دنیای وب

بازاریابی اینترنتی ارتقاء بازاریابی اینترنتی – 3 شماره برای جلوگیری از مانند طاعون

از ارتقاء وب سایت و بازاریابی اینترنتی خود ناامید شده اید؟ تو تنها نیستی. من با بسیاری از مبتدیان دیگر در یک موقعیت قرار داشتم. راهنماها و دوره های آموزشی رایگان و پولی زیادی وجود دارد اما در عین حال بسیار پرتحرک هستند. شما نمی دانید از چه راهی استفاده کنید و انرژی خود را متمرکز کنید و احساس کنید که سر شما در حال انفجار است.

بازاریابی اینترنتی یک تجارت واقعی است و مشکلاتی وجود دارد که در صورت عدم آگاهی از آنها می توانید بر روی روش منفی آن تأثیر بگذارید. این مقاله 3 مقاله برتر را پوشش می دهد.

وقت کافی را برای جستجو صرف نکنید

بسیاری از مبتدیان به ClickBank.com می روند ، یک محصول محبوب را انتخاب می کنند ، یک کمپین ایجاد می کنند و ماه ها بدون انتظار نتیجه مثبت می مانند. آنها سپس سؤال می کنند که چرا آنها هیچ فروشی انجام نداده اند. دلیل این امر این است که آنها قبل از شروع کارزارهای خود هیچ تحقیقی انجام ندادند. شما اغلب خواهید شنید که هر محصول و طاقچه ها سودآور است ، اما نکته اصلی چگونگی تراز کردن محصولات با مشتریان است.

نداشتن طرز فکر درست

تبلیغات افراد زیادی را نادیده می گیرد که میلیونر شدن در اینترنت چقدر آسان است. نکته مهمی که باید بدانید این است که بازاریابی اینترنتی بسیار شبیه به ایجاد یک تجارت واقعی است. اگر قصد دارید بزرگ آنلاین شوید ، می بایست مقدار خاصی از فداکاری ، وقت و تلاش خود را انجام دهید.

نه به یک بازی

تنها بزرگترین دلیلی که بسیاری از افراد از این کار ناکام می شوند این است که این کسب و کار پیدا کردن اطلاعات صحیح ، تمرکز بر روی آن را دشوار می کند و تا زمانی که سود کسب کند ، از یک راه ادامه می یابد. از یک محصول به محصول دیگر پرش نکنید و همه آنها را یکباره امتحان کنید. هر دوره در مورد راه های اساسی در مورد چگونگی کسب درآمد آنلاین بچرخد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا