دنیای وب

بازاریابی بارکد 2 بعدی – چیست و چگونه می تواند به تجارت من کمک کند؟

آیا می خواهید یکی از محبوب ترین روندهای بازاریابی را که باید برای سال 2011 بررسی کنید ، بدانید؟ این کدهای QR یا بازاریابی بارکد 2 بعدی است. در صورت عدم شنیدن کدهای QR ، شک ندارید که حداقل با آنها برخورد کرده اید. آنها تقریباً در همه جا ظاهر می شدند: مجلات ، بروشورها ، کارت های بازرگانی ، بروشورها ، تبلیغات روزنامه ها و بیلبوردها. کد QR دقیقاً چیست؟

کدهای QR یا QR جعبه های سیاه و سفید جالبی هستند که معمولاً در تبلیغات مجله چاپ می شوند. این در واقع یک نوع بارکد دو بعدی است که شامل ماژول های مشکی است که در یک طرح مربع روی یک زمینه سفید مرتب شده اند. کدهای QR فرزندان کدهای UPC هستند که در فروشگاه های مواد غذایی و همچنین کدهای ISBN در پشت کتاب ها یافت می شوند. به نظر می رسد این موارد مزخرف است اما در صورت استفاده صحیح ، اساساً می توانند خلاقانه ترین و م effectiveثرترین ابزارهای بازاریابی باشند که می توانید برای بازاریابی تجارت خود استفاده کنید.

این کدهای عجیب و غریب چه ویژگی خاصی دارند و چرا بازاریابی بارکد 2 بعدی اینقدر داغ است؟

اصولاً از کدهای QR برای تبدیل اطلاعاتی مانند آدرس وب سایت به قالبی استفاده می شود که به راحتی توسط تلفن های همراه قابل خواندن و اسکن است. این یک روش سریع و جذاب از نظر فنی برای جلب مشتری به مکان هایی است که می خواهند از آن بازدید کنند ، خواه یک صفحه وب ، صفحه مسابقه ، لیست ، فرم ایمیل ، کوپن و موارد دیگر باشد.

تمام آنچه برای تفسیر این کدها لازم است ، تلفن همراه با دوربین و برنامه کد QR است. با استفاده از این ابزارهای اساسی ، مشتریان بالقوه می توانند به راحتی کد QR شرکت شما را اسکن کرده و سپس آنها را به وب سایت هایی که در کد وارد کرده اید ببرند.

نحوه استفاده از کدهای QR برای تبلیغ مشاغل

وب سایت هایی وجود دارند که به شما امکان می دهند به راحتی کدهای شرکت ، خدمات یا محصولات خود را ایجاد کنید. سپس می توانید از کدهای خود در بازاریابی و تبلیغات برای ایجاد ترافیک به سایت خود ، کوپن ، پیشنهاد ویژه ، لیست Google Places ، صفحه مسابقه ، ویدیوی YouTube یا تبلیغات نمایشی استفاده کنید. امکانات بی حد و حصر است ، بنابراین فقط یک کد منحصر به فرد برای شرکت خود تهیه کنید و از آن استفاده کنید. استفاده از کدهای QR هنگام تبلیغ مشاغل شما راهی هوشمندانه برای فریب مشتریان در تأیید تجارت یا حتی تمام خدمات یا محصولی است که شما ارائه می دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا