بازاریابی ایمیلی کوچک – تولید مجدد B2B خود را متوقف کرده و کسب و کار خود را توسعه دهید


ضررهای بازاریابی ایمیلی بسیار زیاد است.
من مطمئن هستم که شما در مورد کاهش اخیر ایمیل ها و افزایش رسانه های اجتماعی شنیده اید. اما تحقیقات بازاریابی مستقل گفته است که اینطور نیست. بیایید ببینیم داده ها به ما چه می گویند.
هدف 2012 – 66٪ به عنوان کانال 1 به ایمیل نیاز دارند.
EmailVision 2012 Review -89.2 مدیر فروش می گوید ایمیل برای استراتژی بازاریابی کلی شما اهمیت بیشتری نسبت به دو سال پیش دارد.
مطالعه مرکل-74 درصد از بزرگسالان آنلاین ترجیح می دهند از طریق ایمیل به جای رسانه های اجتماعی ، پست مستقیم ، پیام های متنی یا تلفن با شرکت ها ارتباط برقرار کنند.
در حقیقت ، روش های بازاریابی ایمیلی – چرخشی وجود دارد – قوی تر و محبوب تر از همیشه است. ارائه به صورت چرخشی است. در بررسی روندهای پستی ، 68 درصد از رهبران مشاغل قصد دارند بازاریابی ایمیلی را در رسانه های اجتماعی قرار دهند. هزینه بازاریابی ایمیلی (60) و رسانه های اجتماعی (55) نشان می دهد که رهبران کسب و کار قصد دارند این کار را به صورت جامع انجام دهند.
استراتژی های جدید بازاریابی ایمیلی
از ایمیل با ادغام آن در رسانه های اجتماعی ، جستجو و نتایج بازاریابی داخلی استفاده کنید. از آنجا که ایمیل همه مناطق خط مجوز قهرمان را پوشش می دهد ، این ایمیل قوی و مثر است. با استفاده از برنامه opt-in شما آماده دریافت ایمیل برای مخاطبان مورد نظر خود هستید. او تنها ایمیلی است که ارتباطات را تشویق می کند. اما با استفاده از رسانه های اجتماعی ، جستجو و بازاریابی ، بازاریابی ایمیلی نتایج را بهبود می بخشد.
بازاریابی ایمیلی را به رسانه های اجتماعی متصل کنید
رسانه های اجتماعی مشتریان ، مشتریان و مشاغل را به هم متصل می کند. پس از انجام این کار ، ارتباطات از طریق ایمیل یا تلفن ارسال می شود. ایمیل هنوز روش مورد علاقه من است زیرا سریع ، کارآمد و م effectiveثر است. با معرفی ، این دو کانال مکمل یکدیگر هستند زیرا رسانه های اجتماعی در مورد بازاریابی ایمیلی اطلاع رسانی می کنند. به صورت شخصی ، جذاب و متمرکز به سوالات کسانی که در سایت می پرسند پاسخ دهید. این شبکه اجتماعی شما را بهبود می بخشد و گسترش می دهد. و نام تجاری شما را تغذیه می کند. پیوندهایی را به ایمیل خود به وب سایت خود اضافه کنید تا دنبال کنندگان خود را افزایش دهید. و برای مشتریان آسان است که با به اشتراک گذاری ایمیل شما ، تجارت شما را ببینند. گنجاندن ایمیل در رسانه های اجتماعی حتی بیشتر از استفاده از کانال های خصوصی ، اثربخشی آن را افزایش می دهد.
بازاریابی پیوند ایمیل با جستجو
برتری ایمیل بستگی به توانایی آن در مدیریت همه زمینه های چرخه خرید دارد. و این شامل تجارت مجوز است که جایگزین تجارت حواس پرتی شده است. تحقیقات ترکیبی مزایای زیادی به شما می دهد. روزنامه ها یا eZines یک راه عالی برای گسترش دسترسی و اطلاع رسانی به مردم هستند. افزودن کلمات کلیدی مرتبط به ایمیل شما این احتمال را پیدا می کند که مشتریان بالقوه شما ایمیل شما را پیدا کنند. همچنین می توانید با ارسال نامه به وب سایت خود ، ترافیک امیدوار کننده تری از موتورهای جستجو به وب سایت خود ارسال کنید.ایمیل های غنی از کلمات کلیدی به افزایش احتمال انتشار ایمیل شما کمک می کند. ترکیب ایمیل با جستجو به مشتریان بازاریابی آنچه می خواهند می دهد. همانطور که جی باوئر گفت ، ایمیل دارای “Youtility” است. این به بهبود رهبری شما و توسعه تجارت شما کمک می کند.
رابطه بازاریابی از طریق ایمیل و بازاریابی داخلی
این شخص دیوانه است. می توانید از ایمیل به عنوان یک ابزار داخلی ، به عنوان یک ابزار ارتباط داخلی و به عنوان راهی برای هدایت تبدیل استفاده کنید. بیایید ابتدا ایمیل را دریافت کنیم درباره محصولات و خدمات خود ننویسید. بر حل مشکلات مشتریان یا بحث در مورد اخبار صنعت و روندهایی که بر مشتریان شما تأثیر می گذارد تمرکز کنید. ایمیل با انتشار اطلاعات مربوطه اعتماد ایجاد می کند. ایمیل همچنین یک ابزار ارتباطی م effectiveثر است. می توانید محتوای ارزشمندی مانند بروشورهای محصول ، مطالعات موردی و فیلم ها را وارد کنید. و در نهایت ، ایمیل می تواند مشتریان و مشتریان بالقوه را به صفحه بیاورد. تبدیل را بهبود می بخشد ادغام ایمیل با محتوا ، دسترسی ، هضم و کار بر روی اطلاعاتی را که منتشر می کنید برای مشتریان و مشتریان آسانتر می کند.
چشم انداز بازاریابی بازاریابی
با رشد دستگاه های تلفن همراه ، بازاریابی ایمیلی به احتمال زیاد در سال 2015 به اوج خود می رسد. ایمیل مزایای زیادی در حال حاضر دارد ، اما آینده بر اساس کانال های دیگر است. اگر بودجه دولتی بازاریابی ایمیلی را با سایر کانال ها هدایت می کند ، از شما دعوت می شود که اینجا بمانید. البته ، رقبای شما اینطور فکر می کنند – بستگی به این دارد که آنها پول خود را در کجا خرج می کنند.
سوالات از فروشندگان ماهر
آیا طرح تجاری شما کامل است؟ آیا شیوه های خوب ایمیل را در تلاش های بازاریابی خود قرار می دهید؟ آیا تا آنجا که می توانید رهبری خود را افزایش می دهید و کسب و کار خود را توسعه می دهید؟ اگر بودجه نامحدود ندارید ، بازاریابی ایمیلی ارزان را از طریق کانال های دیگر اضافه کنید. اگر شما نیاز به بازگرداندن فرزندان خود دارید ، این ممکن است مکان مناسبی برای شروع ارسال ایمیل باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا