دنیای وب

بازاریابی اینترنتی – خیلی حواس پرت نشوید ، تمرکز کنید!

من به عنوان یک تازه وارد در زمینه بازاریابی اینترنتی ، می توانم به راحتی با شما احساس خستگی کامل کنم! هنگامی که تازه شروع به کار می کنید ، می شنوید که یک میلیون روش دیگر برای فروش محصول یا تجارت خود در اینترنت چیست. اگر این تلاش را بدون چیزی که قبلاً تجربه کرده ام انجام دهید ، همه چیز کمی عجیب به نظر می رسد.

همانطور که از جنگل انبوه عبور می کنید ، به نظر می رسد هرگز نخواهید توانست بر همه آنها غلبه کنید ، اما ایمان داشته باشید! اگر وقت خود را صرف هر نوع بازاریابی به صورت جداگانه کنید ، حداقل به دو چیز دست خواهید یافت. شما در مهارت های بازاریابی خود اطمینان بیشتری خواهید داشت و خواهید دید که کدام نوع بازاریابی را ترجیح می دهید. اشتباه نکنید فقط به این دلیل که نوع خاصی را دوست دارید ، به این معنی نیست که می توانید این کار را به تنهایی انجام دهید و موفقیت کسب کنید. بازاریابی اینترنتی به حداقل تکنیک ها نیاز دارد تا بازدیدکنندگان وب سایت خود را به اندازه کافی سود ببرند. در اینجا چند نکته برای مبتدیان آورده شده است!

برای شما آسان خواهد بود که به اشکال مختلف بازاریابی نگاه کنید و تعجب کنید که چگونه همه آنها را می شناسید. توصیه من به شما ، یکی دریافت کنید! اولین موردی را که توجه شما را جلب می کند انتخاب کنید و آن را یاد می گیرید. لازم نیست مالک شوید اما هنوز باید زمان را تعیین کنید. شکل بازاریابی را که انتخاب کرده اید مطالعه کنید تا زمانی که حق کار در مورد آن را پیدا کنید.

اگر با این مقاله بازاریابی می کنید ، پای خود را به در بگذارید. ارسال مقاله ، بازاریابی ویدیویی مشابه ، و غیره ، و غیره مهم است که به یاد داشته باشید ، بسیاری از اشکال بازاریابی اینترنتی کار نمی کنند مگر اینکه فقط گاهی آنها را تمرین کنید. به عنوان مثال بازاریابی مقاله ، اگر امیدوارید که باعث جذب بازدید کننده شود ، حداقل به یک مقاله در هفته نیاز دارد. شبکه های اجتماعی بیش از دو یا سه بار در هفته به توجه نیاز دارند. این رابطه بر اساس روابط با دوستان و مشتریان بالقوه از طریق ارتباط منظم است. اگر برای تماس نباشید ، کار نمی کند!

توصیه دوم من این است: آن را در اولویت قرار دهید! اگرچه ممکن است بخواهید اکنون روز خود را “توییتر” کنید یا مقاله ای درباره محتوای قلب کوچک خود بنویسید ، اگر اصول اولیه را نداشته باشید چه فایده ای برای آنها خواهد داشت؟ آنچه من در مورد آن صحبت می کنم صفحه قابل کلیک است ( صفحات وب اگر امیدوارید تجارت اینترنتی شما موفقیت آمیز باشد ، باید محلی را برای گفتن بیشتر در مورد شما و محصولات یا خدماتی که به مردم ارائه می دهید ، به مردم اختصاص دهید. صفحه چلپ چلوپ ، به نظر من ، مایه حیات زندگی شماست. آنها مکانی را برای ترافیک اینترنت فراهم می کنند تا به عنوان یک رهبر برای شما تبدیل شوند. صفحه جدایی باید کوتاه ، شیرین ، ساده و واضح باشد. بدست آوردن آنها ارزان است (زیر 100 دلار) و تا زمانی که پول یا زمان لازم برای ساخت یک وب سایت نداشته باشید می توانند کار را انجام دهند.

در آخر ، به یاد داشته باشید که اکثر موفق ترین بازاریاب های اینترنتی به دلیل خلاقیت و تخیل خود به آنجا می آیند. اگر شکلی از بازاریابی وجود دارد که نمی فهمید یا از آن راحت نیستید ، ادامه دهید. این کار روزمره و بی معنی نیست که باعث موفقیت در کسب و کار شما خواهد شد. از مهارت های خود برای ایجاد روش های جدید برای بازاریابی محصول یا تجارت خود استفاده کنید و ممکن است تعجب کنید. من به چند نوع بازاریابی اشاره کردم ، موارد دیگری وجود دارد ، من مطمئن هستم که با گذشت زمان برنده خواهید شد. “رم در یک روز ساخته نشد.” شما به آنجا خواهید رسید ، یک نوع بازاریابی را انتخاب کنید که هر بار بر روی آن تمرکز کنید ، جنبه های کسب و کار خود را در اولویت قرار دهید و خلاق شوید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا