دنیای وب

بازاریابی برای افرادی که طعم سبک زندگی متنوع سنگاپور را دارند

امروزه ممکن است یک سبک زندگی عادی در یک آپارتمان یا محیط خانه بسیار کسل کننده به نظر برسد. نفوذ رسانه های سبک زندگی به حس چشایی و معیشت ما منجر به برنامه ریزی مجدد اجتناب ناپذیر می شود که هدف و رفاه هدف مشترک بیشتر مردم است. تمایز اجتماعی یک پدیده چند بعدی است و با افزایش جمعیت ، رسانه های بازاریابی از استراتژی های بازاریابی متمایز برای مشتریان با سلیقه های مختلف استفاده کرده اند. چرا مردم به داشتن زندگی متفاوت افتخار می کنند؟

بازاریابی آپارتمان برای برآوردن انتظارات

در سنگاپور ، امکانات هتل Parvis Condo در هالند هیل قطعاً متناسب با سبک زندگی مدرن هر مدیر و محلی است. این هتل یک جکوزی ، یک مجموعه آبگرم و چهار استخر مختلف ارائه می دهد که می توانید شب هنگام یا حتی روز هنگام کار از کار غوطه ور شوید. در واحدها حتی در واحدهای دو خوابه گوشه ای عجیب و غریب وجود ندارد. اولین چیزی که در هنگام بازدید از واحد متوجه خواهید شد فضای خلوت و زندگی خوب است. اتاق خواب اصلی با فاصله کمی از اتاق جونیور و اتاق های خواب دیگر طراحی شده است. این همان چیزی است که من آن را استراتژی بازاریابی متمایز می نامم. شما به آنچه مردم در مورد زندگی لوکس می پرسند کمی می دهید. مکان و امکانات رفاهی آنچه را که می خواهند در یک مرحله خاص از زندگی موفق خود به دست آورند به افراد می دهد. مورد دیگری که از مشاهده آن عاجز خواهید ماند عطش حفظ حریم خصوصی است. افرادی که سبک زندگی متفاوتی دارند ، می خواهند مهمانی بگیرند اما هنوز هم که تنها باشند ، به حریم خصوصی کامل آنها احتیاج دارند. Parvis Condo یکی از نمونه آپارتمان هاست که سعی می کند با افرادی با سبک زندگی متفاوت ملاقات کند.

فضا و برنامه ریزی

اتاق ها به اندازه کافی جادار هستند که می توانید میز ناهار خوری 8 نفره خود را از فضای غذاخوری به بالکن در زمان کمتری و با دردسر کمتری منتقل کنید. ویژگی های دیگر سقف 3.3 متری است که به اندازه کافی بلند است تا بتواند تهویه هوای واحد را افزایش دهد. کف کاشی های مرمری است که به آن ظاهری ظریف می بخشد و سبک فوق مدرن آن را تکمیل می کند. سنگ مرمر به دوام خود معروف است. این بدان معناست که حتی اگر بشقاب سرامیکی خود را بریزید به راحتی ترک نخواهد خورد. همچنین ، حتی با سگهایی که آن را خراش می دهند به راحتی خراشیده نمی شود. آنچه که من در اینجا سعی می کنم بگویم این است که الگوی مصرف افرادی که می خواهند تمایز اجتماعی و ترجیحی و عادات خود را نشان دهند ، هنگام انتخاب مواد و کیفیت مواد بسیار دقیق است. بررسی خدمات در هر نقطه از اینترنت ارسال می شود. به همین دلیل است که اکثر شرکتهایی که سعی در ملاقات با مشتریانی با سبک زندگی متفاوت دارند ، بسترهای بازاریابی تخصصی و انحصاری مانند برنامه ریزی ، مواد ، محله و فضای داخلی را ایجاد می کنند.

تهیه یک مجله سطح بالا

آشپزخانه واقعاً خوب است و لیست گسترده ای از لوازم دی دیتریش را در اختیار شما قرار می دهد. با این وجود هیچ واشر و خشک کنی ندارد. در مورد غذاهای خود کمک می کنید؟ لازم نیست نگران شستن آن باشید. یک ماشین ظرفشویی به همراه سیستم ذخیره سازی داخل کابینت ارائه می شود. اتاق خواب ها کمد لباس توکار دارند. حمام ها کمد داخلی دارند. حمام ها دارای لوازم جانبی Grohe هستند. آپارتمان دارای یک دروازه جانبی است که به شما امکان دسترسی به پارک چیپ بی را می دهد. فکر می کنم برای شما راحت باشد اگر بدانید که 10 دقیقه پیاده تا هلند ویلاژ فاصله دارد. به طور کلی ، می توانم بگویم که مکان خوبی و کیفیت مواد خوبی دارد.

چالش در طراحی ساختمان ذخیره سازی و چگونگی ایجاد جذابیت بیشتر در بازسازی واحد با اضافات ساده است. شما می توانید دیوارهای مشخصی را با ذخیره سازی مخفی در داخل ایجاد کنید. حتی می توانید باغی مانند فضای موجود در بالکن ایجاد کنید. بالکن مشرف به چشم انداز و درختان سرسبز پشت سر است. با چمن مصنوعی می توانید پسوند درختان برگ دار را ایجاد کنید. در اینجا ، در اتاق کنفرانس Parvis ، مطمئناً به سمت یک سبک زندگی با کیفیت می روید. طراحی همه چیز است. مهر و موم معامله به معنای ایجاد طرح های خاص تر است که افراد حرفه ای را هدف قرار می دهد. هدف ارائه سبک زندگی نزدیک به تجملات است. این فقط نکاتی را در مورد نحوه ایجاد تجربیات شگفت انگیز پیرامون طراحی نشان می دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا