دنیای وب

بازاریابی دیجیتال در صنعت تحقیقات بازار – 3 روش برتر

[xyz-ips snippet=”post”]
بازاریابی دیجیتال
این مانند یک معما است که بازاریابان دائماً در تلاشند آن را حل کنند. برخی از روندهای اخیر وجود دارد که سعی در کشف جدیدترین برنامه ها و سیستم عامل های اجتماعی دارد. در بازاریابی دیجیتال ، من چندین کمپین موفق را دیده ام. در آن زمان من باسواد بودم. برخی از بهترین روشهای آزمایش شده و درست را که در زمینه های مختلف بازاریابی دیجیتال گسترش می یابد ، توسعه داده است. وظیفه نهایی من بازاریابی در فضای تحقیقات بازار است و به من اجازه داده است از فن آوری ها استفاده کنم. من استراتژی های زیادی را یاد گرفتم و آزمایش کردم. در اینجا برخی از نکاتی است که من برای استفاده از بازاریابی دیجیتال در زمینه تحقیقات بازار کشف کرده ام.

مخاطبان خود را بشناسید:

در این مقاله ، ما در مورد محققان بازار و بازاریاب صحبت می کنیم. به عنوان مخاطب ، آنها مستقیماً از طریق یک پیام عمومی که شما به صورت آنلاین ارسال می کنید ، می بینند. بنابراین این را در ذهن داشته باشید.

1- مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید – این می تواند ایمیل ، شبکه های اجتماعی یا تبلیغات باشد ، بیشتر کانال های تبلیغاتی به نوعی تقسیم بندی مخاطب را می دهند. با این کار می توانید محتوای مناسب را در زمان مناسب برای افراد مناسب ارسال کنید.

2- پیام خود را همیشه سفارشی کنید – همیشه در پیام های خود تا حد ممکن خاص مخاطبان باشید. مطمئن شوید تبلیغ شما با آنها مرتبط است.

3- در مورد آگاهی از برند صادق باشید – در نظر بگیرید این مخاطب جدید است یا ممکن است از قبل در معرض کار شما قرار بگیرد. این به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که کدام سطح بالا یا عمیق را باید با پیام های خود همراه کنید.

پیام های خود را آزمایش کنید و از آنها بیاموزید :

این می تواند کلمات کلیدی یا عبارات مورد علاقه شما باشد ، روشهای مختلفی را امتحان کنید و ببینید چه چیزی سازگار است.

1- اهداف آزمون را تعیین کنید.

2- با تست های برش شروع کنید.

3- در تمام کانال ها تست کنید.

پیگیری تبدیل های خود:

در صورت امکان ، برای تنظیم ردیابی تبدیل وقت بگذارید. این به شما کمک می کند درک کنید چه چیزی مخاطب شما را به سمت تبدیل سوق می دهد و به شما این امکان را می دهد که کمپین های تبدیل خود را بهینه کرده و با استثنای افرادی که قبلاً تبدیل کرده اند ، بودجه خود را افزایش دهید. بیشتر این بهترین شیوه ها در مورد طیف گسترده ای از کانال های بازاریابی دیجیتال اعمال می شود.

نمایش تبلیغات و جستجوها:

1- برای دستیابی به مخاطبان مناسب از کلمات کلیدی استفاده کنید

2- با رسانه های اجتماعی تقسیم شوید – کانال های شبکه های اجتماعی چیزهای زیادی درباره مردم می دانند.

با مخاطبان مختلف آزمایش کنید تا ببینید چه کسی بیشتر با محتوای شما سر و کار دارد.

3- با پیام ها خاص باشید.

روش های مختلفی برای رسیدن به مخاطب شما وجود دارد و این روند همچنان ادامه خواهد یافت ، اما اگر به دنبال راه هایی برای شروع هستید ، تقسیم بندی ، تست و پیگیری را فراموش نکنید.

نویسنده در Audacious Systems Design Pvt Ltd به عنوان مدیر بازاریابی دیجیتال کار می کند. اگر به ایمیل کمک نیاز دارید: info@audaciouscorp.com یا با تلفن: 0120-4299229 تماس بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا