دنیای وب

بازاریابی در شبکه های اجتماعی مردم را چندان دور نمی کند


نکات و هشدارهای رسانه های اجتماعی 5 رسانه های اجتماعی یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی موجود است: شما می توانید با محتوا و تبلیغات مخاطبان زیادی را جذب و جذب کنید و افرادی که شما را دوست دارند و یا شما را دنبال می کنند طرفدار شما خواهند بود. ، بنابراین آنها گروه هدف فعلی شما هستند. با این حال ، مردم ممکن است توانایی خرید و فروش در این بخشها را نداشته باشند. آنها وب سایت هایی مانند فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر را مکانی برای اشتراک اطلاعات خود و ارتباط با دوستان ، خانواده – و مارک ها می دانند. واقعاً باید به روش صحیح به آن نزدیک شوید در غیر این صورت می توانید به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید. شما را دنبال نمی کند یا از شما قدردانی نمی کند زیرا آنها انتظار مکالمه ای مضاعف دارند و نه یک شرکت. همچنین توضیح این نکته مهم است که بازاریابی اجتماعی به معنای تبلیغات آنلاین کالا یا خدمات شما برای مردم است. مردم را خریداری نکنید. بازاریابی اجتماعی به این معنی است که شما از رسانه های اجتماعی برای ارتباط با چشم انداز خود استفاده می کنید. فروش و ایجاد روابط برای تبدیل آنها به مشتری. به عنوان مثال ، من اخیراً در مورد زمان چای اظهار نظر کردم. قبل از شروع ساخت وب سایت خود باید فکر کنید. افراد می توانستند در زمان واقعی نظر دهند و س questionsال کنند ، و Facebook Live اطلاعات زیادی در مورد استخدام یک شرکت توسعه دهنده وب سایت حرفه ای داشت. بنابراین ، من فقط با افراد عادی صحبت نکردم تا ما را برای نیازهای وب سایت خود استخدام کنیم. من اطلاعات مربوطه را به اشتراک گذاشتم و رهبرانی را پرورش دادم که ممکن است به دنبال یک شرکت برای کمک به آنها باشند. اکنون که بازاریابی اجتماعی را تعریف کردیم ، بیایید در مورد آنچه می توانید برای افزایش سود خود انجام دهید صحبت کنیم: به روابط فکر کنید ، نه به علائم دلار. حتماً آن را در صندوق پستی غیرفروخته قرار دهید. شما می خواهید یک منبع دانش حرفه ای برای کسب و کار خود باشید ، بنابراین بر ارزش گذاری تجربه کاربر خود تمرکز کنید. طبق مطالعه LinkedIn ، مشتریان فعال در شبکه های اجتماعی نظرات متخصصان صنعت را دریافت می کنند. علاوه بر این ، 76٪ از خریداران می خواهند با تأمین کننده ای که ممکن است بشناسید مصاحبه کنند. با پرسیدن سوالات جالب ، پاسخگویی به موقع به سوالات آنها و پاسخ دادن به پاسخ ، مشتریان بالقوه خود را بشناسید. هرچه اعتماد و وفاداری بیشتری داشته باشید ، پیروان شما هزینه بیشتری را برای مشتری بودن پرداخت می کنند: بخوانید: قدرت گزارش رسانه های اجتماعی یک بار دیگر ، استراتژی شما ممکن است بیشتر روی بخش لینک سوم مخاطبان شما باشد. بله ، آن روزها به پایان رسیده است و اگر می خواهید در دنیای اینترنت و کاربران محبوب برجسته شوید ، باید بر روی داستان بازاریابی داخلی تمرکز کنید. برای تنظیم حساب خود وقت بگذارید. مطمئن شوید که بیو و نمایه خود را در مورد هر سیستم عاملی که می خواهید برای بازاریابی اجتماعی استفاده کنید پر کرده اید. شما باید URL وب سایت ، درباره ما ، شماره تلفن و اطلاعات مربوط به آن را وارد کنید. همچنین می تواند به شما کمک کند تا مقالات مرتبط را منتشر کنید ، مطمئن شوید که نام تجاری شما برجسته است و تصاویر با کیفیت بالا توجه طرفداران شما را جلب می کنند.همچنین باعث ایجاد اعتماد و وفاداری می شود و کار با دیگران را برای افراد راحت تر و راحت تر می کند. ببینید که چگونه یکی از مشتریان ما ، یک شرکت حقوقی خانوادگی ، از فرصت بیشتری استفاده کرد تا نه تنها اطلاعاتی در مورد روابط خود کسب کند ، بلکه همچنین بخش “داستانهای ما” از فیس بوک را نیز پر کند .3. گزینه های پیام رسانی خود را با دقت انتخاب کنید. کسی که یک قدم برود ممکن است راه دیگر را نرود. مشتریان احتمالی شما کجا هستند؟ برای مجوز رستوران کجا می فروشند یا می روند؟ به طور کلی: * LinkedIn بیشتر به کسب و کار متمرکز است ، بنابراین مردم از ارسال پیام های تجاری در آنجا راحت ترند. * توییتر بسیار قابل جستجو است ، بنابراین می توانید به راحتی با روندها ارتباط برقرار کرده و موضوعات مرتبط را پیدا کنید. * فیس بوک دارای جوامع زیادی است که می توانید به آنها دسترسی داشته و با آنها ارتباط برقرار کنید. (یادتان باشد که آن را مجبور نکنید!) * اینستاگرام و Pinterest برای عکسها و نه قطعات طولانی طراحی شده اند. هر سیستم عاملی می تواند مشتریان بالقوه را به خود جلب کند. 4- اجازه دهید محتوای تولید شده توسط کاربر به شما بفروشد. لازم نیست کارهای بازاریابی اجتماعی را به تنهایی انجام دهید! روش های زیادی برای استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) به نفع شما وجود دارد ، از جمله: * مسابقات و ارائه هایی که پیروان را ترغیب می کند مطالب ، هشتگ ها و / یا پیام های شما را به اشتراک بگذارند. * محصول یا خدمات خود را مرور یا نظر دهید * به عنوان مثال توصیفات. ، J.Crew یادداشت ها و نظرات کاربران خود را در وب سایت خود قرار داد ، بنابراین هنگامی که آنها پیراهن یا بلوز را در حساب رسانه های اجتماعی خود قرار دادند و کسی در آنجا شلیک کرد ، دید که آنها شخص دیگری هستند. نه تنها محتوای تولید شده توسط کاربر به شما کمک می کند. همچنین به مشتریان شما کمک می کند. حدود 80٪ از مردم می گویند که تصمیم به خرید آنها به عهده UGC است. این یک مکان برنده است! 5. سعی کنید ، سعی کنید و دوباره امتحان کنید. هر صاحب مشاغل باید تلاش های خود را کنترل کند ، چه توزیع خبرنامه دیجیتال و چه کمپین های Google AdWords. داده ها و آمار خود را بررسی کنید تا مشخص کنید چه چیزی مناسب است. این ممکن است از طریق پیام فیس بوک شما شخصی را به صفحه ای در وب سایت شما اضافه کند ، اما این فقط چند ثانیه است. چرا؟ توجه: آیا پیام شما نامشخص است؟ حوصله سر بر؟ آیا لینک خرابی وجود دارد؟ Google Analytics ابزاری رایگان است که می توانید برای اندازه گیری آمار وب سایت خود استفاده کنید و در اینجا ابزارهایی وجود دارد که به شما کمک می کند داده ها را ردیابی کنید. داخل را بررسی کنید. هرچه بیشتر تلاش کنید و اعتبار سنجی کنید در زمینه بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، بازده سرمایه (ROI) شما بهتر خواهد بود (و پیروان شما شادتر خواهند بود) ، در حالی که بازاریابی اجتماعی همان سنتی نیست. ، اما روابط و اعتماد را بارها و بارها ایجاد کنید. روی شخص پشت نمایش تمرکز کنید ، نه اینکه آنها را بفروشید یا آنها را به پایین راهرو منتهی کنید.برای ایجاد روابط و جامعه ای که امیدوار است از شما استقبال کند ، وقت بگذارید.
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا