجرای یک کمپین بازاریابی اینترنتی است تا بتواند بازده سرمایه گذاری را به حداکثر برساند ، این بزرگترین چالش در کل مشکلات بازاریابی است. وی به سؤالات مربوط به تخصیص بودجه ، مؤثرترین روشهای دستیابی به مشتریان آنلاین و تهیه برنامه جامع بازاریابی آنلاین بر اساس تحلیل محیط فعلی آنلاین ، رقبا ، صنعت و روند بازار پاسخ می دهد.

یک گروه خوب مدیریت و مدیریت شده می توان از نزدیک به پنج عامل که بطور کلی برای هر نوع بازاریابی آنلاین کار می کنند ، خلاصه خلاصه کرد ،

* بهینه سازی موتور جستجو

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی PPC

* پشتیبانی پشتیبانی می شود

قبل از دیدن جزئیات هر یک از این جنبه ها ، بگذارید تفاوت استراتژی بازاریابی و تاکتیک بازاریابی را توضیح دهم. استراتژی بازاریابی رویکردهای کلی یک تجارت را برای دستیابی به اهداف خود در نظر می گیرد. از طرف دیگر ، تاکتیک بازاریابی نشانگر اقداماتی است که شرکت باید برای عملیاتی کردن استراتژی های بازاریابی انجام دهد. ارسال نامه الکترونیکی خبرنامه و ارسال / لیست سایت به موتورهای جستجو و دایرکتوریهای هدفمند در رده آخر قرار دارد.

ما اکنون به استراتژی بازاریابی اینترنتی و پیچیدگی های آن بازگردیم. نفوذی که سایت شما می تواند در تعداد مشتریان ایجاد کند بستگی به دید وب سایت شما دارد. یعنی اگر کسی سایت را از طریق موتور جستجو جستجو کند ، جایی که در نتایج جستجو گنجانده شده است – در 10 یا 20 اول یا در صفحه آخر؟ سئو دقیقاً به این مسئله می پردازد. این یک روش تحلیلی است که با استفاده از آن فاکتورهای منجر به رتبه بهتر در نتایج جستجو و کشف شده ، سپس سایت براساس آن اصلاح و یا مجدداً طراحی می شود. تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی ، بهبود پویا و برنامه تبادل پیوند تاکتیکی برخی از جنبه های SEO است.

بازاریابی ایمیل – همانطور که از این اصطلاح پیداست – از طریق ایمیل به مشتریان می رسد. این استراتژی به ایجاد یک لیست اشتراک مشترک و بالقوه مشتری کمک می کند ، که می توان از آن در کمپین های بازاریابی مداوم با پیام های مستقیم ایمیل ، ویژه های هفتگی ، تخفیف های فصلی و خبرنامه ها استفاده کرد و نام های معدودی را نام برد.

اگر شما مایل به صرفه جویی در هزینه های آماده هستید ، بازاریابی PPC گزینه ای مؤثر است. به این روش ، یک کلیک روی موتورها به موتورهای جستجو القا می کند تا همیشه نام شما را با وضوح بیشتری درج کنید. موتورهای جستجوی منحصر به فرد با پرداخت هر کلیک مانند Overture ، FindWhat.com و 7Search.com وجود دارند که بسته به میزان تبلیغ تبلیغ کننده در مکان شما ، نتایج جستجو را نمایش می دهند.

از همه مهم تر میزان خدمات ارائه شده به عنوان یک تجارت به مشتریان است. نتیجه نهایی همه تلاشهای بازاریابی آنلاین و آفلاین در این زمینه طبقه بندی می شود ، بنابراین نیازی به گفتن نیست که پشتیبانی مدیریت شده یا سرویس مداوم همان چیزی است که باعث افزایش اطمینان مشتری می شود. و از آنجا که مشتریان نقش بیشتری در موفقیت / شکست کسب و کار دارند ، نمی توان ناامید شد ، و این دقیقاً همان چیزی است که هر استراتژی بازاریابی باید به دنبال آن باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا