دنیای وب

بازاریابی اینترنتی – درباره چه چیزی فکر می کنید "Adsense مرده است" مناظره؟

آیا شما اینجا هستید: این یک بحث خسته کننده است که با کلیک کردن بر روی دمپایی لیس زدن اسلایدها روی سیلی های Google AdSense شروع می شود.

یا اینجا: AdSense زنده است و برای بازاریابان کلاه سفید ، درآمد AdSense سر به فلک می کشد و همچنان رو به افزایش است. AdSense فقط برای بازاریابان کلاه سیاه که به Google AdSense و فرصت مالی ارائه شده توسط Google احترام نمی گذارند ، مرده است.

من فکر می کنم هرکسی که موفق شده است از درگیری عاطفی دور شود متوجه می شود که کمپین AdSense مرده است که دقیقاً برای فروش یک دوره گران قیمت ساخته شده است ، وقتی روی “ورق زدن” کلیک می کنید.

اما حقیقت چیست؟ به نظر می رسد درآمد Google AdSense در حال افزایش است. اما به نظر من قیمت پیشنهادی کاهش یافته است. آیا این بدان معنی است که اکنون سایت های بیشتری میزبان AdSense هستند و بنابراین با افزایش درآمد گوگل ، متوسط ​​درآمد اپراتور کاهش می یابد؟

آیا الگوهای جدید AdSense (مانند الگویی که امروز منتشر خواهد شد) می تواند فشار مرگ Adsense را جبران کند یا این فقط یک شگرد دیگر برای قرار دادن پول در جیب بازاریاب طولانی مدت دیگری است؟

نظر شخصی من – Google به محض سودآوری الگوهای جدید AdSense راهی برای مسدود کردن پیدا می کند.

راه حل من برای بازاریاب اینترنتی: برای کسب درآمد از گوگل AdSense متوقف شوید ، اجازه دهید قیمت های پیشنهادی پایین بیاید و از Google AdWords برای هدایت ترافیک با درآمد بالا به وب سایت های قدرتمند و فروش گرا استفاده کنید.

راه حل من شامل افزایش ترافیک مشترکین به سایت های اطلاعاتی پردرآمد من است که برای من به درآمد بالایی تبدیل می شود – و من به گوگل ، کلیپ های تلنگر یا الگوهای AdSense پول خود را نمی دهم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا