بازاریابی دقیقا چیست!

اگر یک خرده‌فروش شبکه آنلاین هستید، یا فقط یک خرده‌فروش شبکه برای کسب‌وکار خود هستید، احتمالاً به شما یاد داده‌اند که سرنخ بخرید، با خانواده خود درگیر شوید، سعی کنید محصولات خود را بفروشید و غیره.

اما با گذشت زمان، متوجه شدم که بازاریابی شبکه ای در مورد مفهوم دیگری است که ما به آن متقاعد شده ایم، اکنون به مردم نگاه کنید و واقعاً برایتان مهم نیست که بهترین محصول، بهترین برنامه جبرانی در جهان را دارید یا خیر. ، و امروز هیچ کس نیست. می خواهید به یک جلسه هتل بروید تا در مورد بزرگترین فرصت هایی که شرکت شما ارائه می دهد صحبت کنید.

همه چیز از دهه 70 و 80 تغییر کرده است و قانون 3 پا دیگر کار نمی کند. مردم چه می خواهند؟ آیا کسی امروز نمی خواهد پول دربیاورد؟ پس چرا به من گوش نمی دهند؟ بازاریابی شبکه ای همه چیز در مورد رابطه است! از مجبور کردن مردم به خرید محصول شما یا پیوستن به کسب و کارتان خودداری کنید، زیرا برای شما کارساز نخواهد بود. مردم به دلیل آنچه شما ارائه می دهید وارد شرکت شما نمی شوند، بلکه به خاطر شما وارد شرکت شما می شوند.

به یاد داشته باشید که مردم وارد تجارت شما نمی شوند بلکه با شما هستند. آنها می خواهند بدانند که آیا شما راه خود را به آنها در تجارت خود نشان خواهید داد یا خیر، آنها می خواهند باور کنند که رهبری شما آنها را خواهد گرفت زیرا اینجاست که شما به دنبال نشان دادن طناب ها به آنها هستید. مرد عاقلی به من گفت: مردم را در اولویت قرار بده تا هر چیز دیگری سر جای خودش بیاید. آنها می خواهند بدانند که آیا شما واقعاً به آنها اهمیت می دهید و می خواهید موفقیت آنها را ببینید، اگر شما به عنوان یک رهبر به آنها طناب ها را نشان دهید و در صورت نیاز آنها را تشویق کنید، آنها موفق خواهند شد و در مقابل، وقتی آنها موفق شدند، شما هم همینطور.

هر چه بیشتر در مردم بکارید بیشتر جذب خواهید شد و شما را شکارچی می کند تا شکارچی. زیرا اینکه شما چه کسی هستید و چه کسی هستید باعث می شود مردم بیشتر به شما اعتماد کنند و بخواهند وارد تجارت شما شوند زیرا به شما اعتماد دارند و مطمئن خواهند شد که موفق می شوند تا بتوانند با شرکت شما این کار را انجام دهند.

ببینید، برخی از بهترین بازاریاب‌های شبکه‌ای یک چیز مشترک داشتند، “منتور”، کسی که دست آنها را گرفت و به آنها نشان داد که چگونه این کار را انجام دهند، حالا همین کار را انجام می‌دهند. این افراد بزرگ هستند که به اهداف خود می‌رسند. . ، هیچ کس کسی را تحت تعقیب قرار نمی دهد اما در این پرونده تحت تعقیب است. این در مورد روابط و اندازه تمرکز شما برای دیدن موفقیت آنها است.

این را به شما می‌گویم، من به‌خوبی می‌دانم، من شخصاً وقتی کسی واقعاً واقعی است و وقتی کسی می‌خواهد چیزی به من بفروشد، من به طور خودکار غافل می‌شوم، گاهی اوقات وقتی می‌خواهم سریع پول دربیاورم، از شر مردم خلاص می‌شوم. چرا این کار را می کنم؟ من این کار را به این دلیل انجام می‌دهم که اگر بخواهم آنها را به تجارت مشغول کنم، در واقع، بدون هیچ شکی، همه آنچه را که می‌دانند برای اطمینان از موفقیت من در تجارتشان در من نمی‌ریزند. دل آنها پول درآوردن است و اگر بتوانم این کار را بکنم به نفع من است.

اما تصور کنید از دست دادن پول و آزمایش‌هایی که باید پشت سر بگذارید، برخلاف داشتن کسی که بتوانید به او نگاه کنید، کسی که دست شما را بگیرد و مطمئن شود که در این مورد موفق خواهید شد. به این می گویند یک شبکه بازاریابی!

مطمئن شوید که وقتی درگیر کاری می شوید، یک فرد قوی پیدا می کنید که واقعاً به شما و سلامتی شما اهمیت می دهد و اگر رهبر شما برای موفقیت برنامه ریزی می کند. با مردم رابطه ایجاد کنید زیرا به یاد داشته باشید که آنها وارد تجارت شما نمی شوند بلکه وارد شما می شوند! مشاور مورد نظر مردم در این مورد باشید، زیرا به من اعتماد کنید آنها به سراغ شما خواهند آمد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا