دنیای وب

بازاریابی تعمیر خودکار – 4 ایده تبلیغات تعمیر خودکار

بنابراین ، آیا دوست دارید ماشین های بیشتری در فروشگاه خود داشته باشید تا درآمد خود را افزایش دهید ، این درست است؟ بازاریابی آنلاین تعمیر اتوماتیک راهی عالی برای جذب بیشتر مشتریان محلی به فروشگاه شماست! در چند سال گذشته بازاریابی اینترنتی با جهشی رشد کرده است و با بزرگ شدن سریع دفترچه های تلفن و صفحات زرد ، بازاریابی اینترنتی جایی است که سود واقعی فروشگاه های خودرو است. در اینجا می خواهم 5 ایده تبلیغات تعمیر خودکار را با شما به اشتراک بگذارم که می توانید در تجارت خود پیاده سازی کنید تا تعداد خودروهایی که ماهانه خدمت می کنید را به طرز چشمگیری بهبود بخشد!

1. شما باید یک وب سایت داشته باشید و این وب سایت باید با استفاده از بستر وردپرس طراحی شود. اکثر وب سایت ها اساساً فقط “پست” هستند ، اما با وردپرس می توانید وب سایت های بسیار زیبایی ایجاد کنید ، یک وبلاگ تجاری را ادغام کنید ، الگویی را نصب کنید که به طور خودکار منجر به کسب سود شود و وب سایت خود را با Twitter ، Facebook ، Youtube و سایر کانال های بازاریابی آنلاین ادغام کنید. عالی به نظر می رسد ، اینطور نیست؟ قسمت ناراحت کننده این است که معمولاً یک تعمیرگاه اتومبیل یک طراح وب استخدام می کند ، آنها وب سایتی را با کمترین هزینه ممکن طراحی می کنند و مبلغ زیادی را برای کار می گیرند. یک طراح وب مشاور بازاریابی نیست ، بنابراین به جای طراحی ماشین بازاریابی بر اساس اصول آزمایش شده بازاریابی اینترنتی ، او به سادگی در حال طراحی یک وب سایت ثابت است که برای بازاریابی اینترنتی مناسب نباشد. من وقتی به افرادی که خدمات بازاریابی تعمیر خودرو را پرداخت می کنند نگاه می کنم ، آن را همیشه می بینم.

2 یکی از بهترین ایده های تبلیغات تعمیرات اتومبیل ، رسانه های اجتماعی است. وب سایت هایی مانند توییتر و فیس بوک در حال حاضر در حال رونق گرفتن هستند و فروشگاه های اتومبیل های هوشمند از این سیستم عامل های بازاریابی تعمیرات خودکار برای ارتقا business تجارت خود و به دست آوردن مشتریان جدید استفاده می کنند. س obviousال واضح این است که “چگونه یک فروشگاه تعمیرات اتومبیل می تواند از بازاریابی توییتر و فیس بوک بهره مند شود؟” این سایت ها مخصوص کودکان است ، نه؟ خطا فیس بوک و توییتر روزانه میلیون ها بزرگسال را ثبت می کند. با حضور در این سایت ها ، شما فوراً در مقابل بخش بزرگی از مخاطبان محلی یا منطقه ای خود قرار دارید. حدس بزنید چه اتفاقی می افتد که سالی به یک سیستم انتقال قدرت جدید ، ترمز و غیره نیاز دارد و او نمایه شرکت شما را در فیس بوک می بیند؟ شما مشتری جدیدی دارید! در تعمیر ماشین او کار خوبی انجام دهید و او بارها و بارها برمی گردد. آن شخصی که نمایه تجارت شما را در فیس بوک یا توییتر می بیند ، می تواند به راحتی هزاران دلار برای تجارت شما برابر کند!

3. وب سایت شما باید در نتایج جستجوی محلی Google ظاهر شود. لیست کردن در صفحه اول گوگل و یاهو آسان نیست ، اما با برخی بازاریابی های خوب می توان آن را انجام داد. به عنوان مثال ، من یک مشاور بازاریابی مستقل در آتلانتا هستم و با اصطلاح “مشاور مستقل بازاریابی آتلانتا” در رتبه 1 گوگل قرار دارم. علاوه بر این ، وی برای “مشاور بازاریابی آتلانتا” در رتبه دوم یاهو قرار گرفت. به من اعتماد کنید ، رتبه بندی بالای وب سایت خود برای عبارات کلیدی کلیدی محلی می تواند تجارت جدیدی برای شما ایجاد کند! این بهترین بازاریابی تعمیر خودرو است! برای بدست آوردن این رتبه ها بیش از 2000 سایت موفق شد ، بنابراین فکر نمی کنید من بتوانم به تلاش های بازاریابی فروشگاه تعمیرات اتومبیل شما کمک کنم؟

4- یکی دیگر از ایده های جالب بازاریابی در زمینه تعمیر خودرو نوشتن مقالات و اطلاعیه های مطبوعاتی است. من تصور می کنم شما وقت نوشتن مقاله را ندارید و قطعاً وقت تهیه یک بیانیه مطبوعاتی کاملاً مدون را ندارید. خبر خوب این است که می توانید شرکت های بازاریابی را مجبور کنید این کار را با قیمت بسیار مناسب برای شما انجام دهند. من صدها مقاله از طریق مشاوره بازاریابی تالیف کرده ام و می توانم به شما بگویم که این یک روش بسیار موثر و مقرون به صرفه برای بازاریابی آنلاین فروشگاه تعمیر خودرو خود است.

اینها تنها چند ایده از تبلیغات تعمیر خودرو است که می توانید به زرادخانه بازاریابی تعمیر خودرو اضافه کنید. بهترین کار این است که یک مشاور بازاریابی حرفه ای استخدام کنید که بتواند در آنجا باشد و به شما نشان دهد دقیقاً کاری که باید انجام دهید تا تلاش های بازاریابی اینترنتی خود را به یک ماشین تولید پول برای تجارت تعمیر خودرو تبدیل کنید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا